Sveiki biedri , socialistiskā darba cīnītāji ,augstības un ekselences kā arī spekulanti:D
Tātad ir 1,6 motors , ir cilveks kas teicies vinam (motoram) esot veicis kapitālistisko remontu
Cilvēks automehnānikjis strava servisa itka laga onka , domajams ka nedirsh , protasm apr sikumiem tieshi kas dariits un kada kvalitate jausmas ari iisti jau nav (kas tev teiks)
lieta sekojosha motoram sareguleju varstus uzliku jaunu kjedi gadu atpakal un pameriju kompresiju , visos cilindros 11. baigi ok. iet ari ta normāli.
esmu pabraucis kādus nu varbūt 10 000 drusku + km nu lab apaļosim uz 12 000, eļas paspetas nomainīt vismaz 2x pa šo laiku jo auto ziemā ilgi stāv un tiek tikai iedarbināts profilaksei.
tad nu sodien balta laba diena nedaudz atreguil;ejot atkal varstus izdomaju ari samērīt kompresiju un šekureku katra cilindrā tikai vairs 9 atmosfēras palikušas. Teiksiet vārsti nepareizi atregulēti gribetos jau ticēt bet nē , eļļu arī sācis ņammāt.
Nu kāds litrs uz pa pēd;ējiem kādiem 2000 ir iegāzts jo pabrīnijos bet bij iztrūkums līdz max līmenim.
eļas itka ņemu ne izlejamās bet kaninjas , sakuma bij repsols tad kkads mobils tagad stav iekša agips visas ir 10w40
kā jūs dom;ājiet kas pa ;šiem skaitliski mazajiem km paspēja saiet grīstē, ņemot vēra augstākminētos faktus , parcik pats diezgan daudz itkā saprotu man aju velk uz hujovu kapitālo un padilušiem gredzeniem vai dies vinj zin ko.
vēl varētu būt vārstu gumijas bet diezzin vai jo tad kompresija būtu ok.
principā tas viss notikā diezgan peķšni , vislaik braucot ik pa laikam tik skatos eļļu, nekas nezūd nezūd , hujakts kkad pirms mēneša skatos sāk zust.garām nekur netek garažā grida sausa auto apakša tāpat.
grūti jau tā spriest bet kartera ventilācija arī diezgan mēdz padūmot, parcik viņa iet pa auto apakšu uz vietas stāvot bezvēja citreiz gar blakussedetaja logu tiri norm baltie dūmi paceļas , nu lab nepārprotie nav aju gluži tā kā no zaķīšu prtiņas bet pietiekoši lai pamanītu.