Tākā ķēde bija pārlekusi pa vienu zobu izdomāju nedaudz uzlabot motoru!
Motors 2103 1.5
BLOKS
Virzuļi 76mm + jauni gredzeni
Kloķene 80mm
No bloka 2mm
GALVA
Standarta vārsti
Pārveidota degkamera
Standarta sadales vārpsta
Nedaudz palielināti un salāgoti izplūdes un ieplūdes kanāli galvā, gan ieplūdes kolektorā
Uzstādīju regulējamo zobratu, jo tika slīpēti 2mm, nost no bloka.
Lasīju, ka pagriežot sadales vārpstas attiecību pret kloķvārpstu nedaudz uz priekšu, var iegūt tur nedaudz labāku gaitu uz lielākiem apgriezieniem!?
Paeksperimentēju uzliku puszobu sadales vārpstu ātrāku attiecibā pret kloķeni (pagriezu sadaleni, ja skatās no priekšas, pa pulksteņrādītāja virzienu)
Ieguvums - iet sliktāk nekā pirms motora pārbūves! Teorētiski, vajadzētu iet labāk!
Jautājums, pa cik griezt to zobratu, lai būtu, kautkāds ieguvums, varbūt esmu pārcenties un pagriezis pa daudz?