Kādus amortizatorus tad tu uzliki? Ar VAZ dzimtajiem neko dikti labu nesasniegsi, tiesa
diezgan var uzlabot, ja bik paķīmiķo ar vārstiem + dzimtā šķidruma vietā uzpilda ar
ATF (ar noteikumu, ka amortizators ir izjaucamā / atskrūvējamā tipa). Padlaikos
es taisīju amortizatorus no UAZ 3151 (469) amortizatoriem, bet tie bija jāsaīsina, pēc
"paķīmiķošanas" un uzpildīti ar ATF tie neko daudz sliktāki par Bilstein gāziniekiem nemaz
nebija

Ir gan viena nianse: ja gribi likt niknus amortizatorus, OBLIGĀTI jāliek pastiprinājums
(krievu G formas plāksne) aizmugures amortizatoram augšā, citādi lauž ārā no virsbūves
pirkstu, uz kura maucas amortizators. Priekšā arī jāmetina pastiprinājumi "glāzītei", kurā
stiprinās amortizatora augšgals - mēdz skaisti atdalīties no virsbūves. Apakšgalā
jāpastiprina plāksne, pie kuras ir "ausis" amortizatora stiprināšanai, principā ļoti noder arī
M8 skrūvju "plauktā" nomaiņa uz M10.
Atsperes? Volgas atsperes vispār "lauž" virsbūvi, sāk deformēties priekšas "brizgoviku"
vertikālie elementi, kur atbalstās atspere, liecas uz iekšu, šķērsstienis ir obligāts, likām
arī pastiprinājumu zem spārna - vertikālu kvādrāta trubu. Atsperes izmantojām aizmugurē
no VAZ 2102/2104, priekšā cietākās sērijveida ar 10 mm cietas gumijas starpliku zem
atsperes atbalstripas...