Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderators: Micuks, Traktorist

 
ediss
Vazists
Topic Author
Posts: 14
Joined: 21 May 2009, 00:38

aizm. tilta stabiltitaate

13 Mar 2012, 14:04

kaa jau daudzi zin zikam aizmugure iet kaa laiva, ta nu man viens mehs ieteica visas aizm. tilta garensviras noshaibot., t.i. sviru bukseem katraa pusee ielikt pa shaibai speciaali izvirpotai lai taas sviras nestaigaa pa skruuveem.nu gluzhi sailenbloks nebuus bet uz to pusi. ceru ka saprataat ideju, taatad gribu dzirdeet juusu domas.
aa un veel man teica ka 5. vai 3. zhikam orgjinaali naak cietaakas atsperes nekaa 6., taa ir? vai vinjas derees 6.?
 
vazinens
Vazists
Posts: 15
Joined: 09 Dec 2009, 20:14

Re: aizm. tilta stabiltitaate

13 Mar 2012, 17:32

Par to bukšu šeibošanu tam meham 100% taisniba,bet šeibot vajadzētu gan jaunas nevis izļurkātas bukses!
 
Ruu@uto
Vazists
Posts: 396
Joined: 27 Jan 2011, 15:19

Re: aizm. tilta stabiltitaate

14 Mar 2012, 08:25

kaa jau daudzi zin zikam aizmugure iet kaa laiva, ta nu man viens mehs ieteica visas aizm. tilta garensviras noshaibot., t.i. sviru bukseem katraa pusee ielikt pa shaibai speciaali izvirpotai lai taas sviras nestaigaa pa skruuveem.nu gluzhi sailenbloks nebuus bet uz to pusi. ceru ka saprataat ideju, taatad gribu dzirdeet juusu domas.
====================================
Jā, tāda metode ir, tā senlaikos darīja sporta auto, tikai, kā jau teica pils. "vazinens", operācija jādara
ar svaigām buksēm! Radikālāka metode ir likt apakšējās "dubultštangas" (garās), tas gan prasa papilddarbus
sakarā ar kronšteiniem! Nu un vēl jāpievērš identiska uzmanība "Panāram" , jeb šķērštangai, pie viena
obligāti pastiprinot kronšteinus - īpaši to , kurš pie virsbūves, jo tā atjaunošana nolūšanas gadījumā ir
visai ķēpīga padarīšana.

aa un veel man teica ka 5. vai 3. zhikam orgjinaali naak cietaakas atsperes nekaa 6., taa ir?
vai vinjas derees 6.?
==================================
Kaut kā nav dzirdēts par cietākām 3. un 5. VAZnim. Principā visām klasikām bija divi nomināli priekšējām
atsperēm, izņēmums bija VAZi ar "labo stūri", tiem labās puses priekšatspere bija stingrāka. Aizmugurē
visām klasikām tāpat bija divi standarta nomināli, izņēmums bija "kombi" VAZ 2102 un 2104, tiem
aizmugures atsperes bija stingrākas auto specifikas dēļ. Par krāsu marķējumiem droši vari meklēt webā,
informācijas - JŪRA! :D 8-)
 
ediss
Vazists
Topic Author
Posts: 14
Joined: 21 May 2009, 00:38

Re: aizm. tilta stabiltitaate

14 Mar 2012, 09:22

jap es sajaucu biju domaajis 4. Ziku, cik man teica tad atsperes tam naaca ar bruuno sviitrinju, tad no 4. Uz 6. Vares uzlikt? Un vai nebuus galiigii taa ka neamortizeesies pakalja?
 
User avatar
-krievins-
Vazists
Posts: 429
Joined: 14 Feb 2010, 20:57

Re: aizm. tilta stabiltitaate

14 Mar 2012, 09:31

Ideāls variants atrast vecā fiata stieņus, kuri ir orģināli jau ar šeibām, nezinu kādēļ krievi sākumā ražoja ar, bet vēlāk bez šeibām :think:
 
Ruu@uto
Vazists
Posts: 396
Joined: 27 Jan 2011, 15:19

Re: aizm. tilta stabiltitaate

14 Mar 2012, 10:03

ediss
jap es sajaucu biju domaajis 4. Ziku, cik man teica tad atsperes tam naaca ar bruuno sviitrinju,
tad no 4. Uz 6. Vares uzlikt? Un vai nebuus galiigii taa ka neamortizeesies pakalja?
===========================
Stingrākas būs, bet problēmu nekādu :D Padomjlaikos tā bija populāra metode, jo ļaudis
mēdza bagāžniekos uh-tiiii kravas pārvadāt :D

krievins
Ideāls variants atrast vecā fiata stieņus, kuri ir orģināli jau ar šeibām, nezinu kādēļ krievi sākumā
ražoja ar, bet vēlāk bez šeibām
============================
Vai burvju vārdiņus "racionalizācija", "ekonomija" utt. esi dzirdējis? :D Taču jau mazāks metāla
patēriņš, atkrīt šaibu izgatavošanas un uzstādīšanas operācijas, nu un tā tālāk :D Turklāt, kas
nebija mazsvarīgi, darbaļaudīm atviegloja to gumijas bloku nomaiņu mājas / garāžas apstākļos.
Jāsaka gan, es 1980. gados pāris reižu sadūros ar tām "fiata" štangām, oriģināli šaibotajām -
visām vienalga bija "pesec", ilgāk par kādiem 150 000 km vienalga negāja...
 
ediss
Vazists
Topic Author
Posts: 14
Joined: 21 May 2009, 00:38

Re: aizm. tilta stabiltitaate

14 Mar 2012, 12:32

tad varbuut kaads no sejienes arii taas seibas vareetu uzvirpot nu un cena ar nav mazsvariiga jo leetaak jo labaak. no k'ada metaala buutu labaak virpot?
 
kronalds
Vazists
Posts: 252
Joined: 08 Sep 2010, 09:47

Re: aizm. tilta stabiltitaate

14 Mar 2012, 15:16

vai efekts būs gandrīz tāds pats, ja ieliks poliuretāna bukses bez šaibām?

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests