Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem
Moderator: Micuks
Cik zinu tad koilu korpusos viņi der, bet štoks ir 10-15mm garāks......Tāda doma ir.
Ozonam 2 kamera atvēras pneimatiski. No sana var redzet membranas korpusu. Weberam uz korpusa ir uzraksts Weber, lidzīgam karburators ir 2101, daži apsauc to par weberu. Weber ir firmas nosaukums!vai kāds varētu pateikt kā atškirt webernieku no ozona?
Velak vel varu bildi iemest, jo man jau saka kad sis nav webernieks
Sveiks. Domajams ja 1.6 standards virzuliem varsti noliekti 100%.Labs vakars Vazisti!
Sanaaca ieguut iipashumaa VAZ luksinieku ar it kaa forseetu motoru(galva seedinaata manupraat) kursh nebija ejoshs, jo bija ticis pajaukts. Vakar izdevaas noreguleet aizdedzi un Zhiks piedzima no jauna, tachu diemzheel dziivoja tikai minuutes. Motors noklemmeeja. Nonjemot vaaku secinaajaam, ka ir mistiski izkritusi atspere vienam vaarstam(taa kas blakaam), tachu tas nebija viss. Valjaa izraadaas bija arii skjivs, kursh bija izsliideejis no fikseejoshaa punkta. Visu salikaam atpakalj, pa priekshu protams apluukojot vai vaarsti funkcionee, cik nu to daudz var redzeet ar nonjemtu vaaku. Pameegjinaajaam atkal vinju piedziiviaat, tachu vinjsh negribeeja starteeties(aizdedze jaaliek par jaunu) un laika truukuma deelj metaam mieru.
Jautaajums Jums taads. Kaadi ir potenciaalie bojaajumi? Vaarsts vareeja tikt saliekts?
Paldies par atsauciibu jau ieprieksh.
Ja pats pedālis klemējas tad varbūt ķerās galvanā cilindra virzulītis(tas, kurš ir uzreiz aiz pedāļa)!Sveiciens!
Problēma ir sekojoša, pārlasot topikus un problēmas par sajūgirm sapratu ka jāmaina darba cilindrs (pie kārbas)
Nomainīju, bet problēma neatrisinājās.
Un pati problēma ir, ka sajūga pedālis līdz galam neatnāk atpakaļ, ja 2-3reizes sakačā, paliek pilns gājiens, bet uz īsu brīdi.
Esmu gaisojis sajūgu, nomainīju arī gumijas šļauciņu, no bačoka uz to otru cilindru.
Ko tur vel var darīt?
P.s. Sajūgs neslīd vienkārši kaitina ka ar kāju jāpavelk pedālis atpakaļ.
Un tas ir vaz 21063
Sveiciens!
Problēma ir sekojoša, pārlasot topikus un problēmas par sajūgirm sapratu ka jāmaina darba cilindrs (pie kārbas)
Nomainīju, bet problēma neatrisinājās.
Un pati problēma ir, ka sajūga pedālis līdz galam neatnāk atpakaļ, ja 2-3reizes sakačā, paliek pilns gājiens, bet uz īsu brīdi.
Esmu gaisojis sajūgu, nomainīju arī gumijas šļauciņu, no bačoka uz to otru cilindru.
Ko tur vel var darīt?
P.s. Sajūgs neslīd vienkārši kaitina ka ar kāju jāpavelk pedālis atpakaļ.
Un tas ir vaz 21063