Jautajums sekojosh,Shodien tika iegadats dzinejs no 2103,1.5,cik daudz var sedinaat galvu?? 1mm nebuus par daudz??
P.S. Ja kaadam paardoshanaa ir sporta sadalene,labpraat nopirktu!
Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem
Moderators: Micuks, Traktorist
Kada sadalene interese? Ir ļoti plata. Ja klients nesavaks lidz nedeļas beigam-varu notirgot. Sadalene ir M25, lietota.Pacelums 12.2-12.0 mm.,fāze 310-305mm (iepl.-izpl.).Pa cenam runasim vēlak.
P.S. Ja kaadam paardoshanaa ir sporta sadalene,labpraat nopirktu!
Nu tur ar 1 mm noslīpējot no galvas nekas nekas nesanāks . Dzinējs ar M25 sporta sadaleni būs stingri mazjaudīgāks ne kā ar standarta sadaleniKada sadalene interese? Ir ļoti plata. Ja klients nesavaks lidz nedeļas beigam-varu notirgot. Sadalene ir M25, lietota.Pacelums 12.2-12.0 mm.,fāze 310-305mm (iepl.-izpl.).Pa cenam runasim vēlak.
P.S. Ja kaadam paardoshanaa ir sporta sadalene,labpraat nopirktu!
Ar pareizu kompresijas pakāpi un šo sadaleni cilindri pildīsies uz nebēdu, un, manuprāt, ar standarta karburatoru nekas nesanāks, vajadzēs dubultos, tāpat arī tukšgaitas apgriezieni krietni lielāki(kā nu kurai sadalene, aptuveni 2000>...).Nu tur ar 1 mm noslīpējot no galvas nekas nekas nesanāks . Dzinējs ar M25 sporta sadaleni būs stingri mazjaudīgāks ne kā ar standarta sadaleniKada sadalene interese? Ir ļoti plata. Ja klients nesavaks lidz nedeļas beigam-varu notirgot. Sadalene ir M25, lietota.Pacelums 12.2-12.0 mm.,fāze 310-305mm (iepl.-izpl.).Pa cenam runasim vēlak.
P.S. Ja kaadam paardoshanaa ir sporta sadalene,labpraat nopirktu!
M 25 -- tā jau ir stipri plata sporta sadalene kas prasa kompresijas pakāpi minimums 11/1 un būs jāpapūlās lai tādu uzveidotu, pie kam virzuļos būs nepieciešmas vārstu gropes , lai augšējā maiņas punktā pie pārpļudes nenolocītu vārstus
Vai tu esi kādreiz ko tādu uztaisījis ---- ?????????? kā Tu domā iegūt kompresijas pakāpi 1.5 dzinējam tādu kā mini(11-12) --- Es ļoti gribētu pakalusīties kādā veidā tas izdarāms . Padalies ar pieredzi , jo man patreiz ir jābūvē viens dzinējs. Varētu tā vienkārši uztaisītTieši tā, kā rakstija augšā mūsu sportisti, ir: komp.pakape ap 11-12, virzuļi arī ar gropem, lielaki vārsti lai izmantot to sadaleni uz pilno, dubultos karburatorus, normalo izplūdi, kā arī vajadzes padzilināt vārstu sežas( deļ ta arī stingrakus atsperes jāliek) utt. Budžets būs diezgan liels.
P.S. Tukšgaita ap 1500apgr/min, diezgan nestabila ( motors strādaja uz 2 hor.karburatoriem, vienam bija problemas ar regulēšanu, var būt arī deļ ta neizdevas noregulēt. Bet man ta šķiet kā tā jābūt ) Līdz 3000 nevelk, bet pēc tam līdz 8000 iet kā traks
Plaza, tada veida runa ar nepilngadīgajiem Kartejo reizi parliecinajos kā tu esi no tiem cilvekiem, kuriem ir tikaiVai tu esi kādreiz ko tādu uztaisījis ---- ?????????? kā Tu domā iegūt kompresijas pakāpi 1.5 dzinējam tādu kā mini(11-12) --- Es ļoti gribētu pakalusīties kādā veidā tas izdarāms . Padalies ar pieredzi , jo man patreiz ir jābūvē viens dzinējs. Varētu tā vienkārši uztaisītTieši tā, kā rakstija augšā mūsu sportisti, ir: komp.pakape ap 11-12, virzuļi arī ar gropem, lielaki vārsti lai izmantot to sadaleni uz pilno, dubultos karburatorus, normalo izplūdi, kā arī vajadzes padzilināt vārstu sežas( deļ ta arī stingrakus atsperes jāliek) utt. Budžets būs diezgan liels.
P.S. Tukšgaita ap 1500apgr/min, diezgan nestabila ( motors strādaja uz 2 hor.karburatoriem, vienam bija problemas ar regulēšanu, var būt arī deļ ta neizdevas noregulēt. Bet man ta šķiet kā tā jābūt ) Līdz 3000 nevelk, bet pēc tam līdz 8000 iet kā traks
Kamdēļ jāpadziļina vārstu sēžas. Tad taču nav vairs jēgas no lielajiem vārstiem .Vienkārši zūd lielā vārsta efektivitāte.Degvielas ekonomijas nolūkos tā dzinējus būvē lai labāks pildījums pārejas režīmos , bet sportam . Nu nezinu man kaut kas nelīmējas . Pie tam padziļinot vārstu sēžas iznāk dzinēja deforsāža , bet ne forsēšana kas mums šoreiz nepieciešama