Pēdējā laikā cenšoties aizstāvēt žiguļus pats sāc rakstīt muļķībasNu mulkibas, Micuk. Jūs te nodiršat reāli žiguļus. Normāls žiguls nav skaļš un grabošs. Drizak graboša plastmasas apdare būs Golfam. Jā tu nokāpi no pilnīgi jauna Golfa vai citas auto, tad varbut žigulis arī liktos šausmīgs, bet kopumā šī mašīna ir īpatnēja, deļ savas formas, bet braukšanas ziņa pilnīgi normāla. Un bremzes,piemēram, 2106 ir labākas neka daudzām auto. Stūre nav viegla, bet nekas traģisks arī nav. Vobšem, nevajāg te parspīllet. P.S. Vispar forumu jasledz ciet. Pedejā laikā te raksta kaut kadas stulbības.Neesmu ne kaislīgs žiguļu nodirsējs ne aizstāvis, cenšos būt reālists!
Pārkāpjot no golfa uz žiguli būs 95% būs vilšanās, cik ļoti atkarīgs no konkrētā eksemplāra!
Divas lietas ir skaidras, sapni piepildīt vajag un pirms tam izbraukt un sajust kas un kā vai ir vērts piepildīt sapni! te gan ir nianse, iespaidi būs atkarīgi ar cik labu vai sliktu eksemplāru veiks testa braucienu, sliktākais būs tad ja sanāks izbraukt ar labi sapucētu un forsētu, bet nopērkot standartu būs citas jušanas.
Žigulis stūrējas smagi, smagāk kā var iedomāties jo sevišķi ja piekare salikta jauna, lodbalsti, stūres šarnīri, ja nav eļļas stūres mehānismā. bremzējas salīdzinoši slikti, nekad nezini vai varēsi iedarbināt jo kas ar karburatoru, lai varētu droši braukt būs jāpārlasa praktiski viss. Auto skaļš un grabošs, sliktā aerodinamika dara savu. Lai kā uzlabotu interjeru aprīkotu ar ekstrām, forsētu dzinēju aerodinamiku bez flekša un svarkas neuzlabos. garus gabalus braukt nebūs komfortabli, ātrumu jūt ļoti izteikti, bet ja nav katru dienu jābrauc 100km vienā virzienā var izmantot arī ikdienā!
Būtībā žiguli nepērk ar vīziju, ka tur būs Bentlijs, vai, ka būs lamborghini diablo! Standarta auto cienītāji zinās kas un kā un to izmantos kā vienu no auto ar kuru, kad uznāk velme pašpāsēties, tūnotāji arī atrod veidu kā var uzlabot un piemērot.
Būtībā žigulis kā tāds nemaz nav slikts, man sāk pat vairāk iepatikties var uzlabot ritošo īpaši nesačakarējot oriģinalitāti ja tas ir būtiski, uzlabot transmisiju, var forsēt dzinēju iegūstot jaudu un arī ekonomiju, uzlabot interjeru un eksterjeru. Labs mācību materiāls sportistiem iesācējiem. Ar aerodinamiku kā minēju gan ir kā ir, bet ar to var sadzīvot.
Pats nobraucu trīs gadus, ziemas intensīvi, vasarās mazāk, braucu gan uz darbu pa Rīgas pilsētu, gan uz laukiem Rīga-Ērgļi, gan pie draugiem Cēsis, Siguldā, Vecpiebalgā, Talsi. Braucām arī ekskursijās pa visu Latviju. kad bija pirmais 1.3 dzinējs bija reizes ka karburatora dēļ nepielec, auksts lec, silts pastāvot 10min nelec, bija ka no rīta jābrauc uz darbu, bet karburatoram kas noticis, bija ka akumulators izlādējies pa vienu nakti (jauns), bija ka mierinātājs salūzis un ķēde vaļīga, tieši pēc brauciena no Vecpiebalgas, atbraucām žiku nolikām, otrā dienā eju kurbulēju, bet grab ellē ratā, aizbraucu ar velo pēc jauna un uz vietas pie mājas nomainīju. Bija, ka lādēšana pazuda, bija tā kā anekdotē, ka baidies noslāpēt, ka var nepielekt bet kad to visu salabo tad ir labi un droši! remkomplektus līdz vajag gan.
Paralēli bija arī citi auto, pārsēdies uz citu uz nedēļu jūties kā citā gadsimtā un liekas, ka "iet" lupatās pēc žiguļa, bet ir atkal tā tieksme un velme braukt ar žiguli kā tas ir tagad
Vēl atcerējos, ka sievas māsica vairākus gadus nobraukāja ar 2106, par Rīgas pilsētu katru dienu Viestura prospekts- TC-Mols, kā arī Rīga-Ērgļi katras brīvdienas un vēl visur kur, normālas miesasbūves meitene bez īpaša treniņa, bet treniņu gan ieguva
Žigulis ir skaļš un tas ir fakts, izlasi kārtīgi ko rakstīju es cenšos vērtēt objektīvi nevis no viena grāvja otrā, viens ceļ debesīs otrs liek tolmetā, abiem viedokļiem nepiekrītu un tas ir pierādāms ar faktiem!
P.S.
Savā laikā vīri jaunus žiguļus mainīja pret pabrauktiem pirmajiem golfiem jo tie bija nesalīdzināmi labāki, dinamiskāki, izturīgāki vienīgi piedziņas nebija, bet cilvēkiem tas vairs īpaši neinteresēja, tāpat sākās arī priekš piedziņas bums no ladas puses.
Kuriem auto ir sliktākas bremzes?