Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderators: Micuks, Traktorist

 
User avatar
rallyfan
Vazists
Posts: 2433
Joined: 05 Jan 2008, 23:37
Automašīna: VAZ 21074
Location: Liepāja

Re: karburātora maiņa 2108?

20 Feb 2013, 20:16

nu sastāstīja :D
 
Ruu@uto
Vazists
Posts: 396
Joined: 27 Jan 2011, 15:19

Re: karburātora maiņa 2108?

21 Feb 2013, 08:22

:D Man jau nu liekas, cik atceros, ka, ja tas ir 21083 dzinējs, 1500 ccm, tad tur tīri
konstruktīvi vārsti netiek līdz virzuļiem jau standartā - virzuļos ir iedobes šim nolūkam.
Ar kaltiem vai nekaltiem virzuļiem tam sakara nav. Turklāt tā kalšana nav nekāda
kalšana, kā to parasti saprot, bet specifisks liešanas process... :D
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3323
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: karburātora maiņa 2108?

21 Feb 2013, 18:16

Specifisks process? vai tik materiāls nav izturīgāks, vienīgais kas liešanā var būt specifisks tā būtu termiskā apstrāde...
Image
 
Ruu@uto
Vazists
Posts: 396
Joined: 27 Jan 2011, 15:19

Re: karburātora maiņa 2108?

22 Feb 2013, 08:23

Micuks
Specifisks process? vai tik materiāls nav izturīgāks, vienīgais kas liešanā var būt
specifisks tā būtu termiskā apstrāde...
======================
Smagi maldies! :D Parastā virzuļu ražošanas tehnoloģija ir liešana kokilē (veidnē),
t.s. "kalšana" jeb izotermiskā presēšana izpaužas tā, ka alumīniju temperatūrā uz
tā kušanas robežas presformā saspiež, standarta parametri ir ~500 C temperatūra
un ~250 tonnu spiediens. Rezultātā iegūst daudz blīvāku virzuļa materiālu, kas
ļauj izgatavot stipri vieglākus virzuļus ar daudz augstāku virsmas cietību. Termiskā
apstrāde virzuļiem veikta netiek, jo tos , gan lietos , gan "kaltos", pēc izgatavošanas
dzesē tuneļkrāsnī noteiktā režīmā... 8-)