Page 12 of 12

Re: slipeta ieplude izplude ?

Posted: 03 Nov 2010, 19:06
by plaza
plaza- nezinu kur tu tādas detaļas vienmēr roc kad tev nekad nav labi , virzuļi ar šāberi tev sabojāti, vadīklas visas nederīgas , v;ārsti ar kautkādi ne tādi , titāna vārsti visi tev sūdi :)) u.t.t sajūta tāda kad kāds tev vecozēn visu laiku kautkur kāds ''kļuškas taisa'':))-
:clap: Es vienkārši tādas pēc krūmu metodes taisītas lietas neizmantoju. Ir konkrēti metālu apstrādes pamat likumi, kurus cenšos arī ievērot. Ir tāds saucamais virsmas raupjums ko var iegūt tikai ar noteiktiem instrumentiem.Tas tāpat kā metālu virsmas uz precīzu izmēru izslīpē , bet ne virpo ar griezni pēc kura paliek asumi un kad šie asumi ātri pielīdzinās tad arī izmainās sākotnējais izmērs detaļai :clap: Tas tāpat ka pēc viena bloka slīpētāja virzuļa gredzeni iet ilgi , bet pēc cita ātri vien nodilst.Te pat nav runa par tērauda gredzenu izmantošanu sporta vajadzībām kur virzuļa atrums ir daudz lielāks.

Par to titānu -- Tu nesaprati par ko ir runa --- titānam lineārā izplešanās temperatūras ietekmē ir citāda nekā tēraudam un tāpēc nevar salikt kopa izmantojot pielaides , kas norādītas tēraudam.

Re: slipeta ieplude izplude ?

Posted: 03 Nov 2010, 23:16
by Traktorist
Ar 0,04-0,06 arī būs kartība, bet nebus iespejas kā vārsts iesprust vadiklā ( ar 0,01 garantēti tā būs).
:lol: Nu Tu gan muļķi palaidi --vārstu blīvslēgi kalpo tam , lai eļļa nenonāktu degšanas kamerā vai izplūdes kolektorā :lol:
reakcija ir savādāka gan - ja ir par lielu spēle tad ļoti ātri izstrādājas blīvslēga darba virsma un tad sākas eļļas tecēšana nevēlamajā virzienā.
par 0,06 -- tāda vadīkla jau nu gan ir pilnīgi sadilusi .
Traktorist -- varu secināt ka neesi nekad dzīvē šo izmēru mērījis.

Titānu gan neaiztieciet ja negribat iebraukt auzās , jo tur pilnīgi citi termiskās izplešanās koefic. Ir jau zināmi kadri kas uzbūvēja vārstu bīdītājus no titāna un kā dzinējs uzsilst tad tie kirdik un noķīlē :crazy:

Klievi -- nebija runa par klani , bet gan kā reiz par virsmu virzulī , kur grozās pirksts , jo klanī tas it uz tādu kā pressēžu ar temperatūras palīdzību ielikts.
Latvijā būvētajiem virzuļiem pirksta sēžas vieta virzulī izskatās tāda ka kāds ar šāberi būtu šāberējis( izgrauzis) ar izejošajām sekām :D
Pēc tavas atbildes var saprast, ka tu arī no tiem kas doma: jo mazak atstarpe- jo labak. Diemžel tas nav tā :D Katram ir savas domas par to kā labak salīkt motoru, vai kadu citu mehanismu. Piedavaju visas strīdas par to jautajumu pārnest kada citā tēmā ;) Ja esi liels spečuks par cilindru bloka galvam- tad, lūdzu, apraksti proceduru kā tu maini vadiklas (interesē tikai pašas svarīgas proceduras: kā pareizi izņemt ārā, ilikt atpakaļ un instrumentāla kontrole) :lol: :lol: :lol:

Re: slipeta ieplude izplude ?

Posted: 04 Nov 2010, 00:09
by plaza
Traktorist -- ir vienk mašīnbūvē pielaides un min zem kura nevar rāpties un ELf te ielika rūpnīcas paredzētās min pielaides , pēc kurām arī ir jāvadās . :D
Vazam tas ir 0.022-ieplūdei un 0.029-izplūdei. Reāli dzīvē ir savādāk jo vaza krievijā ražotas vadīklas izmēru ziņā ir stipri neprecīzas un nākas šķirot , tādēļ labāk izmantot tās no fiata . Vienīgais nāksies ievirpot gropi sprostgredzenam.
Tad kad savāc visu kopā var tikai priecāties ka ir par mazu atstarpe jo to var ar slīpējamo izslīpēt . Ir tādas flex hona birstes katram izmēram.
Iekš'mēra mērīšanai ir speciāls mazs iekšmērs .Parasti gan iznāk lielāks izmērs par minimāli pieļaujamo
Par vadīklu laukā dabūšanu nu vienk ar presi un palīgierīci ņem un presē laukā. Par ielikšanu -- tad ka ir pieejams šķidrais slēpeklis tad vadīklu tajā sasaldē un vienkārši pēc tam ieliek kā vārstu šēžu . Ja tas nav pieejams tad dzinēja galvu ir jāuzsilda kādā krāsnī un pēcāk vadīklu iepresē līdz gredzena atdurei..Ir vēl viena otra tehnoloģija ar kuras palīdzību remontē cuguna galvas bez vadīklām ,kur izdilušas vārstu vad vietas, bet tas jau nav sakarā ar Vazu

Re: slipeta ieplude izplude ?

Posted: 06 Nov 2010, 22:49
by Traktorist
Traktorist -- ir vienk mašīnbūvē pielaides un min zem kura nevar rāpties un ELf te ielika rūpnīcas paredzētās min pielaides , pēc kurām arī ir jāvadās . :D
Vazam tas ir 0.022-ieplūdei un 0.029-izplūdei. Reāli dzīvē ir savādāk jo vaza krievijā ražotas vadīklas izmēru ziņā ir stipri neprecīzas un nākas šķirot , tādēļ labāk izmantot tās no fiata . Vienīgais nāksies ievirpot gropi sprostgredzenam.
Tad kad savāc visu kopā var tikai priecāties ka ir par mazu atstarpe jo to var ar slīpējamo izslīpēt . Ir tādas flex hona birstes katram izmēram.
Iekš'mēra mērīšanai ir speciāls mazs iekšmērs .Parasti gan iznāk lielāks izmērs par minimāli pieļaujamo
Par vadīklu laukā dabūšanu nu vienk ar presi un palīgierīci ņem un presē laukā. Par ielikšanu -- tad ka ir pieejams šķidrais slēpeklis tad vadīklu tajā sasaldē un vienkārši pēc tam ieliek kā vārstu šēžu . Ja tas nav pieejams tad dzinēja galvu ir jāuzsilda kādā krāsnī un pēcāk vadīklu iepresē līdz gredzena atdurei..Ir vēl viena otra tehnoloģija ar kuras palīdzību remontē cuguna galvas bez vadīklām ,kur izdilušas vārstu vad vietas, bet tas jau nav sakarā ar Vazu
Pēc vadīklas izprēsešanas kontrole urbumu( to, kurā presejas paša vadikla)?

Re: slipeta ieplude izplude ?

Posted: 10 Nov 2010, 20:15
by Juris
jeezinj, toch vai katraa topikaa ciinja par to kursh krutaaks :crazy:

adminam - iesaku saakt ieviest kaartiibu, savadak ar laiku tie nedaudzie cilveeki kas nav naakushi te dirsties ar vairs nenaaks

Re: slipeta ieplude izplude ?

Posted: 12 Nov 2010, 15:17
by kobra-007
Finish
Image

Re: slipeta ieplude izplude ?

Posted: 25 Jan 2012, 22:00
by lesis

1.7 Motoram
Pirms
Pec
Tas pirmais grafiks ir standarts pilnīgs?

Otrais grafiks ir tikai portēšanas darbi,vai arī kas vēl darīts pirms mērījumiem?Ja pārejais stock,tad pīķis ir pie krietni augstākiem rpm.



Vrbū ir vēl citu žiguļu stock līknes?1.3 /1.5/1.6?Tīri tā,interesanti salīdzināt.

Re: slipeta ieplude izplude ?

Posted: 13 Feb 2012, 23:41
by metalists
plaza- nezinu kur tu tādas detaļas vienmēr roc kad tev nekad nav labi , virzuļi ar šāberi tev sabojāti, vadīklas visas nederīgas , v;ārsti ar kautkādi ne tādi , titāna vārsti visi tev sūdi :)) u.t.t sajūta tāda kad kāds tev vecozēn visu laiku kautkur kāds ''kļuškas taisa'':))-
vakariņš labs visiem !

vai tad vēl kāds nav sapratis , ka tikai plaza ir tas" Nobeļa premijas" laureāts ,(gatavs apstrīdēt pat ņūtona likumu uz zemes) viszinītis jebkura jautājumā. :lol: Pārējie ,visā Baltijā un Krievijā arī Eiropā- pilnīgi neko vispār nesaprot , tapēc jau viss ir škībs , kas nav caur plazu iegādāts, vai nav tur uztaisīts- nekas, ka sprāgst vai deg dzinējs tur uzregulēts un no trīsi piegājieniem trīs sadeguši :clap: gan jau visi citi bija tie kas to klibo sataisīja ......tikai tiem citiem no tām pašam detaļām iet , nejūk un medaļas plauktā :)

Re: slipeta ieplude izplude ?

Posted: 14 Feb 2012, 22:50
by vaznis
Paga, paga. Katrai dzinēja avārijai ir nosakāms cēlonis. Man kaut kā neizskatās, ka tu būtu to noskaidrojis, pirms šādus tekstus laid gaisā. Ar piebildi, ka citiem ar tām pašām detaļām iet, ir tā kā par īsu.

Re: slipeta ieplude izplude ?

Posted: 15 Feb 2012, 01:38
by metalists
atkarība no avārijas lieluma varbūt ari noskaidro ,varbūt tik būve pa jaunu - bet citēšu vaz galvenā konstruktora atbildi kad uzdevu to jautājumu par noskaidrošanu n tos gadus atpakaļ : " kad man 5 inženieri raksta atskaiti par 1 motora avarijas cēloni, man ir 5 perfekti pamatotas, bet ļoti reti sakrītošas atskaites kuras apkopojot man japieņem lēmums par galveno iemeslu "
cik spečuku tik viedokļu -it īpaši palasot tos topikus ,kurs gudrāks par ieprieksējo gudrāko: un nejūk tikai tam ,kurs neko nebūvē . vienīgi tie citi neauro ka kads cits vispar neko nejiedz.....
tāds iespaids izlasot radās arī man - tapēc pievienojos tam rakstītajam .... :draugi: