1kārt - uzskatu, ka urbšana ir 100% bērnudārza pasākums, jo var piemeklēt lielākas ražības dīzes no dažādām VAZ karburatoru modufikācijām, piemēram, 2105-xxxxx karburatoriem 2 kameras degvielas dīze ir ar vislielāko caurlaidību - 1,62 mm, bet ar vismazāko caurlaidību ir tā paša karburatora 1 kameras degvielas dīze - 1,07 mm! Tā kā diapazons ir pietiekoš, lai nevajadzētu urbt!
P.s Kalibrējošais izmērs ir uz dīzes uzrakstīts!
2kārt - nav jēgas haotiski palielināt degvielas daudzumu, jo pārsniedzot noteiktu proporciju maisijumu vairs nav iespējams pilnīgi sadedzināt un jauda krītas!
3kārt nedomāju, ka šobrīd nopērkamajos remonta komplektos uz dīzes esošais izmērs atbilst patiesībai...
4kārt - manuprāt viens no labākajiem karburatoriem priekš 1,2 motora ir 2101-1107010 Veber un 1,6 motoram 2103-1107010!
Ja tomēr izlem pirkt remonta komplektu tad Valmierā RIPO 2. stāvā ir VAZ rezerves daļas!
Vispār jau teksts "vnk lai labak ietu " visu izsaka
