Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderators: Micuks, Traktorist

 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Karburātors!

29 Nov 2014, 18:36

Tak saproti, ka tādus ir jēga likt tikai forsētam dzinējam?!
 
zigulis
Vazists
Topic Author
Posts: 71
Joined: 05 Oct 2013, 22:15

Re: Karburātors!

29 Nov 2014, 21:46

Obligāti nav. Ekspermentēt jau var vienmēr!
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Karburātors!

29 Nov 2014, 22:21

Tas ir tāpat kā melnbaltajam lampu televizoram ar mehānisko kanālu selektoru likt elektonisko podziņu selektoru, labāk ir bet jēga kāda? :rofl:
 
zigulis
Vazists
Topic Author
Posts: 71
Joined: 05 Oct 2013, 22:15

Re: Karburātors!

29 Nov 2014, 22:23

Tici man man patīk ekspermentēt! Veikur pirmais eksperments!
https://www.youtube.com/watch?v=ygqMWYPFgGI
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Karburātors!

29 Nov 2014, 22:35

Ticu, ka tev patīk ekspeimentēt un redzu, ka tev patīk kāpt uz to pašu grābekli uz kura jau cik gadu desmitus ir kāpuši tev līdzīgie ;)

Domā ir jēga maksāt 250-300eiro par karbūzi ja vairāk jaudas var iegūt to summu ieliekot dzinēja forsēšanā, kompresijas pacelšana, galvas kanāli, jaunas vārstu atsperes (svrīgi), regulējamā zvaigzne, lai saliktu precīzi gāzsadales mehānismu pa metkām, lai būtu precīza aizdedze, elektroniskā aizdedze, tas dos daudz lielāku ieguvumu un ja tādam dzinējam vēl uzlieg šādus karbiķus tad tam jau ir jēga un kopējais ieguvums ir nesalīdzināmi lielāks kā uzliekot sadilušus harizontālos, kurus nevarēs sasinhronizēt. Bet ja pirksi jaunus un liksi uz pilnīga stoka tad piedod, bet kas ar galu nav kārtībā.......
 
zigulis
Vazists
Topic Author
Posts: 71
Joined: 05 Oct 2013, 22:15

Re: Karburātors!

29 Nov 2014, 22:42

Nē nu tas jā pagaidām plāns ir atvieglināt klaņus, izsvarot visus un virzuļus izsvarot un pēc ziemas ielikt elektrisko aizdedzi un dabūt ražīgāku sūknīti, un lielāku karbūzi kā arī novirpot spararatu.
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Karburātors!

29 Nov 2014, 22:55

Izsvarošana un spararata apvirpošana tev lielāku jaudu nedos, tas protams ir vajadzīgs, bet galvenais, kas dod jaudu ir kompresijas pacelšana, tilpuma palielināšana un galvas kanālu palielināsana un salaišana ar kolektoriem, vārstu hermētiskusms.
Jādara ir visi darbi kompleksā, katrs atseviški dod tikai sīkumu, kuru nejutīsi!

Klaņus atvieglināt nevajag, tikai izvarot, atvieglināt var tad ja taisa dzinēju dažām gonkām, ie nav īpaši izturīgi ja apzāģē!
Labāk izdari to kas ir svarīgāks un par tādu izvirtību kā guļošajiem domā pēc tam!
Man piemēram ir ozons no 1.3 ar standarta dīzēm un difuzoriem tikai paŗtaisīts, lai otra kamera veras mehāniski! dzinējs forsēts, tieši kas darīts var atrast manā tēmā pie "Mans Vaz" piektajā pārnesumā braucot ar 50km/h un strauji uzpiežot uz akselātora auto strauji paātrinās ;) to tev apstiprinās tie kas ir izbraukuši ar manu.
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Karburātors!

29 Nov 2014, 23:28

Degvielas sūknim arī var likt mieru, sakopt standartu!
 
zigulis
Vazists
Topic Author
Posts: 71
Joined: 05 Oct 2013, 22:15

Re: Karburātors!

29 Nov 2014, 23:59

Pagaidām lidz izstas ziemas sākumam sataisīšu ko varēšu!
 
melnis
Vazists
Posts: 546
Joined: 24 Jun 2009, 17:21

Re: Karburātors!

30 Nov 2014, 21:21

Uz standarta dzinēja no tiem karburatoriem jēgas tiešām nav. Kā jau micuks teica, tiec galā, lai tev tas motors precīzi strādātu. Ja neesi kaut ko darījis, tad nestāsti, ka kolektori ir saslīpēti smuki ar kanāliem, tiem ir taisna virsma utt. Tas iespējams dos vairāk kā tie tavi krutie karburatori. Atceries, ka nebūs tā, ka ja tagad uzliksi tos karburatorus, tad nu pakaļa nespēs tikt mašīnai līdzi. Šaubos vai diži jutīsi atšķirību. Un aizmirsti par dubultajiem karburatoriem, ja tev nav tāds sīkums kā elektroniskā aizdedze..tas man šķiet ir pamatu pamats, lai motors kaut cik precīzi strādātu. Pēc manām domām, ja liek tādu ēdināšanu virsū, tad arī izplūdei jābūt jēdzīgai, zirneklis, normāla truba ar rezonatoru un gala bunduli ar normālu pretestību.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests