Page 3 of 5

Re: Spararats

Posted: 10 Sep 2013, 20:20
by rallyfan
tā vispār to sen atpakaļ Tavi kolēģi man stāstīja,kuri nepateikšu vairs,bet nu no Jūsu puses tas info nāca

Re: Spararats

Posted: 10 Sep 2013, 21:48
by melnis
Ir tā, ka pats arī diezgan skeptiski skatījos uz vieglinātajiem spararatiem, un konsultējoties ar gudriem cilvēkiem neieteica ņem kaut ko nost, kamēr nav baisā jauda, taču no otras puses tas spararats ir paredzēts visām dzīves situācijām, gan vienam pie stūres, gan arī 5 purniem mašīna, jumta bagažniekam, un piekabei. Noriskēju un uzliku vieglinātu, jo, ko gan es zaudētu. Atšķirība..baisa. Ceļ daudz vieglāk, to pašu 3 ātrumu ceļ bez problēmam. Nezinu, kas notiek, ja liek ielai paredzētam žigulim, bet, ja VAZ trases vajadzībām, tad tikai par.

Re: Spararats

Posted: 10 Sep 2013, 22:40
by wien200tniek
m uz žik bij 3.8 kg viegls rats. vienīgais nekomforta moments bija uzsākot un uzgāzejot ap 1000apgr. taka novibrēja bundža, bet tā nekāda raustīšana vai vel kadas citas vibrācijas gaitā. braucu ikdienā un nevaru sudzēties tāpat ari slidinot kad ar 3. robu brīvi izspolē uz slapja un ir tas asums...tagad tik gribetos zinat katas motors butu reaģējis ar orģinālo svaru!

Re: Spararats

Posted: 11 Sep 2013, 10:19
by Ruu@uto
Dievs zin, kurā vietā ir taisnība :angel: Mēs senlaikos rallijam izmantojām pat vairākus -
atkarībā no dzinēju raksturlīknēm un paredzamā ceļu stāvokļa sacīkšu laikā. Ja bija
cieta un "ātra" trase, tika izmantots pat ekstrēmi vieglas alumīnija spararats :) Bet
mīkstākās trasēs dzinējs ātrāk "sēdās", zaudēja apgriezienus. Tā ka allaž bija kalkulēšana.
Radikāli vieglus mēdza izmantot šosejas braucēji - tur tie viņiem "atviegloja dzīvi". Bet
bija arī daži gadījumi, kad supervieglie sasprāga, un tad bija ziepes... :(

Re: Spararats

Posted: 11 Sep 2013, 21:38
by melnis
Nosvēru savu spararatu, bija 4,340. Nezinu, cik orģināls sver.

Re: Spararats

Posted: 11 Sep 2013, 22:28
by wien200tniek
laikam 6.7kg bija

Re: Spararats

Posted: 22 Nov 2013, 15:59
by elf
Šosejā 1300 klasē neiesaka vieglu spararatu...līkumos trūkst jaudas ...smagāks spararats to nokompensē..

Re: Spararats

Posted: 01 Jun 2014, 00:04
by oto
Kā reiz teica Klievis spararata atvieglināsāna dzinējiem līdz 150Zs nav vajadzīga. Tā ir tāda skriešana līdz jo sportā tā dara :clap: bet reāli tas ir katram auto induviduāli, nevajag viskaut ko sagramstīt kas neatiecās uz žiguli!
Žigulim "ielas sporta" un pat šosejā cik zinu tie kas ķer sekundes to nedara, tas nav vajadzīgs, var dažus simtus gramu noņemt, nobalanset.
Ja klausīt ko šeit saka KLIEVIS tad forums ir jātaisa ciet, lielākus motorus- kam tas vajadzīgs, lielās galvas kam tas vajadzīgs, atvieglināts spararats kam tas vajadzīgs, tad viņs vienkārši nav sapratis ši dzīvestila jēgu, kuri brauc ar vaz, šeit jau neaizrauj svilpojošās durvis, tas ka nevari normāli noparkoties, tas ka mašīna varbūt nav tik stabila uz ceļa, tas ka komforts nav tik labs, bet patīk, tas ko var uzlabot pa lēto un ar savām rokām, tieši tā izzināšana ir tas kas airauj , uzdrīkstēšanās, iespītēt tiem kas brauc ar bmw, bet kāpēc lai neuzlabotu dinamiku ja tas ir iespējams par sprātīgu naudu un rezultāti ir diezgan jūtami sākotnēji, pēc tam jau pieaugot prasībām tas izdodas arvien grūtāk un pa lielāku naudu.

Re: Spararats

Posted: 01 Jun 2014, 00:09
by oto
Kā reiz teica Klievis spararata atvieglināsāna dzinējiem līdz 150Zs nav vajadzīga. Tā ir tāda skriešana līdz jo sportā tā dara :clap: bet reāli tas ir katram induviduāli, nevajag viskaut ko sagramstīt kas neatiecās uz žiguli!
Žigulim "ielas sporta" un pat šosejā cik zinu tie kas ķer sekundes to nedara, tas nav vajadzīgs, var dažus simtus gramu noņemt, nobalanset.
Ja klausīt ko šeit saka KLIEVIS tad forums ir jātaisa ciet, lielākus motorus- kam tas vajadzīgs, lielās galvas kam tas vajadzīgs, atvieglināts spararats kam tas vajadzīgs, tad viņs vienkārši nav sapratis ši dzīvestila jēgu, kuri brauc ar vaz, šeit jau neaizrauj svilpojošās durvis, tas ka nevari normāli noparkoties, tas ka mašīna varbūt nav tik stabila uz ceļa, tas ka komforts nav tik labs, bet patīk, tas ko var uzlabot pa lēto un ar savām rokām, tieši tā izzināšana ir tas kas airauj , uzdrīkstēšanās, iespītēt tiem kas brauc ar bmw, bet kāpēc lai neuzlabotu dinamiku ja tas ir iespējams par sprātīgu naudu un rezultāti ir diezgan jūtami sākotnēji, pēc tam jau pieaugot prasībām tas izdodas arvien grūtāk un pa lielāku naudu.
Un vēl par sparata atvieglināšanu pec prakses uzrāvien atvieglinātam ir jūtams atvieglināju no 6.65 šķiet līdz aptuveni 5.2 kg un tanī pašā laikā palielināju kompresiju pa vienkāršo un rezultāts ir ļoti labs ļoti dinamisks pie maziem apgriezieniem un guršanu vai nevilkšanu kalnā nejūt. Ieguldot žigulī apmēram 300 eiro var panākt ļoti jūtamu rezultātu. Pēc tam jau būs grūtāk

Re: Spararats

Posted: 01 Jun 2014, 06:02
by Micuks
Ja tu pazītu Klievi tad tu tādas muļķibas nerakstītu!
6,65kg kur rāvi ???