gribetu redzet iesledzamu bloķiJa jau 300 ls un nav atslēdzamais Labak pats sametinu un braucu!(izmaksa 0 ls,vienīgi paša darbs)Sanāk ka tev nav kur naudu likt
Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem
Moderators: Micuks, Traktorist
gribetu redzet iesledzamu bloķiJa jau 300 ls un nav atslēdzamais Labak pats sametinu un braucu!(izmaksa 0 ls,vienīgi paša darbs)Sanāk ka tev nav kur naudu likt
sākumā jāpārbauda vai visss šancē kā vajag-vai ir nobalansēta kloķene, vai ir pareizas vārstu atstarpes, vai nav izdiluši cilindri u.c. sīkumi. tad, ja vēlies kko darīt, tad dari ar lielajiem motoriem(vecajiem žiguļie tas būtu 1.5/1.6l). tad tu vari, piemēram, sēdināt galvu(līdz 2mm "novīlēt" no bloka), pārurbt vārstu ligzdas uz lielākām, līdz ar to ielikt lielākus vārstus, apvirpot vārstu kātus(tie būs vieglāki, taču jāzin kurui daļu drīkst virpot), izslīpēt ieplūdes un izplūdes kolektorus, uzlabot devielas padevi(manīt karburatoru vai tā dīzes), izveidot taisno izplūdi, vari atvieglināt spararatu. lielākā daļa no kinētajām pārbūvēm gan būs jāveic pie kāda speciālista, lai nebūtu nekādas nobīdes, neprecizitātes utt.
Kāds motors tev ir un nobraukumu viņam zini?
ā, vēl var uzmest īso reduktoru. būs īsāki robi, labāk cels. arī lietie diski mazliet palīdz(motoram vieglāk iegriezt), kā arī transmisijas stāvoklis(t. i viss spēka pārvads, sākot ar kārbū, bidzot ar pusasīm).
kaa tad tas var buuttaisnaa izpluude nekam neder. skaņa jau ahuunaa, bet jauda nekaada, un degvielas pateeriņš daudz lielaaks!!!!
taisnaa izpluude nekam neder. skaņa jau ahuunaa, bet jauda nekaada, un degvielas pateeriņš daudz lielaaks!!!!