Tātad piedāvājam nobalansēt gan kloķeni , gan spara ratu , gan arī sajūga kurvi. Saprotams , ka labāk balansēt kloķeni, tad uzlikt spara ratu un beidzot vēl klāt sajūga kurvi.Vienīgais ieteikums spararatu nevajadzētu atvieglināt haotiski saorbjot , bet gan simetriski, citādi dinamiski balansējot aiziet milzīgs laiks kas savukārt palielina izmaksas.Visi jautājumi uz pm. Ja kloķenei nav nofrēzēti vaigi un mežonīgi atvieglota tad par komplektu sanāk ~ 20-25 Ls atkarībā no ieguldītā darba laika
Par statisko balansēšanu mājas apstākļos-- ekspluatējot tādu motoru parasti beidzas ar pēdējā kakla izsistām šālēm. Vazam tas nozīmē šāļu maiņa , bet motoriem ar alumīnija bloku tas var beigties pat ar bloka nomaiņu. Ja auto tikai ielas vajadzībām tad nav problēmu -- var izmantot kaut vai nebalansētu , bet ja doma kaut nedaudz pasportot tad gan jābalansē nopietni citādi var pat kloķene pārlūzt. Ja nepieciešamība slīpēt kloķeni tad gan vispirms jānoslīpē un tad var balansēt.