03 Oct 2010, 18:25
Doma braukt pa zemi. Tilts man ir 06. Kārbas gan 06, gan 01. Motora bloks 06 ar 82mm virzuļiem(vajadzētu virzuļus drusku atvieglināt, man ir tie stulbie kooperatīvu) Virzuļu pirksti drusku vieglāki. Kloķvārpsta nopulēta un drusku atvieglināta, tikai tik cik noapaļoti stūrīši. Klaņi arī nopuleti un atvieglināti saprāta robežās, tā lai nepārtrūkst. Tagad vajadzētu sašūpināt. Spararats ir paredzēts 5kg. Vārstu kāti noslīpēti un vārsta galvai noslīpēts liekais un nopulēti. Bija doma vārstu vadīklām galus nofrēzēt, bet man teica labāk nevajag - varot izdegt vārsti. Ieplūdes kanāla diametrus taisīšu atkarībā no tā kādi man būs karburatori un ieplūdes kolektors. Sadalenes ķēdei spriegotāja rullīts, sadalenei regulējamais zobrats. Bet tagat ir vēl viens liels jautājums kādu sadaleni likt. Atkarībā no sadalenes būs kompresijas pakāpe un izplūdes kolektors. Esmu dzirdējis, ka kadreiz lika vai nu vācu sadaleni vai kaut kādu ko sauca par kolhoznieci. Kolhozniecei jauda jau no zemākiem apgriezieniem, esot braukuši pa ziemu. Bet tai vācu max jauda laikam pie kādi 7000 apgriezienu. Varbūt varat man kādu ieteikt un pie reizes arī notirgot. Ja ieliek to vācu, tad cik es sapratu vajadzētu arī citas atsperes, jo vārstu atver vairāk un atsperes vijumi sitas kopā. Es jau domāju, ka mana gadījumā tā kolhozniece būtu labaks variants, jo pārējās motora daļas varētu neturēt 7000 un vairāk apgriezienus. Ir vēl arī doma uzlikt citu aizdedzi un vēl daži sīkumi.
Es jau domaju, ka man tie dellorto dhla 40 varētu būt tieši laikā, jo man jau tas motors nav nekads ūber pārbūvētais.
Gaidu ieteikumus!!
Paldies visiem tiem, kuri ir gatavi tērēt savu laiku un man kaut ko pastāsta.
Nu pilnīgs iesācējs