Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderators: Micuks, Traktorist

 
plaza
Vazists
Posts: 420
Joined: 12 Apr 2009, 11:50

Re: 2103 1.5 dzinejs!

10 Dec 2010, 14:12

Pirms Tu sāc rēķināt, atceries, ka, būvējot motoru sportam, no galvas klasikai nedrīks neko ņemt nost. Tikai nolīdzināt un nevienu lieku desmitdaļu.
:wtf: :wtf: :wtf: why?
:mrgreen: vienkārši locas un sāk spļaut laukā galvas blīves :mrgreen: ir versija kā to visu pārbūvēt bet tad jāmetina un nav garantijas ka viss izdosies uztaisīt un nevajadzēs nodot alumīnija mettāllūžņos
http://www.race-parts.eu Sporta rezerves daļas VAZ a/m
 
User avatar
elf
Vazists
Posts: 906
Joined: 06 Mar 2009, 11:10
Automašīna: Lada 4x4 , Ņiva
Telefons: 26526521
Location: Alūksne
Contact:

Re: 2103 1.5 dzinejs!

10 Dec 2010, 15:39

Galvai noslīpēts 1mm ,blokam 1mm,virzuļi Mahle 80.00mm gali taisni,kompresija 11.00 ,blīve standarts...nu nešpļauj ārā blīvi!
 
Traktorist
Vazists
Posts: 1147
Joined: 08 Apr 2009, 11:15
Telefons: 26714531
Location: Ciemats Rīga

Re: 2103 1.5 dzinejs!

10 Dec 2010, 20:24

Lai dabūtu komp.pakapi 12 nemainot virzuļa diametru, tad tiešam vajag daudz ko izmainīt. Tadu lietu es vēl nemeģinaju realīzet, bet iespejams kā vajadzes lai virzuli izej arā no bloka, neviss tā kā stoka 1.9 neaiziet līdz augšaj.Jā uztaisīt lai būtu tieši līdz bloka augšaj, tad varetu būt ka jāmeklē citi virzuli ar mazako tilpumu ( hvz vai tadi ir), principā tā vai tā vajadzes citus virzuļus jo oriģinālie tadu slodzi manuprā neizturēs.
 
plaza
Vazists
Posts: 420
Joined: 12 Apr 2009, 11:50

Re: 2103 1.5 dzinejs!

11 Dec 2010, 01:52

[quote="elf"]Galvai noslīpēts 1mm ,blokam 1mm,virzuļi Mahle 80.00mm gali taisni,kompresija 11.00 ,blīve standarts...nu nešpļauj ārā blīvi![/quote
Un tu vēl teiksi ka standarta velve , un ar tādu brauc Vaz tusa standarta klasē :D un vēl bez regulējamā zobrata. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Pāris reizes uzgrabēs kad būs uzkarsis(ziemá jau nav problémas ar karshanu kad lauká ir mínusos , bet paméghini vasará kad lauká ir ap 35 :mrgreen: ) un tad blīve laukā būs gan un dabūs galvu atkal frizēt jo plauktiņi nolocīsies :lol: :lol:
Cik rāda manometrs griežot ar starteri --- 18 atm vai pat vēl vairāk. Aizdedze laikam gan uz o vai pat sākums mīnusā. Otra versija aizmetināts sadalītājs un vēla aizdedze vai arī bākā aviāciaja kopā ar divtakteru eļļu + benzīns :mrgreen: ak jūs blēži un tas standarta auto . Tā jau viennozīmīgi brīvā klase . Nost ar Mahles virzuļiem un tad būs OK .
Ja pilnīgi godīgi tad nesapratu kāpēc ļāvāt standara klasē ko frizēt it īpaši bloku . Ir taču zināmi pieļaijamie augstumi kā tas bija padomijas laikā un ja plakanie virzuļi tad jābūt lielajai 011 galvai -- redz tāda standarta klase.
http://www.race-parts.eu Sporta rezerves daļas VAZ a/m
 
User avatar
elf
Vazists
Posts: 906
Joined: 06 Mar 2009, 11:10
Automašīna: Lada 4x4 , Ņiva
Telefons: 26526521
Location: Alūksne
Contact:

Re: 2103 1.5 dzinejs!

13 Dec 2010, 09:33

Galvai noslīpēts 1mm ,blokam 1mm,virzuļi Mahle 80.00mm gali taisni,kompresija 11.00 ,blīve standarts...nu nešpļauj ārā blīvi![/quote
Un tu vēl teiksi ka standarta velve , un ar tādu brauc Vaz tusa standarta klasē :D un vēl bez regulējamā zobrata. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Pāris reizes uzgrabēs kad būs uzkarsis(ziemá jau nav problémas ar karshanu kad lauká ir mínusos , bet paméghini vasará kad lauká ir ap 35 :mrgreen: ) un tad blīve laukā būs gan un dabūs galvu atkal frizēt jo plauktiņi nolocīsies :lol: :lol:
Cik rāda manometrs griežot ar starteri --- 18 atm vai pat vēl vairāk. Aizdedze laikam gan uz o vai pat sākums mīnusā. Otra versija aizmetināts sadalītājs un vēla aizdedze vai arī bākā aviāciaja kopā ar divtakteru eļļu + benzīns :mrgreen: ak jūs blēži un tas standarta auto . Tā jau viennozīmīgi brīvā klase . Nost ar Mahles virzuļiem un tad būs OK .
Ja pilnīgi godīgi tad nesapratu kāpēc ļāvāt standara klasē ko frizēt it īpaši bloku . Ir taču zināmi pieļaijamie augstumi kā tas bija padomijas laikā un ja plakanie virzuļi tad jābūt lielajai 011 galvai -- redz tāda standarta klase.
1.Bloku atļāva slīpēt tāpēc,jo nav tik daudz to 2106 bloku ar ideālām augšām.Sākumā atļāva tikai nolīdzināt,bet līdzināja uzreiz uz 2mm.Tagad atļauts 1mm.
2.Virzuļi ir atļauti sērijveida,tai skaitā arī Mahle.
 
plaza
Vazists
Posts: 420
Joined: 12 Apr 2009, 11:50

Re: 2103 1.5 dzinejs!

13 Dec 2010, 11:19

Galvai noslīpēts 1mm ,blokam 1mm,virzuļi Mahle 80.00mm gali taisni,kompresija 11.00 ,blīve standarts...nu nešpļauj ārā blīvi![/quote
Un tu vēl teiksi ka standarta velve , un ar tādu brauc Vaz tusa standarta klasē :D un vēl bez regulējamā zobrata. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Pāris reizes uzgrabēs kad būs uzkarsis(ziemá jau nav problémas ar karshanu kad lauká ir mínusos , bet paméghini vasará kad lauká ir ap 35 :mrgreen: ) un tad blīve laukā būs gan un dabūs galvu atkal frizēt jo plauktiņi nolocīsies :lol: :lol:
Cik rāda manometrs griežot ar starteri --- 18 atm vai pat vēl vairāk. Aizdedze laikam gan uz o vai pat sākums mīnusā. Otra versija aizmetināts sadalītājs un vēla aizdedze vai arī bākā aviāciaja kopā ar divtakteru eļļu + benzīns :mrgreen: ak jūs blēži un tas standarta auto . Tā jau viennozīmīgi brīvā klase . Nost ar Mahles virzuļiem un tad būs OK .
Ja pilnīgi godīgi tad nesapratu kāpēc ļāvāt standara klasē ko frizēt it īpaši bloku . Ir taču zināmi pieļaijamie augstumi kā tas bija padomijas laikā un ja plakanie virzuļi tad jābūt lielajai 011 galvai -- redz tāda standarta klase.
1.Bloku atļāva slīpēt tāpēc,jo nav tik daudz to 2106 bloku ar ideālām augšām.Sākumā atļāva tikai nolīdzināt,bet līdzināja uzreiz uz 2mm.Tagad atļauts 1mm.
2.Virzuļi ir atļauti sērijveida,tai skaitā arī Mahle.
Pārdomas būs uz PM
http://www.race-parts.eu Sporta rezerves daļas VAZ a/m

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 16 guests