Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderators: Micuks, wipers

 
fricis
Vazists
Topic Author
Posts: 2
Joined: 28 Jun 2012, 12:50

vaz amatieru rallijam

22 Oct 2013, 14:19

sveiki vīri. gribu pamēģināt pabraukt vaz rallijā vai amatieru rallijā, ir kapeika ar saķīlētu motoru tā kā tur neko daudz nevajag darīt, taču ritošā daļa ir standarta, kādi ir ieteikumi kā vaziku padarīt stabilāku uz grants ceļiem, vai reduktoru metināt kopā un kādas atsperes amīšus un riepas būtu labāk iegādāties? protams budžets ir ireobežots. tad interesē lētie varianti. varbūt ir vēl kādi sīkumi kurus nepieminēju bet kuru esamība padara braukšanu vieglāku un efektīvāku? :brauc:
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3377
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: vaz amatieru rallijam

22 Oct 2013, 16:02

Sveiks!
Siikaak pastaasti par dzineeju, peec taa arii var spriest cik izturiiga piekate vajadziiga.
Metinaats reduktors der tikai driftam un pljavai, vajag pashblokeejosho rduktoru, bet vajadziigais blokkejums atkariigs no seguma.
Auto sports NAV leets un par leeto nekas nesanaaks, leeti ir tikai pllavaa metot cuuskinjas.....
 
JJT
Vazists
Posts: 10
Joined: 14 Apr 2013, 14:01
Automašīna: 2103

Re: vaz amatieru rallijam

22 Oct 2013, 18:23

Arī interesē šī tēma, varētu sīkāk kaut ko uzzināt par amatieru ralliju?
 
melnis
Vazists
Posts: 546
Joined: 24 Jun 2009, 17:21

Re: vaz amatieru rallijam

22 Oct 2013, 19:05

Priekšējie plaukti jāpārmetina izņemot bukšu caurumus, cits tos arī ganjau pārmetina, bet es uzskatu, ka labāk lai tur salocās nekā kaut kur citur. Priekšējo amortizatoru glāzēm kāda atsaitīte uz kuzovu jāpiemetina. Balka noteikti jāpārmetina. Aizmugures tiltam poli bukses, pats tilts jānometina no vienas vietas, it īpaši amortizatoru vietas. Tiltam apakšā jāuzmetina pa virsu, lai trampalīnos nelocās, var arī kādu maziņu leņķdzelzīti garajām sānu ķegām uzmetināt. Šķērsstieņa vietā propelleri, kas izslēdz tilta kustību pa kreisi. Amji bilshteini, var meklēt no T4(manliekas) busiem amortizatorus, priekšā ir labi.
 
fricis
Vazists
Topic Author
Posts: 2
Joined: 28 Jun 2012, 12:50

Re: vaz amatieru rallijam

22 Oct 2013, 21:12

Karoč, motoram darīts ir apmēram kkas tāds.
11 bloks un 6 galva vai otrādi bija, neesmu lietpratējs. :D Ielikti 82 virzuļi, Ielikti saīsināti klaņi, Ielikta 80 kloķene, Galvā izslīpēti kanāli, Izslīpēti ieplūdes kanāli galvā, Salaists ieplūdes un izplūdes kolektors ar galvu, Izslīpēts ieplūes kolektors, elektroniskā aizdedze un doma vēl krosa sadaleni uzlikt un zirnekli.
melni! ar šiem metināšanas darbiem varētu pietikt?

un kā ar dugām?
 
User avatar
rallyfan
Vazists
Posts: 2433
Joined: 05 Jan 2008, 23:37
Automašīna: VAZ 21074
Location: Liepāja

Re: vaz amatieru rallijam

22 Oct 2013, 22:38

netā ir daudz bildes ja meklētu vfts aizmugures tilts (nu ne jau latviski protams) tur ir visi tie papildus apmetinājumi redzami,arī priekšai ir samklējami u.t.t.
 
melnis
Vazists
Posts: 546
Joined: 24 Jun 2009, 17:21

Re: vaz amatieru rallijam

23 Oct 2013, 21:26

Tur apmēram ir viss, ko rallyfan pateica un atradīsi. Vispirms izmēri motoram kompresiju. Ja nav 12-13 sadaleni neliec. Nezinu kā rallijā, bet no krosa viedokļa spararatu atvieglināt arī ir vērtīgs pasākums. 82 virzuļi, tie ir tie briesmīgie jaunās ņivas virzuļi ar to anormālo dobumu? Par tiem labāki, manuprāt, 79 taisnie virzuļi. Kaut kādiem motoriem nāca.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests