Taka saregulēju co~3 ch~450
akas i labāk ar ko ziedot ch vai co. uz kuru vairak japieverš uzmanība gaitai nevis TA
================
Hmm, nav skaidrs, kā tu ar tādu CO varēji TA iziet Bet nu lai ir, kā ir. Jautājums,
kas tevi gaitā interesē? Stabila tukšgaita un pieņemams patēriņš + labs ieskrējiens,
jeb baiss ieskrējiens un maksimālais ātrums? Principā maksimālo jaudu mēs kādreiz
regulējām tā, lai ar pilnu pedāli, kad ātrāk vairs neiet, CO būtu 4-6% robežās, tie atbilst
maksimālai dzinēja atdevei. Plus vēl bija gaitā maināma aizdedzes apsteidze. Ieskrējiena
sakarā jau nācās ķīmiķot pēc pilnas programmas, augstāk minētajam pievienojot darbu
ar paātrinātājsūkni, 2. kameras pārejas sistēmas žikleru, sadalenes grozīšanu utt.. Bet
to visu uz ceļa jau ir neērti veikt. Bet veltņu toreiz mums LV nebija... Tā ka vienkāršākais,
ko tu IMHO vari darīt - atrast ceļa gabalu, kur neganās poliči ar radariem, sagaidīt saulainu
laiku, un mīt un skrūvēt, mīt un skrūvēt, mīt un skrūvēt, iepriekš, protams, ar palielinātiem
žikleriem apgādājoties. Good luck!