kopikas
nu ja tu man atklāti prasi maqniprāt brīvgājiens pie noviltas rocenes barabaniem pret šneku ir drusku pa lielu kaut gan to aju ar roku tā grūti pateikt ,itkā varejā būt mazaķs ,. nu pa manam velk uzs vienkārši zobratu vecuma nobraukuma dilumu, jo eļļas vismaz kamēr viņš ir pie manis ir lietas labas un es pats smu obraucis tikai 4000 km kkur kas priekš reduktora būtu smieklīgi pat slodzes režīmā.
==========================
Nu, teorētiski jau pie novilktas rocenes nekādam brīvgājienam tur it kā nevajadzētu būt jūtamam... ja tam
reduktoram nobraukums ir liels, tad patiesi laikam jānoraksta uz to.
Lai nu kā nāksies vien likt citu , man te paziņa šovakar izteicās ka diezgan daudziem žigu;liem ir gaudpšana , nez cik tur tiesas cik ne, atcerios tik ka manai kapeikai pirms pārbuves oriģinālais 10/41 reduktors no 1974tā gada arī uz pe'dejiem 252 000 sāka ap 100+ viegli gaudot , gan aju tas ko es būsū dabūjis nav nogājis īpaši mazāk. itkā nieks bet ņemot vērā krievu atsevišku detaļu metālu kvalitāti diezgan lai būtu jāmet laukā.
==========================
Nu, 250 kkm ir normāls noskrējiens pirmo laidienu VAZiem. Ņem vērā TAD-17 kvalitāti / darbaspējas, ar kuru
tolaik pildīja kārbas un reduktorus. It kā jau bija jābūt API GL-4, bet vai allaž bija? Ja izdevās nopirkt TAD-17i
ar importa piedevām, tad visdrīzāk bija, bet to varēja dabūt ļoti reti ...Pēc 1990. gada ražotajiem VAZ visbiežāk
trokšņu iemesls bija / ir gultņi - bandītu kontrolētajos laikos tos elementāri iepirka Ķīnā un tamlīdzīgās vietās.
Ir redzēti no VAZ reduktora izņemti gultņi, kurus elementāri varēja vīlēt ar vīli. Cik tad tāds "naglu dzelzs"
gultnis var iet? Padomjlaikā gultņi juka reti - padomju lodīšgultņu tēraudi bija vieni no labākajiem pasaulē,
pirka gan R-Eiropā, gan Japānā, gan ASV
