plaza
To Ruu .
Atceries Vazam bija eksperimentālā sērija 05 bundža ar 08 stiklu priekšā un 2 durvīm un piedevām priekšā vēl makfersons no 08 bet ne sviru piekare tās bija ja nemaldos kaut kāds 86 vai 87 gads kad sākās 5 grupa , bet reāli visi jau vinnēja ar Brunzas VFTS jo jaunradītie hibrīti nespēja tikt līdz finišam.
----------------------------------
Vispār es atminu visvisādus hibrīdus tur VAZā, entuziastu netrūka :-)Kaut ko līdzīgu Tevis minētajam
es atminu redzējis darbnīcā pie Borisa Kotello, bija tāds pazīstams autokrosists, reizēm arī rallijā
izgāza. Tikai Kotello bija gājis vēl tālāk - viņam tas 2105 bija arī ar neatkarīgo piekari aizmugurē,
bet nu, cik tālu viņš ar to rīku tika, neatminu. 1982. gadā Grupa 5 beidza eksistēt, kā visas, to vietas
FIA klasifikācijā ieņēma Grupas N, A un B, pēdējās likteni mēs zinām ... Kāds bija šito hibrīdu liktenis -
neesmu interesējies, atminu vien, ka Boriss pilnībā pārslēdzās uz Samaras 4x4 būvi un savu lolojumu,
16V galvu. Starp citu, neslikti gāja tas auto, Boriss ne reizi vien "atzīmējās" Eiropas Čempionāta
posmos
Par spara ratiem -- ja būs par vieglu tad standarta dzinējam pārslēdzōties būs problēmas , jo nokritīsies par daudz apgriezieni
-------------------------------
Tas tiesa, atvieglots, bet ar dzinēju "sabalansēts" spararats prasa diezgan daudz darba ...