Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderators: Micuks, Traktorist

 
plaza
Vazists
Posts: 420
Joined: 12 Apr 2009, 11:50

Re: HELP Regulējamā zobrata uzstādīšana!

22 Jan 2013, 10:59

Kad virzulis AMP, viens vārsts veras vaļā otrs ciet....vārstiem jābūt vienādi vaļā,tad ir pareizi.
Ja gribi precīzi salikt, tad jāizgatavo indikatora turētājs un vajag 2 indikatorpulksteņus....pirmo reizi čakars liels.
Vaza klasikas dzineja standarta sadales vārpsta ir gan nedaudz savādāk projektēta un tev kā lielam spečukam to gan vajadzētu zināt, ka ir neliela vārstu krustpunkta nobīde :lol: Tā ka ar regulējamo zobratu var ielikt tiešām precīzi gāzes sadales mehānisma atvēršanos un aizvēršanos.Principā jau vajadzīgs vēl trešis indikators , lai noteiktu virzuļa augšējo maiņas punktu
http://www.race-parts.eu Sporta rezerves daļas VAZ a/m
 
Major
Vazists
Posts: 114
Joined: 02 Nov 2010, 17:34
Location: Riga

Re: HELP Regulējamā zobrata uzstādīšana!

23 Jan 2013, 09:53

 
User avatar
elf
Vazists
Posts: 906
Joined: 06 Mar 2009, 11:10
Automašīna: Lada 4x4 , Ņiva
Telefons: 26526521
Location: Alūksne
Contact:

Re: HELP Regulējamā zobrata uzstādīšana!

24 Jan 2013, 10:32

Kad virzulis AMP, viens vārsts veras vaļā otrs ciet....vārstiem jābūt vienādi vaļā,tad ir pareizi.
Ja gribi precīzi salikt, tad jāizgatavo indikatora turētājs un vajag 2 indikatorpulksteņus....pirmo reizi čakars liels.
Vaza klasikas dzineja standarta sadales vārpsta ir gan nedaudz savādāk projektēta un tev kā lielam spečukam to gan vajadzētu zināt, ka ir neliela vārstu krustpunkta nobīde :lol: Tā ka ar regulējamo zobratu var ielikt tiešām precīzi gāzes sadales mehānisma atvēršanos un aizvēršanos.Principā jau vajadzīgs vēl trešis indikators , lai noteiktu virzuļa augšējo maiņas punktu
Cik esmu runājies ar gudrīšiem un lasījis ....neviens citu variantu sadalenes iestādīšanā nav minējis....
izstāsti lūdzu kā tad ir pareizi?
 
plaza
Vazists
Posts: 420
Joined: 12 Apr 2009, 11:50

Re: HELP Regulējamā zobrata uzstādīšana!

29 Jan 2013, 14:48

Kad virzulis AMP, viens vārsts veras vaļā otrs ciet....vārstiem jābūt vienādi vaļā,tad ir pareizi.
Ja gribi precīzi salikt, tad jāizgatavo indikatora turētājs un vajag 2 indikatorpulksteņus....pirmo reizi čakars liels.
Vaza klasikas dzineja standarta sadales vārpsta ir gan nedaudz savādāk projektēta un tev kā lielam spečukam to gan vajadzētu zināt, ka ir neliela vārstu krustpunkta nobīde :lol: Tā ka ar regulējamo zobratu var ielikt tiešām precīzi gāzes sadales mehānisma atvēršanos un aizvēršanos.Principā jau vajadzīgs vēl trešis indikators , lai noteiktu virzuļa augšējo maiņas punktu
Cik esmu runājies ar gudrīšiem un lasījis ....neviens citu variantu sadalenes iestādīšanā nav minējis....
izstāsti lūdzu kā tad ir pareizi?
Vaz standarta sadalenei krustpunkts nav virzuļa augšējā maiņas punktā bet gan nobīdīts nedaudz pirms -- tas ir ap 3 grādiem pirms maiņas punkta. lielais vairums sadales vārpstu ir arī tā projektētas. :D
http://www.race-parts.eu Sporta rezerves daļas VAZ a/m
 
User avatar
elf
Vazists
Posts: 906
Joined: 06 Mar 2009, 11:10
Automašīna: Lada 4x4 , Ņiva
Telefons: 26526521
Location: Alūksne
Contact:

Re: HELP Regulējamā zobrata uzstādīšana!

30 Jan 2013, 11:28

Paldies :)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests