Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem
Moderators: Micuks, Traktorist
Vēl ir jāpadomā par ražīgāku benzīna sūkni.Esmu izdomājis nelielu plānu kā varētu budžeta variantā turbinizēt žiku.
Tātad ņemam ford sierras 1.8 vai 2.0 weber karburatoru (šis spējot sabarot līdz 180zs) , izplūdes un ieplūdes kolektori no rokas vai pārtaisam esošos un liekam turbīnu tā, lai tā stāv starp karburatoru un ieplūdes kolektoru un lai caur to plūst gatavs degmaisijums jo kā zināms tad parastos karburatoros nevar pūst spiedienu. Noslīpējam virzuļiem tos 3mm un varbūt liekam 2 blīves galvai (neesmu drošs , ka pareizs variants) tālāk jāpalielina eļļas sūkņa ražība lai to visu varētu saeļļot kā nākas.
Kādas detaļas vēl būtu jāpārveido vai jānomaina? kā ar kloķenes izturību un tā?
Mīnusi šim setupam varētu būt tādi - pārspiediens , nez ko lai ar to iesāk, jo blow off`s šoreiz nederēs , var motorā eļļu no turbīnas raut .
Ieteikumi?
nu taakaa naudas priekss carbon seal nav, tad tiek meistarots vakuma vaarsts ko iebaazt starp karbikki un turbu, vakuma vaarsta kontrukcija buus stipri liidziiga kaa ozon karbikkiem otraa rikle veraas vallaa, tik diametrs buus lielaaks!! nez tad jau redzees, vai vinnss paspees iistajaa briidii atveerties un aizveerties!!!kā tev ar to eļļas raušanu motorā? atrisināji kautkā vai vēl domā? ir prātā kādi risinājumi izņemot carbon seal?