Domā, ka ir vērts dzīties pēc sūrā importa? Ja var dabūt Daugavpilī ražotu - ne ar ko nebūs sliktāka.
Jau padomjlaikos Daugavpils ķēdes mierīgi kalpoja vismaz 150 000 km, ja lietoja normālas kvalitātes
eļļas un ķēdes spriegošanai "piegāja" drusku piedomājot
Pērkot slavenus "brendus" ir liela iespēja
nopirkt "kreiso" produktu, jo tos, dabiski, vilto vairāk. Ja pārdevējs šeit nevar apliecināt, ka "baisi lepno"
ķēdi viņam piegādājis oficiāls ražotāja pārstāvis, tad visdrīzāk to piegādājis kāds starpnieks, vienalga, šeit vai "tur", un tad var būt daždažādi brīnumi. Esmu pie paziņas Vācijā redzējis, kā top "īstenās vācu kvalitātes"
motora ķēdes, tiesa, viņi taisīja no ķīniešu ķēdēm "īstās Reiha ķēdes" galvenokārt (vai tikai) visādiem
retroauto, kuriem kalpošanas ilgums galīgi nav problēma
Būtībā, ja kas, visādas ķēdes var bez problēmām pasūtīt Internetā, gribi, no Vācijas, gribi, no UK, gribi,
no Zviedrijas vai Somijas...var atvest no Krievijas, bet tur atkal iespēja uzrauties uz "krutku", jo būtībā
galvenais VAZ ķēžu ražotājs ir un paliek Daugavpils rūpnīca. Pirmām kārtām jau skaties uz cenu - ja ķēde
ir nenormāli lēta, tad kaut kas nav tīrs!
Ak jā, piemirsu, ka, ja tas motors ir daudz nobraucis, tad jāmaina arī ķēdes zobrati! Citādi jaunā ķēde ātri
būs tu-tū! Par spriegotāja "slēpi" pat neieminos ...