kopikas
nu lab lai biezas uzacis ar brežņevu .par to importa skardu nu nez vai tur ta kimiska
apstrade bij hujova vai kas bet ruseja uz nebedu ka mes labi zinam.
------------------------------------
Tieši tā, ķīmiskā apstrāde, 1980. gados daudzkārt esot VAZā nācās redzēt sametināto
virsbūvju ķīmiskās apstrādes līniju (ņēmām "plikās virsbūves" sportam), no 7 vai 8 "vannām"
vismaz 2 stāvēja tukšas... Nu, un pretkorozijas apstrāde, protams, tolaiku PSRS produkti, ko
obligāti bija jāizmanto (Movils un mastikas), "nevilka" līdz Valvoline Tectyl ML un dažādām mastikām...
Vispār jau, ja neveica papildus apstrādi, arī Rietumu tolaiku auto rūsēja tieši tāpat, kā jebkādi
VAZi, Mohābiči vai Volgas
par tam buksem kas saspregaja stavot garazha nujaa ko lai pasak
:D
man bij lidzigi ar jaunajam buksem sha laika razhojuma. manliekas ka ja es vecas kurpes
parkausetu un izlietu bukses vinas to4 ilgak turetos neka tas ko var iegadaties sobrid.
------------------------------------
Krievu laikos uz VAZ konveijeru un oficiālajām rezerves daļām strādāja vesels gumijas
izstrādājumu kombināts, kur ražoja lielāko daļu gumijas detaļu, kuras ir piekarēs, ar tām
lielākoties problēmu nekādu, arī stāvēja viņas "plauktā" vairākus gadus bez plaisas, bez kā.
20 gadus, protams, neviens tās neglabāja
Bet, lūk, kad sākās "kooperatīvu laiki", tad
gan tirgū parādījās zili brīnumi jebkādu rezerves daļu frontē. Kas attiecas uz gumijām, tad
vairums kooperatoru iedomājās, ka, piemēram, sailentbloks ir "prosto rezina" + divas tērauda
detaļas, nepūlēdamies pat iedomāties, ka sailenti ir visai "gudras" detaļas gumijas īpašību ziņā...
Un taisīja "gumijas" ,kā ienāca prātā un no tā, ko varēja dabūt / nozagt!
Ja es tagad krāmētos ar VAZni, laikam izmantotu tirgus piedāvājumus un saliktu poliuretāna
bukses, IMHO ir iegādājamas arī melnā krāsā, lai netaisītu karnevālu šarnīros
Par kurpju pārkausēšanu bij jautri - būtu interesanti redzēt tādu procesu!!!