Moderators: Micuks, Traktorist
tas jau ir tuvāk īstenībai, varēu būt labs, lai tikai der uz skrūvēm un nav jātaisa starpgabals, bet tas jau arī viss ir darāms. Kādi ir droseļvārstu izmēri un galvenā difuzora?Shodien ieripoja viens interesants karbuzis ar kodu 32DCR2 cic izspriedām ka varetu būt itaļu pieskaņa,jo uzrakstu nav vispār,ir interesantas lietaskas nav daaz karbiņiem. Dīzes gaisa 190/200 degvielas 182/185 gāja un stradāja labi 1.6 dzinējs!
Atkarībā kādiem nolūkiem mašīna ir vajadzīga. Ielas braukšanai labāks būs 2107 būs ekonomiskāks dinamika sliktāka, vaz 2101 karburators būs dinamiskāks bet ēdelīgāks. 2107 karburatoru var likt ja ir elektroniskā aizdedze ar parasto var būt iekritiens. vaz 2101 derēs arī vecā aizdedze.Palasiju te visu. Tatad ir karbulis ka bilde un karbulis ar kodu 2107-1107010-20.kurs labaks
Piedod, bet te tu kļūdies. Stabules pataisa garāku ieplūdes traktu un piešķir caurplūstošajam gaisam un tālāk degmaisājumam lielāku inerci. STOCK variantā starpība nav jūtama, bet pie platas vāles var ievērojami palielināt cēliena diapazonu, un jaudu no maziem rpm. Jo stāvāk stabule, jo īsāks diapazons. Jo lēzenāka stabule, jo garāks cēliena diapazons. Tas ir tāpēc, jo pie platas vāles stipri pēc ZMP veras tikai ciet ieplūdes vārsts. Attiecīgi virzulim ejot uz augšu cilindrā rodas spiediens, kurš caur ieplūdes vārstu ceļo pa ielūdes traktu uz gaišuku. Otrs variants ir izmantot mazāka diametra kanālu, jo ātrums plūstošajai masai būs lielūks, attiecīgi arī inerce. Ar šī efekta palīdzību arī atmosfērnieki pie augstiem apgriezieniem var panākt pat ielas turbo auto uzpildīšanās koeficentus. Tikai tam apkašā ir smaga matemātika un fizika.Lieka naudas izmešana! tas ir bizness tāpat kā kādreiz tirgoja visādus sietiņus un bleķīšus virpuļiem, bet tieši nekādi virpuļi nav vajadzīgi, tie pasliktina ne uzlabo! Svarīga ir difuzoru forma pašam karburatoram nevis stabules vai pīpes!