Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderator: Micuks

 
kurmis
Vazists
Posts: 291
Joined: 16 Jun 2011, 21:07

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu topiku)

27 Apr 2017, 20:42

Jautājums par klasikas benzīna sūkni.
Respektīvi membrāna vesela, bez degvielas sūknis funkcionē - sūknē gaisu, bet kad tajā nonāk degviela, tad viss arī beidzās - degvielu nesūknē, gaisu arī vairs nevelk utt. Mistika, vai vaina tajos vārstos, kas ir augšpusē?
 
kurmis
Vazists
Posts: 291
Joined: 16 Jun 2011, 21:07

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu topiku)

28 Apr 2017, 08:45

Papildinājums pie jautājuma. Ja nopērk jaunu sūkni, vai pietiek ar tā pieskrūvēšanu vecā vietā? Mulsina jūtūbā redzamie klipi par štoka regulēšanu, kam īsti nesaprotu jēgu. Kāda starpība, cik ļoti ir izlīdis štoks, sūkņa pieskrūvēšanas brīdi...?
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3319
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu topiku)

28 Apr 2017, 09:10

Atbildot uz pēdējo jautājumu, sūkņa blīvi starp bloku un bīdītāja korpusu liek 0,27–0,33mm biezu, bet ar blīves biezumu starp bīdītāja korpusu un sūkni regulē.
Kloķene ir jāpagriež tā, lai stienis minimāli būtu izvirzīts tas ir tas moments, kad kulaciņš nav stieņa galā, tajā momentā ir jābūt starp pēdējo blīvi un stieni 0,8–1,3mm jo vairāk mm būs jo vairāk tiks uzspiests uz sūkņa membrānu un lielāks šļaksts iepumpēts, bet nedrīkst būt vairāk par 1,3mm lai neiesprūst un nesalauž!

Atbildot uz pirmo jautājumu, bez slodzes jau viņš tur to gaisu stumdīs, gaiss ir jāpumpē tā ka aizspiest ieeju ar pirkstu sapumpē un ņemot nost pirkstu ir vakuums.Var būt, arī bojāta membrāna, ka membrānu pilnīgi neizspiež un protams arī vārsti. Ieteiktu pirkt jaunu oriģinālo un miers mājās.
Image
 
kurmis
Vazists
Posts: 291
Joined: 16 Jun 2011, 21:07

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu topiku)

28 Apr 2017, 10:42

Tāpēc jau saku, ka mistika. Kamēr sūknis sauss, tikmēr vakuums ir. Atliek saslēgt šlaukas un pieplūst degvielai, kā vilkme pazūd. Noņem šlaukas un vakuuma arī vairs nav... Padomju tehnikas klasika, kad pat vienkāršas lietas nav izskaidrojamas.
Par to štoku. Ja vecā sūkņa vietā uzskrūvē jaunu sūkni, nemainot nekādas blīves un pašu štoku, tad attiecībā uz štoku jau nekas nav mainījies? Ja šis darbināja veco, tad darbinās arī jauno? Vai arī man kaut kas nepielec?

Ko tu domā ar oriģinālo, lai nenopērku kaut ko garām.
 
User avatar
VAZ2101
Vazists
Posts: 54
Joined: 09 Mar 2015, 14:31
Automašīna: VAZ 2101
Telefons: 26269124
Location: Rīga

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu topiku)

28 Apr 2017, 12:04

Identiska problēma. Bija sūknis kurš funkcionēja, tad pumpējot ar pieslēgtām trubām nevelkt degvielu. Labi padomāju, ka kaut kas grīste ar viņu. Uzliku citu arī nepumpē. Bet abus sūkņus pārbaudot bez degvielas trubām ar gaisu vakums ir un dabojas. Tiklīdz pieslēdz trubas atkal nevelk. Mistika. Kurmi ir risinājuma varianti??
__________________Ir kur tiekties :thumbup:_________________
Image
 
kurmis
Vazists
Posts: 291
Joined: 16 Jun 2011, 21:07

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu topiku)

28 Apr 2017, 12:59

Ja es zinātu...

Manējais nestrādā, tad kad ir slapjš. Respektīvi sauss strādā, uzlieku vadus un iepumpēju degvielu - beidz strādāt. Noņemu vadus un gaisu vairs arī nevelk. Esmu neizpratnē, kā tāds primitīvs verķis var šādi čakarēt man prātu, it sevišķi, ja auto pirms nedēļas tika nolikts pilnā darba kārtībā. Tajā pašā laikā pirms pirkt jaunu, gribu saprast problēmu, kaut gan, kas cits var būt pie vainas šādā situācijā.

Tavā gadījumā, ja nesūknē tikai degvielu, bet gaisu vienmēr sūknē, problēma jāmeklē posmā līdz bākai. Man kādreiz bija situācija, kad bija izrūsējusi trubiņa, kas ir iekš bākas un, kad degviela nokritās zem noteikta līmeņa - lasi līdz izrūsējušai vietai, tad auto apstājās. Arī nojājos ar sūkni, kamēr pēc trešās bākas uzpildes pieleca, ka problēma korelē ar degvielas daudzumu bākā.
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3319
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu topiku)

28 Apr 2017, 16:04

Nekādas mistikas, tikai mehānika, ļoti liela iespēja, ka membrāna izmirkst un laiž cauri, izžūst un gaisu pumpē.
Oriģinālais būs vislabākās kvalitātes!

Membrānu var mainīt un arī vārstus, vārstus mainīt ir liels "sekss" tie ir arī jāpieslīpē jo remonta komplekti ir tādi nekādi, bet nav vairs padomju laiki, ka viss bija deficīts, labāk ietaupīt nervus un iespējamo palikšanu ceļā nopērkot jaunu!
Image
 
Giovani
Vazists
Posts: 208
Joined: 22 Apr 2012, 15:12
Automašīna: Vaz 21011
Location: Rīga - Saulkrasti

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu topiku)

28 Apr 2017, 18:08

Bija pilnīgi identiska problēma, arī mainīju vairākus sūkņus utt. Beigās nomainīju štoku un uzliku pareizās blīves un problēma pazuda.
 
User avatar
ArmandsR
Vazists
Posts: 161
Joined: 21 Dec 2016, 23:16
Automašīna: VAZ 2103

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu topiku)

28 Apr 2017, 20:30

Bīja līdziga šaize visu saliku un čuš  nesūc 
 izrādījās isti nebīju savilcis hamutu uz trubas un šis sūca gaisu nevis degvielu jo to šim darīt bīja vieglāk
 
kurmis
Vazists
Posts: 291
Joined: 16 Jun 2011, 21:07

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu topiku)

29 Apr 2017, 08:56

Vakar atkal noņēmu, izjaucu, saliku un aizgāja... Štoka vaina ir izslēgta, jo viss aprakstītais notika, pumpējot ar rokas sviru. 
Īsāk sakot, jānopērk jauns, bet, cik saprotu, tagadējie nav ar kupolu, kas man īsti neder. Vajag original look.