Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderators: Micuks, Traktorist

 
User avatar
AndrisV
Vazists
Posts: 118
Joined: 15 Sep 2009, 00:07

Re: motora parbuuve majas apstaaklos

30 May 2010, 00:12

Eu davai beidz demogoģiju dzīt. Par karburatoriem es vispār neko neteicu, mani te iekšā nejaukt. Pēc fufeļa sāk izklausīties, kad īsti nav ko pateikt. Un kur kautko pateicu ne tā kā tas reāli ir, var kāds frēzes operators par savu darbu atbildēt cipariski? Man kautkā sistemātiski sanāk pielaides lielākas nekā gribētos.

Gals dzeltenajam pļarkst tāpēc ka bezkaunīgi tur ierobežotājā, kas vispār ir stipri paliels (un droši var turēt ilgstoši), uz ausi tāpat nepateiksi cik ir, ja vari pateikt no malas, es noņemu cepuri. Un jā, kārba tam visam nebūt nebija laba, bet ja pieņem, ka bija izvēle braukt ar tādu vai nebraukt vispār, tas jau ir cits stāsts, ko uzreiz saprot.

Tagad par šrotņikiem parunāsim. Es neatminu, ka būtu par šrotu kautko teicis. Skaties ko raksti.

Un vēl kas, motora, da vispār auto būvētāja PRIMĀRAIS uzdevums ir būvēt auto, lai ar to ir viegli braukt, nevis pilotam ir jāņemās kā ar jēlu olu un jāpiedomā pie vēl 501 lietas. Protams, ka viss ir atkarīgs no pieejamajiem resursiem, bet tas nenozīmē ka vajag sēdēt vienā vietā un klārēt ka tas ir vienīgais pareizais ceļš.
 
plaza
Vazists
Posts: 420
Joined: 12 Apr 2009, 11:50

Re: motora parbuuve majas apstaaklos

30 May 2010, 12:55

:clap: :clap: :clap:
Klausies Klievi , tu vari absolūti nesatraukties --- mēs tos klasikas Vaz motorus nebūvēsim bez nopietna budžeta un Tev darbu nost neņemsim, jo mums ir pāru pārēm citi daudz finansiāli ietilpīgāki nekā VAZ tusam būvēt .Daudz labāk ir sadarboties un iegūt rezultātus nevis patstāvīgi vilkt uz kašķi.Esmu ļoti bieži krievijā un iegūstu ļoti daudz jaunas informācijas un iespēju(Labus vaz motorus var sabūvēt par ļoti pieņemamām cenām un sadalenes var iegūt praktiski jebkurām vēlmēm,gan klasikai gan priekšpiedziņai) ,bet latvieši jau paliek latvieši kad jāvelk kašķi jebkurā brīdī un katram kas jāurb savā pažobelē.
Mums arī tuvumā ir viena liela autokrosa autoritāte, kas sākumā tāpat vilka uz kašķi tagad cilvēks sapratis ka labāk tomēr draudzēties un kopīgi var daudz ko vairāk paveikt.
Ieteikums tomēr iegūt kādu alfa metru , lai degvielas maisījumu varētu saregulēt stehometriski pareizi un ne ar žopometra palīdzību.
To ka standarta sadalītājs ir galīgi garām jau rūpnīcai sen bija skaidrs, tādēļ arī piekabināja vakum korektoru,tikai tajā brīdi , kad tiek noņemts kopējais kolektors un uzlikti atsevišķie horizontālie karburatori, vairs nav ko kurienes ņemt vakumu tas ir tā pat kā ar bremžu vakum pastriprinātāju(to jautājumu var atrisināt vismaz uzliekot bremžu vakumsūkni no mercedes kompresora), bet aizdedzei vajag atsevišķu elektronisku vadības bloku , kas regūlējas no apgriezienu skaita un droseles stāvokļa.
Nav jau pagājušais gadsimts, kad vēl cīnījās ar sadalītāja atsvariņiem un atsperēm, bet tad jau tikai līkni var atregulēt no apgriezieniem un droseles stāvokli nebija iespējams ņemt vērā.
Par šrota detaļām --- nu jā tās mēs daudz izmantojam :D ---it īpaši 083 motorus uzpērkam visus ko var atrast jo čuguna bloks tur vecais labais labi nostāvējies un alumīnija galvas vēl stingrās CCCP ražojums---- :clap:Maz viņi Latvijā paliku;si un kad vajag īpaši viegli nav sameklēt . Mēs pat 3 auti'nus nopirkām un sagriezām motoru dēļ ,pārējo gan laikam nev jēgas izmantot īpaši eļļes sūkņus.
Par to burkšķi galā -- motorītis griežas tā ka nākas ierobežot jo savādāk būs par daudz, tāpēc arī pie 8200 sāk griezt aizdedzi nost un slēdzot atmiņā kompim var redzēt ka ir uzgriezies līdz 8500. :D
http://www.race-parts.eu Sporta rezerves daļas VAZ a/m
 
User avatar
Juris
Vazists
Posts: 543
Joined: 03 Jan 2009, 20:31
Location: Rīga, Mežciems
Contact:

Re: motora parbuuve majas apstaaklos

13 Jun 2010, 22:16

uhh :crazy: :clap: :wtf: daudz info un dziives patiesiibu shajaa sarakstee var smelties
kartings, šoseja, vazi utt
 
User avatar
Juris
Vazists
Posts: 543
Joined: 03 Jan 2009, 20:31
Location: Rīga, Mežciems
Contact:

Re: motora parbuuve majas apstaaklos

17 Jun 2010, 18:59

jautaajums znatokiem -

vai sporta sadaleni var uzlikt (un vai ir jeega) stock motorinjam?
kartings, šoseja, vazi utt
 
User avatar
krissis
Vazists
Posts: 537
Joined: 08 Apr 2009, 22:05
Automašīna: Mitsubishi

Re: motora parbuuve majas apstaaklos

17 Jun 2010, 20:18

motors īpaši spēcīgāks nepaliek- fāžu platums liek motoram strādāt augstākos apgriezienos, tai pašā laikā gāzu ātrumi par lielu, un būtisks jaudas pieaugums nav. Sadalene ir sekojoša daļa, ko pieskaņo motoram, nevis otrādi- kā pie mums pārsvarā ir. :)

<c> Lebester.
Ko dievs nav devis to biezpiens neatsvērs ;)
 
User avatar
Juris
Vazists
Posts: 543
Joined: 03 Jan 2009, 20:31
Location: Rīga, Mežciems
Contact:

Re: motora parbuuve majas apstaaklos

18 Jun 2010, 12:46

aa un stokam arii lielaaki apriezieni varetu ari nepaaraak patikt (lasi - izkustu virzulji)
kartings, šoseja, vazi utt
 
guufijs4
Vazists
Posts: 149
Joined: 19 Feb 2009, 22:00
Location: salaspils

Re: motora parbuuve majas apstaaklos

15 Sep 2010, 14:28

viss labaakaa paarbuuve maajas apstaakljos :d
http://www.draugiem.lv/gallery/?pid=103886233&r
 
User avatar
Juris
Vazists
Posts: 543
Joined: 03 Jan 2009, 20:31
Location: Rīga, Mežciems
Contact:

Re: motora parbuuve majas apstaaklos

15 Sep 2010, 18:02

jaudiigi, jaaa
kartings, šoseja, vazi utt

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 8 guests