Ja nofrēzē vai noslīpē no 21011 motora galvas ,tad iegūstam šādu kompresilas pakāpi:
0.2mm - 9.0
0.5mm - 9.2
0.8mm - 9.4
1.0mm - 9.5
1.2mm - 9.8
1.5mm - 9.9
1.8mm - 10.2
2.0mm - 10.4
2.5mm - 11.0
2.9mm - 11.5
Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem
Moderators: Micuks, Traktorist
vai kā jus te daži mokaties-:))sēdinot galvu vai slīpējot bloka virsmu ar parasto sadales vārpstu nemetas neviens vārsts pie virzuļiem nevienā gadijumā izņemot gadijumus kad kļūda gan uzstādīšanā , gan montāžā:) , varbūt būtu ieteicams to regulējamo sadales zobratu bet nu te atkal būs miljons jautājumi-kā to izdarīt:)
kompresiju žigulītim gan nevajag nesamērīgu -ieteikums būtu ne vairāk par 9,5 lai var ar 98 benžu piedzīt visu
vai kā jus te daži mokaties-:))sēdinot galvu vai slīpējot bloka virsmu ar parasto sadales vārpstu nemetas neviens vārsts pie virzuļiem nevienā gadijumā izņemot gadijumus kad kļūda gan uzstādīšanā , gan montāžā:) , varbūt būtu ieteicams to regulējamo sadales zobratu bet nu te atkal būs miljons jautājumi-kā to izdarīt:)
kompresiju žigulītim gan nevajag nesamērīgu -ieteikums būtu ne vairāk par 9,5 lai var ar 98 benžu piedzīt visu
ta sanaak ka drosi 1mm var raut nost nesatraucoties?