Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem
Moderator: Micuks
P.s. Neviens neko neslave un nesaka, ka uz shodienu ta ir labaka mashina.Protams, ka ne, bet mashina ari uz shodienu ir laba un nav tik shausmiga, ka dazhi te raksta. Vnk nevajag rakstit mulkibas.Cik cilvēki, tik viedokļi.
Tie, kas žigulīti nopērk ar ideju pabraukt tikai svētdienās, paši to pucē un remontē savā garažiņā, tiem žigulis ir kā sapnis, jo tā ir klasiska vērtība, forši pabraukāties un tik elementārs uzbūvē, ka gandrīz jebkurš cilvēks var ātri apgūt nepieciešamos remontus un principā par 10 eur salabot jebko žigulim savā garažiņā. Tas arī ir tas kas pievelk.
Savukārt tie, kuriem ar žiguli ir bijis jābrauc piespiedu kārtā, vai padomju laikos pamatīgi ar to nočakarējušies, tie izdomās jebko lai tik pateiktu cik žigulis ir slikts un cik tas daudz atpaliek no mūsdienu
Tapec jau laikam tie cilveki (ari cilvleki gados), kuri sen jau brauc ar jaunakajam auto ari pienak un stasta, ka viniem kadreiz bija zhigulis, cik vinsh bija forsh un ka viniem tadas labas atminas par sho auto. Tas viss tapec, ka padomju laika piespiedu karta bija jabrauc ar vazu un tapec vini ta nocakarejas, ka ar nostalgiju atceras sho mashinu. Bija tada piespiedu karta, ka dazhi rinda gadiem staveja, lai nopirkt sho shausmigu auto par 7000 rubliem, kas taja laika bija diezgan daudz.
principā jebkurš cits auto būs pārāks par žiguli jebkurā ziņā paņem kkādu golf2 vecos kadetus(kā piemērs)tur arī vis ir vnk,karburātors,utt,vis remontējas pa 10eiro,savā garāžā,tikai arzemnieks ir 10000000x reižu kvalitatīvāks,un izturīgāks,un ies daudz labāk un nerīs spaini uz sotaka takā tas nav arguments!Cik cilvēki, tik viedokļi.
Tie, kas žigulīti nopērk ar ideju pabraukt tikai svētdienās, paši to pucē un remontē savā garažiņā, tiem žigulis ir kā sapnis, jo tā ir klasiska vērtība, forši pabraukāties un tik elementārs uzbūvē, ka gandrīz jebkurš cilvēks var ātri apgūt nepieciešamos remontus un principā par 10 eur salabot jebko žigulim savā garažiņā. Tas arī ir tas kas pievelk.
Savukārt tie, kuriem ar žiguli ir bijis jābrauc piespiedu kārtā, vai padomju laikos pamatīgi ar to nočakarējušies, tie izdomās jebko lai tik pateiktu cik žigulis ir slikts un cik tas daudz atpaliek no mūsdienu auto.
Neuzspiedīsim savu negatīvo viedokli.
Pagaidām vēl nekādas, vēroju jūsu rakstīto no malas. Un joprojām biedē apziņa, ka ir paaugstināts risks, salīdzinot ar citiem auto, tam, ka noplīsīs bez maz vai viss reizē un uz ceļa palieku. Sajēga par autiņu remontu tiešām ļoti maza, tāpēc nebūs pilnīgi nekāda nojausma, kas noticis un kāpēc. Tiesa, ar Golfiņu arī šis tas ir gadījies. Maximas stāvvietā bez iepriekšējām pazīmēm reiz starteris atteica jebkāda veida apgriezienus izvest. Ir gadījies, ka pa nakti -17C filtrs aiziet ciet, palieku pie luksofora. Tad vēl šad un tad turbīna ir ceļa vidū atteikusiesNez, kādas sekmes autoram ar testa braucienu?