Par un ap kardānu, krustiņiem, karājošo gultni un šļicēm, kas pie kārbas.(nezinu prezīzi kā viņas dēvēt)
Uzsākot braukšnau bija- "čing!", un braucot neitrālaja pa bedrēm grabēja kkur aiz kārbas- nācās mainīt kardānam krustiņus un karājošo gultni...
Iepriekš nebiju to darījis.
Pakonsultējos ar "vecmaistariem" un iezīmējās pāris lietas, kam būtu jāpievērš uzmanība:
Kardāns jāiezīme, lai pēc tam varētu salikt atpakaļ tieši tajā pašā pozīcijā- tas jādara, lai tas nevibrēru, jo kardāns ir balensēts tikai vienā pozīcijā.
Ievērojot šo nosacījumu, nezinu kādā veidā, bet saliktu abus krustiņus otrādāk...


Lai nu kā, tika nomainīts arī karājošais gultnis.
Laižam testa apli!

Vibrācija tāda- ne pa jokam. Pie 100km/h liekas, ka motora skaņa vispār nav dzirdama un ja būtu spārni būtu "Kukuružņiks"
Ņemam kardānu nost, konstatējam- jā esmu daunis, sitam krustiņus ārā un šoreiz saliekam pēc "atmetkām".... splukt un kardāns atpakaļ vietiņā, laižam testa apli:
Vibrācija ir ievērojami mzinājusies, bet tāpat nav riktīgi...

Krustiņi kustās smuki bez ķeršanās, salikti pēc atzīmēme, bet vibrē!
Veinīgais ko neiezīmēju ir tas gals kuru uzliek priekšā karājošajam gultnim. (attēla 28.)
Viss ticamāk, ka arī tur jāmeklē vaina. Meģināšu atras kkādas vezās "atmetkas"...
Vēl iespējams kļūdījos tajā, ka man nebija novilcēja, lai dabūtu nost 28. detaļu, tādēl nācās vinju klapēt, varbūt būšu pārcenties...
Kāda ir jūsu piereze ar krustiņu maiņu?
Vai vispār ir iespējams salikt kardānu, lai tas nevibrētu bez balansēšanas?
Paldies!
