Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderators: Micuks, Traktorist

 
User avatar
elf
Vazists
Posts: 872
Joined: 06 Mar 2009, 11:10
Automašīna: Lada 4x4 , Ņiva
Telefons: 26526521
Location: Alūksne
Contact:

Re: galvas sedinasana

21 Aug 2009, 15:19

Ja nofrēzē vai noslīpē no 21011 motora galvas ,tad iegūstam šādu kompresilas pakāpi:

0.2mm - 9.0
0.5mm - 9.2
0.8mm - 9.4
1.0mm - 9.5
1.2mm - 9.8
1.5mm - 9.9
1.8mm - 10.2
2.0mm - 10.4
2.5mm - 11.0
2.9mm - 11.5
 
grahs
Vazists
Posts: 196
Joined: 30 Oct 2008, 17:03
Location: TALSI
Contact:

Re: galvas sedinasana

21 Aug 2009, 21:34

un ka ir 2101 blokam ?
 
User avatar
krievins 092
Vazists
Posts: 371
Joined: 16 Feb 2009, 19:56

Re: galvas sedinasana

21 Aug 2009, 21:39

lasiju sporta zurnala ka lai gutu 1 un to pasu efektu no galvas janonem 2x vairak neka no bloka :)
tas ir piemeram 1mm no galvas bus tads pats efekts ka 0.5 no motorbloka :)
Tie kam E103 asinīs :D
 
User avatar
VFTS
Vazists
Posts: 20
Joined: 07 Feb 2009, 14:45

Re: galvas sedinasana

24 Aug 2009, 18:27

Par to galvas sēdināšanu ir tā, ka nav ieteicams vispār slīpēt jo galvai zūd stiprība ,jāslīpe ir bloks 2mm tad virzulis aiziet lidz bloka augšai vienā līmenī,protams pēctam ir jāpārbauda vārsta dziļums pret virzuli,nepieciešamības gadijumā vārsta vietā liek friezi un tiek izfrēzēts vajadzīgais dziļums virzulī lai vārsts nesatiekas ar virzuli,nedaudz pielabojot elf teikto atstarpei stap virzuli un galvu jābūt līdz 1mm ja bloks ir noslīpēts tad pievelkot galvu blivie saspiežoties paliek 1mm,degkameras tilpumu parasti izmēra kad galva ir noņemta abi vārsti un svece iekšā,virsū liekot organisko stiklu ar urbumu caur kuru ar šprici laiž iekšā eļļu vai kādu citu šķidrumu tādejādi nomērot degkameras tilpumu kompresijas pakāpes apreiķināšanai + vēl nedrīks aizmirst piereiķināt galvas blīves tiesu apt 5ml.
 
User avatar
jeep90
Vazists
Posts: 52
Joined: 16 Oct 2008, 11:59

Re: galvas sedinasana

23 Sep 2009, 10:36

BET kā ar sakarību starp kompresijas pakāpi un sadales vārpstas fāžu platumu.
Principā plata sadale ir galvenais faktors kāpēc tiek celta kompresijas pakāpe.
Jo platāka sadalene, jo vairāk maisījums tiek izpūsts izpūtējā, jo lielāku pakāpi vajag lai motorā būtu spiediens.
 
User avatar
lawriiic
Vazists
Posts: 10
Joined: 07 Jan 2010, 13:24
Location: kuldīgas novads

Re: galvas sedinasana

07 Mar 2010, 07:55

es te ta lasu un domaaju pa to galvas seedinasanu,man ir izaardits 1.6 motors,lieku jaunus gredzenus un saales...vediisu galvu meistaram,bet nevaru izdomat sliipeet kadu mm nost vai nee? un ja es noslipeesu piemeram 1.5mm vai man ir vel kkas jaizmaina dzinejam vai varu likt virsu galvu nosliipeetu? :!: :?: motoru ikdienaa nebraucu,vairaak tiek leenam skruuvets kruumu gonkaam... ;)
 
klievis
Vazists
Posts: 535
Joined: 10 Jan 2009, 10:29

Re: galvas sedinasana

07 Mar 2010, 10:21

vai kā jus te daži mokaties-:))sēdinot galvu vai slīpējot bloka virsmu ar parasto sadales vārpstu nemetas neviens vārsts pie virzuļiem nevienā gadijumā izņemot gadijumus kad kļūda gan uzstādīšanā , gan montāžā:) , varbūt būtu ieteicams to regulējamo sadales zobratu bet nu te atkal būs miljons jautājumi-kā to izdarīt:)
kompresiju žigulītim gan nevajag nesamērīgu -ieteikums būtu ne vairāk par 9,5 lai var ar 98 benžu piedzīt visu
 
User avatar
lawriiic
Vazists
Posts: 10
Joined: 07 Jan 2010, 13:24
Location: kuldīgas novads

Re: galvas sedinasana

07 Mar 2010, 10:28

vai kā jus te daži mokaties-:))sēdinot galvu vai slīpējot bloka virsmu ar parasto sadales vārpstu nemetas neviens vārsts pie virzuļiem nevienā gadijumā izņemot gadijumus kad kļūda gan uzstādīšanā , gan montāžā:) , varbūt būtu ieteicams to regulējamo sadales zobratu bet nu te atkal būs miljons jautājumi-kā to izdarīt:)
kompresiju žigulītim gan nevajag nesamērīgu -ieteikums būtu ne vairāk par 9,5 lai var ar 98 benžu piedzīt visu


ta sanaak ka drosi 1mm var raut nost nesatraucoties? :Nezinu:
 
User avatar
Klavs
Vazists
Posts: 280
Joined: 23 Mar 2008, 16:09
Location: Rīga, Mežciems

Re: galvas sedinasana

07 Mar 2010, 12:52

Līdz 2mm nesatraucoties, ka vārsts noķers virzuli. un no galvas nav īsti jēga ņemt. ja ņem tad tikai no bloka. jo tad samazinot degkameras tilpumu, teiksim par 50%, ieguvums būs lielāks, jo degkamera būs samazināta par vairāk ccm, nekā ņemot no galvas.
un regulējamais zobrats tādā gadījumā arī būtu jāiegādājas, citādi sadalenes novietojums nebūs īsti pareizs. braukt varēs bet tomēr vajag regulējamo.
2107
 
klievis
Vazists
Posts: 535
Joined: 10 Jan 2009, 10:29

Re: galvas sedinasana

07 Mar 2010, 13:03

vai kā jus te daži mokaties-:))sēdinot galvu vai slīpējot bloka virsmu ar parasto sadales vārpstu nemetas neviens vārsts pie virzuļiem nevienā gadijumā izņemot gadijumus kad kļūda gan uzstādīšanā , gan montāžā:) , varbūt būtu ieteicams to regulējamo sadales zobratu bet nu te atkal būs miljons jautājumi-kā to izdarīt:)
kompresiju žigulītim gan nevajag nesamērīgu -ieteikums būtu ne vairāk par 9,5 lai var ar 98 benžu piedzīt visu


ta sanaak ka drosi 1mm var raut nost nesatraucoties? :Nezinu:

droši var kādus 5mm -bet tas nau prāta darbs-arī tad vārsti nemetas.o3 un 06 motoram kabāk to noņemt no bloka ja tiešām ir tāda vajadzība jo tiem virzulis neiet līdz bloka augšai , bet 01 un 011 tāpat nau liela jēga jo tas ir tāpat 1,3:)