Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderators: Micuks, Traktorist

 
User avatar
v8_virzulis
Vazists
Topic Author
Posts: 57
Joined: 28 Jan 2010, 13:50

Atškirības starp Weber DCOE un Dellorto DHLA

01 Oct 2010, 08:48

Sveiki!
Varbūt kāds var pastāstīt kāda ir atšķirība starp weber un dellorto horizontālajiem karburatoriem. Dellorto karburatori ir letāki, bet vai tāpec viņi ir sliktaki par weber? Un kāda atšķirība starp DCOE 40 un DCOE 45 vai arī DHLA 40 un DHLA 45. Cik saprotu 40 vai 45 ir kaut kāds diametrs. Vai ir būtiska atšķirība jaudas ziņā starp 40 un 45?
Paldies par atbildēm jau iepriekš!
Nu pilnīgs iesācējs
 
klievis
Vazists
Posts: 535
Joined: 10 Jan 2009, 10:29

Re: Atškirības starp Weber DCOE un Dellorto DHLA

01 Oct 2010, 09:23

sāksim ar to kad-- ne jau jauda ir karburatorā!!!!!!!!!
atšķirība ir nelielās niasēs -tas ir pēc uzbūves delorto vairāk paredzēti ielai -tāpēc tur iekšā tā adata ar mazu caurplūdi un gaisa žikleram vienkārši taisni urbumi ,WEBERAM adata ar lielāku caurumu .un vēl tur dažas nianses emulsijas trubiņas un žikleri aiem ir identiski
bet to kādu pielietot vai 36 ,40 ,45 vai 50 tas ir atkarīgs no dzinēja uzbūves un pielietojuma ,visoptimālākais kas varētu derēt vsiem ir 40mm
 
User avatar
v8_virzulis
Vazists
Topic Author
Posts: 57
Joined: 28 Jan 2010, 13:50

Re: Atškirības starp Weber DCOE un Dellorto DHLA

01 Oct 2010, 09:34

Nē nu protams, ka jauda nav karburatorā. Jāskatās viss kopumā, bet mana doma bija vai jauda atšķirsies ja uzlieks vienam un tam pašam motoram 40 vai 45. Vai varbūt šajā gadījumā galvenais ir atrast pareizos žiklerus un emulsijas trubiņas attiecīgi no ta kā ir uzbēvēts pārējais motors. Vai tādā gadījumā būs vienalga 40 vai 45?
Nu pilnīgs iesācējs
 
klievis
Vazists
Posts: 535
Joined: 10 Jan 2009, 10:29

Re: Atškirības starp Weber DCOE un Dellorto DHLA

01 Oct 2010, 21:57

pareizos žiklerus jāatrod būs jebkurā gadijumā , un protams kad atšķirības ir lielas diezgan kādu karburatotu piepasēt 40 vai 45,nezinot nevienu parametru pat grūti ieteikt un vēl jo vairāk pielietojumu , un protams komplektāciju kārbu -reduktoru u.t.t.
 
User avatar
v8_virzulis
Vazists
Topic Author
Posts: 57
Joined: 28 Jan 2010, 13:50

Re: Atškirības starp Weber DCOE un Dellorto DHLA

03 Oct 2010, 18:25

Doma braukt pa zemi. Tilts man ir 06. Kārbas gan 06, gan 01. Motora bloks 06 ar 82mm virzuļiem(vajadzētu virzuļus drusku atvieglināt, man ir tie stulbie kooperatīvu) Virzuļu pirksti drusku vieglāki. Kloķvārpsta nopulēta un drusku atvieglināta, tikai tik cik noapaļoti stūrīši. Klaņi arī nopuleti un atvieglināti saprāta robežās, tā lai nepārtrūkst. Tagad vajadzētu sašūpināt. Spararats ir paredzēts 5kg. Vārstu kāti noslīpēti un vārsta galvai noslīpēts liekais un nopulēti. Bija doma vārstu vadīklām galus nofrēzēt, bet man teica labāk nevajag - varot izdegt vārsti. Ieplūdes kanāla diametrus taisīšu atkarībā no tā kādi man būs karburatori un ieplūdes kolektors. Sadalenes ķēdei spriegotāja rullīts, sadalenei regulējamais zobrats. Bet tagat ir vēl viens liels jautājums kādu sadaleni likt. Atkarībā no sadalenes būs kompresijas pakāpe un izplūdes kolektors. Esmu dzirdējis, ka kadreiz lika vai nu vācu sadaleni vai kaut kādu ko sauca par kolhoznieci. Kolhozniecei jauda jau no zemākiem apgriezieniem, esot braukuši pa ziemu. Bet tai vācu max jauda laikam pie kādi 7000 apgriezienu. Varbūt varat man kādu ieteikt un pie reizes arī notirgot. Ja ieliek to vācu, tad cik es sapratu vajadzētu arī citas atsperes, jo vārstu atver vairāk un atsperes vijumi sitas kopā. Es jau domāju, ka mana gadījumā tā kolhozniece būtu labaks variants, jo pārējās motora daļas varētu neturēt 7000 un vairāk apgriezienus. Ir vēl arī doma uzlikt citu aizdedzi un vēl daži sīkumi.
Es jau domaju, ka man tie dellorto dhla 40 varētu būt tieši laikā, jo man jau tas motors nav nekads ūber pārbūvētais.
Gaidu ieteikumus!!
Paldies visiem tiem, kuri ir gatavi tērēt savu laiku un man kaut ko pastāsta.
Nu pilnīgs iesācējs
 
User avatar
v8_virzulis
Vazists
Topic Author
Posts: 57
Joined: 28 Jan 2010, 13:50

Re: Atškirības starp Weber DCOE un Dellorto DHLA

15 Oct 2010, 17:06

Vai par diviem dellorto dhla 40 darba kārtībā esošiem karburatoriem var maksāt 135Ls?
Varbūt kādam ir weber vai dellorto karburatori ko man pārdot?
Nu pilnīgs iesācējs
 
User avatar
Миша
Vazists
Posts: 1412
Joined: 30 Aug 2009, 21:13
Location: Universe

Re: Atškirības starp Weber DCOE un Dellorto DHLA

15 Oct 2010, 18:03

:D Nesen Smaidigajs tirgoja pa saldu ciparu Tadus karbišus(no ielas auto) ;)
Power is nothing without quattro
 
User avatar
v8_virzulis
Vazists
Topic Author
Posts: 57
Joined: 28 Jan 2010, 13:50

Re: Atškirības starp Weber DCOE un Dellorto DHLA

15 Oct 2010, 18:14

Jā. Bet kas tur īsti ar tiem karburatoriem notika, un cik labi viņi bija neatceros.
Nu pilnīgs iesācējs
 
User avatar
jeep90
Vazists
Posts: 52
Joined: 16 Oct 2008, 11:59

Re: Atškirības starp Weber DCOE un Dellorto DHLA

20 Oct 2010, 16:24

Iesaku Weberus.
Pārmaksāsi pērkot, bet pēc tam nebūs problēmas ar daļām (blīves, dīzes u.c.)
Vēl Soex karbiem var daļas dabūt, bet priekš delorto diezgan čābīgi.
Starp DCOE40 un 45 ir pamatīga cenu atšķirība, tāpēc, ja VAZam un nav baigi nopietnais projekts, tad pietiek ar 40. modeli.
 
User avatar
v8_virzulis
Vazists
Topic Author
Posts: 57
Joined: 28 Jan 2010, 13:50

Re: Atškirības starp Weber DCOE un Dellorto DHLA

20 Oct 2010, 20:53

Man jau ar sāk likties, ka dcoe40 man būs tas īstais variants.
Nu pilnīgs iesācējs

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests