Page 2 of 5

Re: Spararats

Posted: 08 Sep 2013, 16:14
by AUTOSUN
Tīri ziņkāres pēc-kāpēc rallijam garām?

Re: Spararats

Posted: 08 Sep 2013, 21:34
by Alutinsh
Rallijā vajag griezi, jo ejot līkumos ar tīri apgriezieniem būs par īsu! ;)

Re: Spararats

Posted: 09 Sep 2013, 00:16
by wien200tniek
o ja jau vec topik uzrav gaisā tad jau man a jaiemet kād dom,kas intresē! m tātad gribetos dzirdet no kād apstiprinajum tam, kad jāliek ir lielāks pec diametra, bet svaru tapat ap kād 4 - 4.5kg?dzirdets no tantēm...svaru uz čuju piemetu...

Re: Spararats

Posted: 09 Sep 2013, 13:42
by Micuks
un kaads tanteem ir pamatojums? :lol:

Re: Spararats

Posted: 09 Sep 2013, 16:43
by wien200tniek
par pamatoju nezinu, jo netika izklāstīts...texts bij no tv raidijuma, kur intervēja vien mehāniķi kurš te pat latvijā taisīja rallim audi kvatru:''šobrīd meklējam lielāku spararatu, kuru tapat atvieglināsim un tiks pielagots karbas zvans''
un tad vēl vienā forumā bij v8 kuram ari lika lielāku pēc diametra, bet bij tik plans ka tur toc likas ka svars zem 5kg. fizikas stundās guleju un sapņoju par sānslīdi,betnu uz čuju lieks, kad lielākam lielāka inerce un patom tas griezes moments varet but taspats jane vairāk un svars mazs lidz arto viegli ar iegriezt.....

Re: Spararats

Posted: 09 Sep 2013, 16:45
by wien200tniek
ja atradīšu linku pato v8 to a iemetīšu

Re: Spararats

Posted: 09 Sep 2013, 20:32
by Micuks
Kā reiz teica Klievis spararata atvieglināsāna dzinējiem līdz 150Zs nav vajadzīga. Tā ir tāda skriešana līdz modei jo sportā tā dara :clap: bet reāli tas ir katram auto induviduāli, nevajag viskaut ko sagramstīt kas neatiecās uz žiguli!
Žigulim "ielas sporta" un pat šosejā cik zinu tie kas ķer sekundes to nedara, tas nav vajadzīgs, var dažus simtus gramu noņemt, nobalanset.

Re: Spararats

Posted: 09 Sep 2013, 21:03
by Миша
:mrgreen: Audi nav problemu ar spararatiem...nesaprotu ko viņš tur piemeklet grib :think:

Re: Spararats

Posted: 10 Sep 2013, 00:43
by wien200tniek
:Latvija: hmm nutad ta meģināšu izstāstīt ko esu atradis:
.....uz žiguli attiecas!
.....atvieglināšanu sportā/ielas nedara tapēc, kad svarīgs ir arī starts:Облегченные маховики изготавливают для снижения инерционных нагрузок на больших оборотах. Большие инерционные нагрузки могут привести к разрушению двигателя. Но и чрезмерное облегчение может привести к разрушению самого маховика. Если вам важен более уверенный старт, то не стоит облегчать маховик. Облегченный маховик эффективен, если вы используете двигатель в высоком диапазоне оборотов. Самое надежное и эффективное облегчение маховика достигается путем снятия метала, с самого большого радиуса маховика. Также необходимо помнить, что маховик несет функцию радиатора. Он забирает и рассеивает тепло, которое вырабатывается при работе сцепления (чем больше «радиатор» тем больше эффективность)
.....un atradu šādu spēļmantiņu: http://www.botlanta.org/converters/dale ... wheel.html
diezgan primitīva,bet noliek pa vietām
.....piemēram ja ar 10kg smagu un 263mm lielu līdz 5000apgr. ieskrienas 5 sek. = 360N
..............................7.5kg un 263mm lidz 5000apgr. ieskrienas ātrāk un 5sek.var sadzit 6000apgr. kas =389N
...............................7.5kg un 277mm lidz 6000 =410N.....un tas itkā atbilst dzirdetajam pa tv
.............................10kg/277mm/5000 =379N
...driftam ideāli.jo jaudu vajag pec iespejas atrak...protams ja tas vis ta ir,ko gribetos parbaudīt :brauc:
baigais memuārs/neprasīt ko pīpēju :D

Re: Spararats

Posted: 10 Sep 2013, 09:48
by Ruu@uto
Atvieglināts ļauj ātrāk uzņemt ātrumu,bet pārslēdzoties
tas ātrāk krītās kā ar smagāku!
Atkarīgs no veida,kam Tu to gribi taisīt!
Dragam,tad ok,ja rallijam,tad garām....
==============
Vispār jau muļķības ... :D :D :D