Page 2 of 3
Re: galvas sedinasana
Posted: 21 Aug 2009, 15:19
by elf
Ja nofrēzē vai noslīpē no 21011 motora galvas ,tad iegūstam šādu kompresilas pakāpi:
0.2mm - 9.0
0.5mm - 9.2
0.8mm - 9.4
1.0mm - 9.5
1.2mm - 9.8
1.5mm - 9.9
1.8mm - 10.2
2.0mm - 10.4
2.5mm - 11.0
2.9mm - 11.5
Re: galvas sedinasana
Posted: 21 Aug 2009, 21:34
by grahs
un ka ir 2101 blokam ?
Re: galvas sedinasana
Posted: 21 Aug 2009, 21:39
by krievins 092
lasiju sporta zurnala ka lai gutu 1 un to pasu efektu no galvas janonem 2x vairak neka no bloka
tas ir piemeram 1mm no galvas bus tads pats efekts ka 0.5 no motorbloka
Re: galvas sedinasana
Posted: 24 Aug 2009, 18:27
by VFTS
Par to galvas sēdināšanu ir tā, ka nav ieteicams vispār slīpēt jo galvai zūd stiprība ,jāslīpe ir bloks 2mm tad virzulis aiziet lidz bloka augšai vienā līmenī,protams pēctam ir jāpārbauda vārsta dziļums pret virzuli,nepieciešamības gadijumā vārsta vietā liek friezi un tiek izfrēzēts vajadzīgais dziļums virzulī lai vārsts nesatiekas ar virzuli,nedaudz pielabojot elf teikto atstarpei stap virzuli un galvu jābūt līdz 1mm ja bloks ir noslīpēts tad pievelkot galvu blivie saspiežoties paliek 1mm,degkameras tilpumu parasti izmēra kad galva ir noņemta abi vārsti un svece iekšā,virsū liekot organisko stiklu ar urbumu caur kuru ar šprici laiž iekšā eļļu vai kādu citu šķidrumu tādejādi nomērot degkameras tilpumu kompresijas pakāpes apreiķināšanai + vēl nedrīks aizmirst piereiķināt galvas blīves tiesu apt 5ml.
Re: galvas sedinasana
Posted: 23 Sep 2009, 10:36
by jeep90
BET kā ar sakarību starp kompresijas pakāpi un sadales vārpstas fāžu platumu.
Principā plata sadale ir galvenais faktors kāpēc tiek celta kompresijas pakāpe.
Jo platāka sadalene, jo vairāk maisījums tiek izpūsts izpūtējā, jo lielāku pakāpi vajag lai motorā būtu spiediens.
Re: galvas sedinasana
Posted: 07 Mar 2010, 07:55
by lawriiic
es te ta lasu un domaaju pa to galvas seedinasanu,man ir izaardits 1.6 motors,lieku jaunus gredzenus un saales...vediisu galvu meistaram,bet nevaru izdomat sliipeet kadu mm nost vai nee? un ja es noslipeesu piemeram 1.5mm vai man ir vel kkas jaizmaina dzinejam vai varu likt virsu galvu nosliipeetu?
motoru ikdienaa nebraucu,vairaak tiek leenam skruuvets kruumu gonkaam...
Re: galvas sedinasana
Posted: 07 Mar 2010, 10:21
by klievis
vai kā jus te daži mokaties-:))sēdinot galvu vai slīpējot bloka virsmu ar parasto sadales vārpstu nemetas neviens vārsts pie virzuļiem nevienā gadijumā izņemot gadijumus kad kļūda gan uzstādīšanā , gan montāžā:) , varbūt būtu ieteicams to regulējamo sadales zobratu bet nu te atkal būs miljons jautājumi-kā to izdarīt:)
kompresiju žigulītim gan nevajag nesamērīgu -ieteikums būtu ne vairāk par 9,5 lai var ar 98 benžu piedzīt visu
Re: galvas sedinasana
Posted: 07 Mar 2010, 10:28
by lawriiic
vai kā jus te daži mokaties-:))sēdinot galvu vai slīpējot bloka virsmu ar parasto sadales vārpstu nemetas neviens vārsts pie virzuļiem nevienā gadijumā izņemot gadijumus kad kļūda gan uzstādīšanā , gan montāžā:) , varbūt būtu ieteicams to regulējamo sadales zobratu bet nu te atkal būs miljons jautājumi-kā to izdarīt:)
kompresiju žigulītim gan nevajag nesamērīgu -ieteikums būtu ne vairāk par 9,5 lai var ar 98 benžu piedzīt visu
ta sanaak ka drosi 1mm var raut nost nesatraucoties?
Re: galvas sedinasana
Posted: 07 Mar 2010, 12:52
by Klavs
Līdz 2mm nesatraucoties, ka vārsts noķers virzuli. un no galvas nav īsti jēga ņemt. ja ņem tad tikai no bloka. jo tad samazinot degkameras tilpumu, teiksim par 50%, ieguvums būs lielāks, jo degkamera būs samazināta par vairāk ccm, nekā ņemot no galvas.
un regulējamais zobrats tādā gadījumā arī būtu jāiegādājas, citādi sadalenes novietojums nebūs īsti pareizs. braukt varēs bet tomēr vajag regulējamo.
Re: galvas sedinasana
Posted: 07 Mar 2010, 13:03
by klievis
vai kā jus te daži mokaties-:))sēdinot galvu vai slīpējot bloka virsmu ar parasto sadales vārpstu nemetas neviens vārsts pie virzuļiem nevienā gadijumā izņemot gadijumus kad kļūda gan uzstādīšanā , gan montāžā:) , varbūt būtu ieteicams to regulējamo sadales zobratu bet nu te atkal būs miljons jautājumi-kā to izdarīt:)
kompresiju žigulītim gan nevajag nesamērīgu -ieteikums būtu ne vairāk par 9,5 lai var ar 98 benžu piedzīt visu
ta sanaak ka drosi 1mm var raut nost nesatraucoties?
droši var kādus 5mm -bet tas nau prāta darbs-arī tad vārsti nemetas.o3 un 06 motoram kabāk to noņemt no bloka ja tiešām ir tāda vajadzība jo tiem virzulis neiet līdz bloka augšai , bet 01 un 011 tāpat nau liela jēga jo tas ir tāpat 1,3:)