Page 3 of 3

Re: vaz ar fiata dzinēju!

Posted: 04 Mar 2015, 00:22
by plaza
piektdien likšu uz galda dzinēju un tad jau būš ziņas vēlkādas jauna! :thumbup:
Ieplūdes vārsti jāmaina ar izplūdes vārstiem vietām un tad mazāk problēmu nebūs jātaisa izpūtējs motoram apkārt pa priekšu. Tāda pat problēma ja liek DOHC opel motoru Vazā .
Bet kādēlļ tad cīnies ar atmosfēras motoru bet neņēmi uz reiz turbo. Uzliekam sauso karteri + vadību un tad jau kārtīgs kaujas rīks :D
šo pārbūvi gribu oficiāli noformēt!
tapec neķēru turbo dzinēju!

par vārstu maiņu pusmēm bija nopietni domāts! vārstu diametri domājams ka ir dažādi ! un sadalenes kas būs ar tām ! ??!
Un kas Tev traucē jaunas ligzdas uztaisīt un kanālus izdrāzt tādus kā vajag.
ja nemaldos tas Tev ir 8V motors. Jāizmēra sadalenes profils , bet man domāt ka ieplūdei un izprūdei profils kulakam varētu būt vienāds tikai orjentācija jāmaina vietām dzinēja vārstu darbības principiālā ģeometrija jāsaprot. Un tad vis bumbās notiekas , bet orģināl vadību gan neatstāj , jo to ko redzēju - gaisa mērītāju ar lāpstu tas gan ir baigais sūds un čakarē visu . Lai pietiek spēku novest visu līdz galam .

Par vēsturisko sertifikātu -- neaizmirsti šie auto nav domāti ikdiens lietošanai. Tur tas status ir nedaudz pievilkts aiz matiem un ja gribi ikdienā braukt tad to VS nemmuru nevajadzētu ņemt , lai neiekultos ziepēs.
Īpaši par riepām -- jo tur jautājums pasmags saistībā vēl ar apdrošinātāju... utt.

Par ekspertu -- atceries vienu , ka jebkuram inspektoram ir pilnīgi pie pēcpuses tavs CSDD eksperts. Jautājumus par pielaidi satiksmei regulē 2004.gada 29 aprīļa MK noteikumi Nr 466 ar visiem tālāk sekojošiem papildinājumiem un visu nosaka inspektors un viņa skatīšana. Tu tālāk vari apstrīdēt tikai pie CSDD nodaļas priekšnieka vai viņa pilnvarotas personas inspektora lēmumu , tai skaitā ja maņas vecākajam nav pilnvarojuma no CSDD nodaļas priekšnieka tad pat viņš ir bezspēcīgs.

Par motora maiņu tikko apskatīju -- tāir kā minimums 1 kategorijas pārbūve , vai pat 2 jo murgans ir tas formulējums, bet ja nav jātaisa motora kronšteini , tad var mēģināt izšļukt, bet nā Tev ar gaņģenes aizmugurējo kronšteinu vai paliks vietā u8n nebūs jāpārnes kas

Re: vaz ar fiata dzinēju!

Posted: 04 Mar 2015, 21:46
by meršažigulis
gaņģene paliek vietā ! orģinālajā!
nav nekas jāpartaisa arī kardāns orģināls!
inspektors atsūtīja pat paraugu kas un kā sīki un smalki kas jamēra kas jāzīmē un kas jastāsta ko un kā darīts!
to visu sabīdīšu problēmu nebūs!

vadība vadība vadība!!! Plaza ko iesaķi daīt!? kas ir, ko o vari piedāvāt! kādās naudās ? kas ar regulēšanu būs?
jo stoka vadība ir sabalansēta ar visu kas komplektā! tiklīdz kas mainās ta bez jaudas stenda un visas pišas kas saistās ar to neiztikt!
plus vēl regulētājam nesagāja un pipec virzuļi satek karterī. un ko tad ...vai soryyy man nesanāca samaini vvirzuļus uztaisi jaunu motoru un tad pamēģināsim vēlreizīti!??

jo personīgi zinu ka Jānis Vorbjovs savas ēveles tikai somija regulē!

!! iesaki kautko Plaza !?

Re: vaz ar fiata dzinēju!

Posted: 04 Mar 2015, 21:57
by Micuks
Par vadību piekrītu Plazam, tā ir akments laikmeta ar savu klapes potenciometra gaisa masas mērītāju! Sabalansēts tas viss ir parastam ekoloģiskam, taupīgam braucējam akmens laikmetā!
Liec megasquit ar to pietiks, saregulēs GintsK cik sapratu vairs MS neregulējot, bet daži ir pierunājuši, tā kā par to:
plus vēl regulētājam nesagāja un pipec virzuļi satek karterī. un ko tad ...vai soryyy man nesanāca samaini vvirzuļus uztaisi jaunu motoru un tad pamēģināsim vēlreizīti!??
tas ir muļķigi teikts, Gints regulē praktiski visiem sporta auto ;)

Re: vaz ar fiata dzinēju!

Posted: 04 Mar 2015, 22:19
by meršažigulis
Par vadību piekrītu Plazam, tā ir akments laikmeta ar savu klapes potenciometra gaisa masas mērītāju! Sabalansēts tas viss ir parastam ekoloģiskam, taupīgam braucējam akmens laikmetā!
Liec megasquit ar to pietiks, saregulēs GintsK cik sapratu vairs MS neregulējot, bet daži ir pierunājuši, tā kā par to:
plus vēl regulētājam nesagāja un pipec virzuļi satek karterī. un ko tad ...vai soryyy man nesanāca samaini vvirzuļus uztaisi jaunu motoru un tad pamēģināsim vēlreizīti!??
tas ir muļķigi teikts, Gints regulē praktiski visiem sporta auto ;)
ir nācies saskarties ar tādu gājienu! celika karloss edišins krastene līdz tiltam atpakaļ virzuļi blokā satecēja !
remontēja reguletajs par savu piķi!
un tici man lēti tas nebij!
mana gadījumā nopērc pa 300 eur lanciju themu vai velkadu cromu un viss! tur tā nesaies!

mItsuk kādā snaudas zīmēs izlec megasquits ? regulēšana?
ir tev zināms?

Re: vaz ar fiata dzinēju!

Posted: 04 Mar 2015, 23:14
by Micuks
Precīzi protams nepateikšu, zinu tikai čoma teikto, kuram tika regulēts! Ir vēl cilvēks no Liepājas kas to dara!
Jāregulē vairāaks reizes, pirmā bija 130-140eiro, tālāk lētāk, kaut ko maini setapā, piemēram izplūdi tad jāpārregulē, lai būtu maksimālais un pareizākais efekts!

Re: vaz ar fiata dzinēju!

Posted: 04 Mar 2015, 23:25
by meršažigulis
Precīzi protams nepateikšu, zinu tikai čoma teikto, kuram tika regulēts! Ir vēl cilvēks no Liepājas kas to dara!
Jāregulē vairāaks reizes, pirmā bija 130-140eiro, tālāk lētāk, kaut ko maini setapā, piemēram izplūdi tad jāpārregulē, lai būtu maksimālais un pareizākais efekts!
uzbūvēt visu vienā piegājienā vēlos lai var braukt nevis visu sezonu nojāties un pabraukt nedabūt!
pati vadība 250 -300eur regulešana 140eur +vēļ kāda reiže pa 50eur platjoslu zonde +....eur
šādsdačiks tādš dačiks!


tas viss stiepjams jēdziens!

konkrēti piemēri ir kādām! vai kāds var ko konkrētu pateikt! kur visu var dabūt? kur noregulēt lai brauktu nevis tikai drāztos!

Ir kas konkrēts kādām?

Re: vaz ar fiata dzinēju!

Posted: 04 Mar 2015, 23:31
by Micuks
Var daūt MS analogu, strādā ar to pašu MS softu tikai ir atvancētāks dzelžu ziņā! Būs zem tavām minētajām cenām ;) jauns rūpnieciski ražots!
Platjoslas zonde ir vajadzīga, bet to var aizņemties uz regulēšanas laiku, bet tā maksā ap 140eiro ar kontrolieri. Devējus var nopirkt jaunus kā dzeses šķidruma temperatūras ap 10eiro, MAPs ~20eiro, ieplūstošā gaisa temperatūra jauns ap 20 var paņemt lietotu no kāda BMW MAFA izņemt.
Ja interesē raksti privāti!

Re: vaz ar fiata dzinēju!

Posted: 10 Mar 2015, 22:51
by meršažigulis
...bliežam tālāķ sastrūklotas detaāļs aizdāā uz pulverīti!...

skrūvītes uz cinku...

http://fotki.lv/lv/edyy/comments-42431437/

Re: vaz ar fiata dzinēju!

Posted: 11 Mar 2015, 20:32
by kunkuls
Pats sev krāmēju megasquirt kopā, gaidu kad uz lāzeri izgriezīs zobratu kloķenes galā ko nostutēt.
Neviens devējs nav bijis dārgāks par 20euro (jauns) pagaidām kopā kādi 80 euro + pats kompis + vēl tas zobrats, kurš top. Ceru maija otrā pusē dot atskaiti, kas sanāca! :) pagaidām pavizināšos arī arī potenciometra gaisa masas mērītaju vw izpildījumā :)