Man jau arī ir doma jaukt visu ārā un saprast kas ir kas!
Es tikai domāju par to atšķirību starp dzinējiem!
Viss atkarīgs no motora stāvokļa, labs 1.5l būs labāks kā padilis 1.6l un daudz kas atkarīgs vai motors ir standarta vai kas ir darīts, kāda kompresijas pakāpe, kāda kloķene virzuļi utt...
Ja abi motori ir vienādā stāvoklī un vienādu barošanas sistēmu tad starpība nebūs uz dibenu jūtama, bet citādi uz lielāku tilpumu ir lielāks potenciāls.
Pirms jaukt ārā 1.6l pieliec starteri un samēri kompresiju, tas būs pirmais un svarīgais mērījums! ja kompresija kādos cilindros atšķiras tad tajos, kur ir mazāka ielej eļļu ~30ml un mēri vēl, ja kompresija palielinās tātad grupa dilusi, ja nemainās tad vārstu hermētiskums, bet tas nav viennozīmīgi var būt gan dilusi grupa, gan nebūt hermētiskums!
Neaizmirsti ja cilindros ir jūtams izdilums vai švīkas tad jauni gredzeni nelīdzēs, bloks būs jāurbj uz remonta izmēru un jāliek jauni attiecīgi remonta virzuļu ar gredzeniem!