[quote="elf"]Galvai noslīpēts 1mm ,blokam 1mm,virzuļi Mahle 80.00mm gali taisni,kompresija 11.00 ,blīve standarts...nu nešpļauj ārā blīvi![/quote
Un tu vēl teiksi ka standarta velve , un ar tādu brauc Vaz tusa standarta klasē
un vēl bez regulējamā zobrata.
Pāris reizes uzgrabēs kad būs uzkarsis(ziemá jau nav problémas ar karshanu kad lauká ir mínusos , bet paméghini vasará kad lauká ir ap 35
) un tad blīve laukā būs gan un dabūs galvu atkal frizēt jo plauktiņi nolocīsies
Cik rāda manometrs griežot ar starteri --- 18 atm vai pat vēl vairāk. Aizdedze laikam gan uz o vai pat sākums mīnusā. Otra versija aizmetināts sadalītājs un vēla aizdedze vai arī bākā aviāciaja kopā ar divtakteru eļļu + benzīns
ak jūs blēži un tas standarta auto . Tā jau viennozīmīgi brīvā klase . Nost ar Mahles virzuļiem un tad būs OK .
Ja pilnīgi godīgi tad nesapratu kāpēc ļāvāt standara klasē ko frizēt it īpaši bloku . Ir taču zināmi pieļaijamie augstumi kā tas bija padomijas laikā un ja plakanie virzuļi tad jābūt lielajai 011 galvai -- redz tāda standarta klase.