Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderators: Micuks, Traktorist

 
vaz2105vaz
Vazists
Posts: 36
Joined: 26 Dec 2010, 20:22

Re: vai ir jēga likt, lielakus varstus ja nemaina sadaleni

08 Feb 2011, 22:41

nu liec ar karburatoru!
 
Traktorist
Vazists
Posts: 1147
Joined: 08 Apr 2009, 11:15
Telefons: 26714531
Location: Ciemats Rīga

Re: vai ir jēga likt, lielakus varstus ja nemaina sadaleni

08 Feb 2011, 22:43

bet kā ar t.a. ar šprici var neiziet
Kapēc? Nekur nav pateikts ka ja karburatora vietā ir uzstadīta iesmidzinašanas sistēma tad TA nebūs. Taču rupnica ražo žīguļus ar šprici, tad tev arī drikst uzlikt tadu pašu motoru kā no rupnīcas un mierīgi braukt.
 
volcens
Vazists
Topic Author
Posts: 22
Joined: 12 Nov 2010, 18:40

Re: vai ir jēga likt, lielakus varstus ja nemaina sadaleni

08 Feb 2011, 23:12

nu skaidrs, sakiet ja kāds zin kādi ir jaudas parametri 1.7 i motoram, un ja kas, kur čipot un cik tas maksa? man saab izmaksāja nočipot otrajā reizē 50ls
 
Traktorist
Vazists
Posts: 1147
Joined: 08 Apr 2009, 11:15
Telefons: 26714531
Location: Ciemats Rīga

Re: vai ir jēga likt, lielakus varstus ja nemaina sadaleni

08 Feb 2011, 23:21

IMHO, čipošana ir tukša naudas izmešana.
 
User avatar
Миша
Vazists
Posts: 1412
Joined: 30 Aug 2009, 21:13
Location: Universe

Re: vai ir jēga likt, lielakus varstus ja nemaina sadaleni

09 Feb 2011, 09:16

IMHO, čipošana ir tukša naudas izmešana.
:rofl: It ipasi žigulim...
Power is nothing without quattro
 
klievis
Vazists
Posts: 535
Joined: 10 Jan 2009, 10:29

Re: vai ir jēga likt, lielakus varstus ja nemaina sadaleni

09 Feb 2011, 10:42

Jus man paskaidrojat -kur var dzimt tādas idejas žiguli standartā čipot, un vispār ,kāda mārutka pēc ir standarts jāčipo? man vēl neviens nav varējis uzrādīt stenda mērijumus pirms čipošanas un pēc čipošanas -tāpat kā stāsts par konisko filtru un taisno izplūdi vazam +30zs:) :rofl: :rofl: :rofl:
 
plaza
Vazists
Posts: 420
Joined: 12 Apr 2009, 11:50

Re: vai ir jēga likt, lielakus varstus ja nemaina sadaleni

09 Feb 2011, 11:45

Jus man paskaidrojat -kur var dzimt tādas idejas žiguli standartā čipot, un vispār ,kāda mārutka pēc ir standarts jāčipo? man vēl neviens nav varējis uzrādīt stenda mērijumus pirms čipošanas un pēc čipošanas -tāpat kā stāsts par konisko filtru un taisno izplūdi vazam +30zs:) :rofl: :rofl: :rofl:
Klievi ar mehāniku Tu draudzējies , bet ar elektroniku gan nē jo no tās bail kā no uguns. Jebkuram vadības blokam , ja konkrēti piestrādā var atrast kaut ko klāt pie zirgiem un pie griezes monenta ,jo paskaidrošu kāpēc. Katrs ražotājs atstāj milzīgu rezervi , lai dzinējs būtu muļķa drošs un to nebūtu iespējams nobendēt. "ipaši paliela rezerve tiek atstāta aizdedzes līknei , līdz ar to pamats ko dara visi tjūneri ir optimalizē aizdedzes līkni un ļidz ar to arī ir iespējams palielināt benzīna padeves daudzumu , kas savukārt dod jaudas un griezes momenta palielināšanos. It īpaši jau rezervi atstāj Krievi zinot nopērkamā benzīna kvalitāti dažādos reģionos.
Ar VAZ šprices motoru ir vienas ziepes ka tiek komplektēti ar milzum lielu vadības bloku daudzumu un ne visiem iespējams tikt klāt pie vadības programmām tai skaitā ir pat tādi kuri neļaujas arī dzelžu dēļ veikt kādas izmaiņas un nākas uzstādīt programmējamo vadības bloku.

Patreiz ir tāda iespēja ,ka programmējamo vadības bloku iespējams dabūt par 150 Ls un ja dzinējam ir jau no rūpnīcas tie paši vadi , tad tikai spraud klāt un var regulēt ko vēlas.Sliktākajā gadījumā jāapmaina vadi un viss notiekas.
http://www.race-parts.eu Sporta rezerves daļas VAZ a/m
 
klievis
Vazists
Posts: 535
Joined: 10 Jan 2009, 10:29

Re: vai ir jēga likt, lielakus varstus ja nemaina sadaleni

09 Feb 2011, 14:12

OK PIEŅEMSIM KAD ES NEKO NESAPROTU!
TAD LŪDZU IZDRUKU STUDIJĀ!!!!!!!!!!! -PARASTU ŅIVU 1.7 PIRMS UN PĒC ČIPOŠANAS-UN CIK TAS IZMAKSĀJA!
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: vai ir jēga likt, lielakus varstus ja nemaina sadaleni

09 Feb 2011, 14:33

"ipaši paliela rezerve tiek atstāta aizdedzes līknei , līdz ar to pamats ko dara visi tjūneri ir optimalizē aizdedzes līkni un ļidz ar to arī ir iespējams palielināt benzīna padeves daudzumu , kas savukārt dod jaudas un griezes momenta palielināšanos
Paskaidro lūdzu sīkāk, kā tieši izpaužās "aizdedzes līknes rezerve" un kā tieši tiek optimizēta aizdedzes līkne?
 
plaza
Vazists
Posts: 420
Joined: 12 Apr 2009, 11:50

Re: vai ir jēga likt, lielakus varstus ja nemaina sadaleni

09 Feb 2011, 23:17

"ipaši paliela rezerve tiek atstāta aizdedzes līknei , līdz ar to pamats ko dara visi tjūneri ir optimalizē aizdedzes līkni un ļidz ar to arī ir iespējams palielināt benzīna padeves daudzumu , kas savukārt dod jaudas un griezes momenta palielināšanos
Paskaidro lūdzu sīkāk, kā tieši izpaužās "aizdedzes līknes rezerve" un kā tieši tiek optimizēta aizdedzes līkne?
Ir pietiekami liela atstarpe grādu ziņā ko var palielināt aizdedzi līdz detonācijas robežai vienā otrā režimā , tas ir trīsdimensiju telpiskais grafiks , kur mainīgie lielumi ir apgriezieni ---droseles stāvokļa atvērums un aizdedzes leņķis . Es jau te vienā topikā grafiku ieliku. Realitātē no rūpnīcas ir daudz mazāki apsteidzes leņķi , ne kā tos varētu likt , lai nenodarītu pāri dzinējam. Optimālā aizdedzes līkne nav taisna pie kaut kādiem grādiem bet gan mainīgs grafiks praktiski visu laiku . ko grūti iegut ar sadalītāju.
http://www.race-parts.eu Sporta rezerves daļas VAZ a/m

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 30 guests