Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderators: Micuks, Traktorist

 
GTTurbo
Vazists
Topic Author
Posts: 28
Joined: 14 Oct 2010, 20:33
Location: Iecava
Contact:

2103 1.5 dzinejs!

05 Dec 2010, 21:27

Jautajums sekojosh,Shodien tika iegadats dzinejs no 2103,1.5,cik daudz var sedinaat galvu?? 1mm nebuus par daudz??


P.S. Ja kaadam paardoshanaa ir sporta sadalene,labpraat nopirktu! :thumbup:
 
User avatar
Миша
Vazists
Posts: 1407
Joined: 30 Aug 2009, 21:13
Location: Universe

Re: 2103 1.5 dzinejs!

05 Dec 2010, 21:36

:crazy: VIspirms japamera vai vina pirms tevis jau nebija sedinata...

KAm motors bus domats? Papilsetu/ vai gonkot?
Power is nothing without quattro
 
User avatar
orangeman
Vazists
Posts: 145
Joined: 12 Jul 2010, 21:12
Location: Aizpute

Re: 2103 1.5 dzinejs!

05 Dec 2010, 21:46

1mm jau ir normali, es ar noslipeju pa mm nekadas baigas izmainas nav.
 
Traktorist
Vazists
Posts: 1146
Joined: 08 Apr 2009, 11:15
Telefons: 26714531
Location: Ciemats Rīga

Re: 2103 1.5 dzinejs!

05 Dec 2010, 22:04


P.S. Ja kaadam paardoshanaa ir sporta sadalene,labpraat nopirktu! :thumbup:
Kada sadalene interese? Ir ļoti plata. Ja klients nesavaks lidz nedeļas beigam-varu notirgot. Sadalene ir M25, lietota.Pacelums 12.2-12.0 mm.,fāze 310-305mm (iepl.-izpl.).Pa cenam runasim vēlak. :draugi:
 
klievis
Vazists
Posts: 535
Joined: 10 Jan 2009, 10:29

Re: 2103 1.5 dzinejs!

06 Dec 2010, 11:27

Re: 2103 1.5 dzinejs!
orangeman » Vakar, 21:46

1mm jau ir normali, es ar noslipeju pa mm nekadas baigas izmainas nau

---interesanti gan kādas tad izmaiņas gaidiji+50zs?????
bet par slīpēšanām, neslīpēšanām , sadaleņu likšanām jau ir ļoti daudz diskusiju--varbūt kad tur kutko sev interesējošu vari salasi't:))
 
plaza
Vazists
Posts: 420
Joined: 12 Apr 2009, 11:50

Re: 2103 1.5 dzinejs!

06 Dec 2010, 12:54


P.S. Ja kaadam paardoshanaa ir sporta sadalene,labpraat nopirktu! :thumbup:
Kada sadalene interese? Ir ļoti plata. Ja klients nesavaks lidz nedeļas beigam-varu notirgot. Sadalene ir M25, lietota.Pacelums 12.2-12.0 mm.,fāze 310-305mm (iepl.-izpl.).Pa cenam runasim vēlak. :draugi:
:mrgreen: Nu tur ar 1 mm noslīpējot no galvas nekas nekas nesanāks . Dzinējs ar M25 sporta sadaleni būs stingri mazjaudīgāks ne kā ar standarta sadaleni :lol:
M 25 -- tā jau ir stipri plata sporta sadalene kas prasa kompresijas pakāpi minimums 11/1 un būs jāpapūlās lai tādu uzveidotu, pie kam virzuļos būs nepieciešmas vārstu gropes , lai augšējā maiņas punktā pie pārpļudes nenolocītu vārstus 8-)
http://www.race-parts.eu Sporta rezerves daļas VAZ a/m
 
User avatar
v8_virzulis
Vazists
Posts: 57
Joined: 28 Jan 2010, 13:50

Re: 2103 1.5 dzinejs!

06 Dec 2010, 15:41


P.S. Ja kaadam paardoshanaa ir sporta sadalene,labpraat nopirktu! :thumbup:
Kada sadalene interese? Ir ļoti plata. Ja klients nesavaks lidz nedeļas beigam-varu notirgot. Sadalene ir M25, lietota.Pacelums 12.2-12.0 mm.,fāze 310-305mm (iepl.-izpl.).Pa cenam runasim vēlak. :draugi:
:mrgreen: Nu tur ar 1 mm noslīpējot no galvas nekas nekas nesanāks . Dzinējs ar M25 sporta sadaleni būs stingri mazjaudīgāks ne kā ar standarta sadaleni :lol:
M 25 -- tā jau ir stipri plata sporta sadalene kas prasa kompresijas pakāpi minimums 11/1 un būs jāpapūlās lai tādu uzveidotu, pie kam virzuļos būs nepieciešmas vārstu gropes , lai augšējā maiņas punktā pie pārpļudes nenolocītu vārstus 8-)
Ar pareizu kompresijas pakāpi un šo sadaleni cilindri pildīsies uz nebēdu, un, manuprāt, ar standarta karburatoru nekas nesanāks, vajadzēs dubultos, tāpat arī tukšgaitas apgriezieni krietni lielāki(kā nu kurai sadalene, aptuveni 2000>...).
Nu pilnīgs iesācējs
 
Traktorist
Vazists
Posts: 1146
Joined: 08 Apr 2009, 11:15
Telefons: 26714531
Location: Ciemats Rīga

Re: 2103 1.5 dzinejs!

06 Dec 2010, 21:48

Tieši tā, kā rakstija augšā mūsu sportisti, ir: komp.pakape ap 11-12, virzuļi arī ar gropem, lielaki vārsti lai izmantot to sadaleni uz pilno, dubultos karburatorus, normalo izplūdi, kā arī vajadzes padzilināt vārstu sežas( deļ ta arī stingrakus atsperes jāliek) utt. Budžets būs diezgan liels.
P.S. Tukšgaita ap 1500apgr/min, diezgan nestabila ( motors strādaja uz 2 hor.karburatoriem, vienam bija problemas ar regulēšanu, var būt arī deļ ta neizdevas noregulēt. Bet man ta šķiet kā tā jābūt :angel: ) Līdz 3000 nevelk, bet pēc tam līdz 8000 iet kā traks :thumbup:
 
plaza
Vazists
Posts: 420
Joined: 12 Apr 2009, 11:50

Re: 2103 1.5 dzinejs!

07 Dec 2010, 00:47

Tieši tā, kā rakstija augšā mūsu sportisti, ir: komp.pakape ap 11-12, virzuļi arī ar gropem, lielaki vārsti lai izmantot to sadaleni uz pilno, dubultos karburatorus, normalo izplūdi, kā arī vajadzes padzilināt vārstu sežas( deļ ta arī stingrakus atsperes jāliek) utt. Budžets būs diezgan liels.
P.S. Tukšgaita ap 1500apgr/min, diezgan nestabila ( motors strādaja uz 2 hor.karburatoriem, vienam bija problemas ar regulēšanu, var būt arī deļ ta neizdevas noregulēt. Bet man ta šķiet kā tā jābūt :angel: ) Līdz 3000 nevelk, bet pēc tam līdz 8000 iet kā traks :thumbup:
Vai tu esi kādreiz ko tādu uztaisījis :mrgreen: ---- ?????????? :mrgreen: kā Tu domā iegūt kompresijas pakāpi 1.5 dzinējam tādu kā mini(11-12) --- :clap: Es ļoti gribētu pakalusīties kādā veidā tas izdarāms . Padalies ar pieredzi , jo man patreiz ir jābūvē viens dzinējs. Varētu tā vienkārši uztaisīt

Kamdēļ jāpadziļina vārstu sēžas. Tad taču nav vairs jēgas no lielajiem vārstiem .Vienkārši zūd lielā vārsta efektivitāte.Degvielas ekonomijas nolūkos tā dzinējus būvē lai labāks pildījums pārejas režīmos , bet sportam . Nu nezinu man kaut kas nelīmējas . Pie tam padziļinot vārstu sēžas iznāk dzinēja deforsāža , bet ne forsēšana kas mums šoreiz nepieciešama :sick:
http://www.race-parts.eu Sporta rezerves daļas VAZ a/m
 
Traktorist
Vazists
Posts: 1146
Joined: 08 Apr 2009, 11:15
Telefons: 26714531
Location: Ciemats Rīga

Re: 2103 1.5 dzinejs!

07 Dec 2010, 19:20

Tieši tā, kā rakstija augšā mūsu sportisti, ir: komp.pakape ap 11-12, virzuļi arī ar gropem, lielaki vārsti lai izmantot to sadaleni uz pilno, dubultos karburatorus, normalo izplūdi, kā arī vajadzes padzilināt vārstu sežas( deļ ta arī stingrakus atsperes jāliek) utt. Budžets būs diezgan liels.
P.S. Tukšgaita ap 1500apgr/min, diezgan nestabila ( motors strādaja uz 2 hor.karburatoriem, vienam bija problemas ar regulēšanu, var būt arī deļ ta neizdevas noregulēt. Bet man ta šķiet kā tā jābūt :angel: ) Līdz 3000 nevelk, bet pēc tam līdz 8000 iet kā traks :thumbup:
Vai tu esi kādreiz ko tādu uztaisījis :mrgreen: ---- ?????????? :mrgreen: kā Tu domā iegūt kompresijas pakāpi 1.5 dzinējam tādu kā mini(11-12) --- :clap: Es ļoti gribētu pakalusīties kādā veidā tas izdarāms . Padalies ar pieredzi , jo man patreiz ir jābūvē viens dzinējs. Varētu tā vienkārši uztaisīt

Kamdēļ jāpadziļina vārstu sēžas. Tad taču nav vairs jēgas no lielajiem vārstiem .Vienkārši zūd lielā vārsta efektivitāte.Degvielas ekonomijas nolūkos tā dzinējus būvē lai labāks pildījums pārejas režīmos , bet sportam . Nu nezinu man kaut kas nelīmējas . Pie tam padziļinot vārstu sēžas iznāk dzinēja deforsāža , bet ne forsēšana kas mums šoreiz nepieciešama :sick:
Plaza, tada veida runa ar nepilngadīgajiem :wave: Kartejo reizi parliecinajos kā tu esi no tiem cilvekiem, kuriem ir tikai
divi viedokli: manejais un npareizais :thumbdown:
Nē, tu ko, Latvija neviens izņemot tevi nevar normalo motoru saskrūvet :rofl:
Kaut kur bija uzrakstīts ka man vajag uztaisīt motoru ar šo sadaleni ar 1.5 tilpumu?Vari paskaidrot kadā veidā no padzilinātam sežam pazūst ''lielā vārsta efektivitāte'' ? :D Es domaju kā nesanaks, jo es redzeju kā parbauda cilindru galvas pirms un pēc uzlabošanas, un taveji argumenti :sick: Uztaisot gropes virzulī komp.pakape nesamazinasies? Tapat arī ar sežu padzilinašanu...
Ja gribi talak diskutēt- iemacies runāt ar cilvēkiem ( normalā veida. bez vijeboniem). :wave: