26 Jul 2012, 02:48
Vispār, es neatceros autoforumu, kur vismaz kādreiz nav filosofēts par motoraškas karbiķiem. Infas ir tā kā malka.
Problēma ir tieši paša CV tipa karbiķa uzbūvē. Vienk. degvielas daudzums tiek regulēts ar dīzi un adatu, ko ceļ no dīzes ārā. CV karbiķim to nedara droseļvārsts kā prastākajos moča karbiķos, bet gan mainīgā šķērsgriezuma laukuma lāpsta, kas karājās uz diafragmas. Attiecīgi, tur var iekrist uz padarīšanu, kad autiņa cilindrs to lāpstu var pamanīties raut ārā neadekvāti ātri. Vobšem, tur drusku sanāk apstākļu sakritība, jo es šaubos, ka būs iekāriens krāmēties ar pareizu atsperes priekšspriegojumu + borēties pa tiem kanāliem, manuprāt, galīgi būs ņeaļļo.
Trāpīsi - ļoti labi, netrāpīsi - būs ilgstošs sekss, kur finālā tāpat būs jāiziet uz kompromisu.
P.S. Ļoti vēlams būtu uzreiz jaunas adatas (ne pludiņkameras, kaut gan, tās arī nenāktu pa sliktu pamainīt) nopirkt, tas vienk. ir pirmais, kas močiem izdilst un tad sākās šaize mazos apgriezienos.
Uz tiem 40mm neskaties, tie ir palieli uz standarta vaza kanālu. Drusku papīpēsi un sapratīsi, ka to karbiķu nav nemaz tik daudz, no kā izvēlēties. Mikuni un Keihins, tas arī viss. Tur vairāk ir jāskatās, lai var uzlikt netaisot vājprāta kolektoru.