Page 1 of 2

Piekara

Posted: 23 Oct 2018, 16:09
by 2106Vaz
Sveiki , esmu nesen sācis restaurēt žiguli , un nonācu pie piekares mainīšanas , skatoties kriev zemes video , redzu ka lielāka daļa liek šadas sviras un tt , vai ir jēga likt viņas , vai arī atstāt orģinālas ? Žigulis tiek taisīts ne tikai mierīgai braukšanai , bet arī patrakošanai.. 
http://clubturbo.ru/market/podveska/tre ... 107_stock/
http://clubturbo.ru/market/podveska/tre ... bo_tazfab/

Re: Piekara

Posted: 24 Oct 2018, 10:22
by robs
Labāk to naudu notriec vecenēs un alkaholā! :)
Bet ja nopietni, šādas sviras ir paredzētas ļoti šauram un specifiskam pielietojumam (drifts utt). Pie šīm svirām varēsi atgriezties, kad būsi ar žiguli nobraucis 3 un vairāk gadus un gribēsi kaut ko papildus uzlabot. 

Ja vēlies ar auto patrakot, VAZ nebūs īstais auto ar ko to darīt. Ja tomēr to vēlēsies darīt, tad būs jāpārbūvē daudz lietas, lai VAZ kļūtu baudāmi sportisks. Tas protams neattiecas uz gadījumu, ja tev ir mazāk par 18 gadiem. Man tajā vecumā bija pilnīgi vienalga no kā VAZ sastāvēja, galvenais ka gāja uz priekšu un varēja pa laukiem braukāties/patrakot.

Cik km jau esi nobraucis ar VAZ?

Re: Piekara

Posted: 30 Oct 2018, 15:58
by 2106Vaz
Ar Vaz esmu nobraucis kādus 100km , un  tad liku nost , jo sākās metināšana. Nedomāju viņu celt nekādam nopietnam sportam , ar patrakošanu domāju , ziemā paārdīties , un slapjā laikā kādus līkumus paņemt. Tapēc interesējos ko labāk darīt ar piekari , vai orģinala , būs tam gatava 

Re: Piekara

Posted: 31 Oct 2018, 11:54
by pusautomats
Nekas tai orģinālajai hadenei nenotiks. Drīzāk jautājums būtu kas pēc Tavām domām tai varētu notikt?

Re: Piekara

Posted: 02 Nov 2018, 08:57
by wien200tniek
Nū ja ir orģinālie metāla diski tad tos nomainit pret citiem, jo diviem diskiem ir skruves izlūzušas tīri pa bruģi/asfaltu aktīvi frēzējot! Tas pats ar vītnēm stupicās, pašas skruves diskiem kadā stavoklī vai nav vitnes beiktas/bojātas! Balka-plaukts kur skruvejas tās skrūves ari var nolūzt- alutiņam gonkā tā bija! Nujā aizmugurē šķērstienim kronšteins vai nav nopuvis vai plaisas...tajau kad visam pariet pari un pielabo tas vietas tad var labi močīt
https://vimeo.com/98467185

Re: Piekara

Posted: 02 Nov 2018, 08:59
by wien200tniek
Ā šarniriem pastiprinajumus uztaisit! Bij tā ka apgriezu pa 180 gradi žiku rinķī trasē un pret kerbu izlauza šarnīru no plaukta

Re: Piekara

Posted: 03 Nov 2018, 21:18
by 2106Vaz
Paldies par padomiem

Re: Piekara

Posted: 03 Nov 2018, 21:18
by 2106Vaz
Nū ja ir orģinālie metāla diski tad tos nomainit pret citiem, jo diviem diskiem ir skruves izlūzušas tīri pa bruģi/asfaltu aktīvi frēzējot! Tas pats ar vītnēm stupicās, pašas skruves diskiem kadā stavoklī vai nav vitnes beiktas/bojātas! Balka-plaukts kur skruvejas tās skrūves ari var nolūzt- alutiņam gonkā tā bija! Nujā aizmugurē šķērstienim kronšteins vai nav nopuvis vai plaisas...tajau kad visam pariet pari un pielabo tas vietas tad var labi močīt
https://vimeo.com/98467185
Cik žigam ir motors video?

Re: Piekara

Posted: 04 Nov 2018, 12:50
by Micuks
Ā šarniriem pastiprinajumus uztaisit! Bij tā ka apgriezu pa 180 gradi žiku rinķī trasē un pret kerbu izlauza šarnīru no plaukta
Nelauzīs šarnīru tad lauzīs nākamo švako mezglu, raus plauktus nost, pastiprinās plauktus tad raus un lauzīs skrūves...........

Re: Piekara

Posted: 06 Nov 2018, 10:43
by Edvards77
vienkārši saved mašīnu kārtībā un viss. Ko tur daudz vajag, lai savam priekam pabraukātos.