Lūzt tiešām visi, citi vairāk, citi mazāk, braukšanas kvalitāte atšķiras!
Diezgan bezjēdzīgi un lieki censties vienam otram pierādīt savu taisnību, to varam darīt tiekoties kādā pasākumā. Ir fakti, kurus diezgan muļķīgi apstrīdēt! Jā ir labāki auto par žiguli kaut vai līdzgaitnieki no Vācu autoproma tās pašas trešās sērijas bmw E21, e30, e36 kuri gadu gaitā ir attīstījušies, atbilst ražošanas gadi un klase, bet ar žiguli kā diena pret nakti sākot ar dzinējiem, ekstrām, piekari un visu pārējo. Bet kāda tam nozīme? šeit pulcējas žiguļu īpašnieki, kuriem ir savas redzējums un citi iemesli pērkot žiguļus!
Ar tiem opjiem arī ir visādi, ne jau visi priecājas, lielākā daļa tikko kā bija iespēja tā pārgāja uz ārzemju auto un tolaik citu variantu nebija, ja gribēja auto bija tie gadi jāgaida, bija kam auto nevajadzēja, bet "stāvēja" rindā, lai radiem dabūtu. Bija protams pietiekoši tādi kam progress neinteresēja un labs bija tas kas bija jo sevišķi ja desmit gadus stāvējis rindā tad atvadīties vēl ilgi negrib.
Mans krusttēvs, kā laikam jau minēju, jaunu VAZ-2106 nopirka, brauca daudz un visur, bet arī sekoja visam līdz, tad arī uz ceļa reti kad palika. Kad žiguli pārdeva tas bija perfekts, pārdeva par labu cenu pielika vēl tikpat un nopirka ford sierra, tas bija laikam deviņdesmito beigās. Man vismaz par to visu labas atmiņas ir palikušas.
Kurš te minēja, ka padomju auto visu var pats uz ceļa salabot, jā var ja ir līdz detaļas un to māk, ja nav tad tāpat nekā, bet būtībā taisnība ir tajā ka vienkāršiem auto remonta iespējas ceļā ir lielākas.
Autoram iesaku izbraukt pirms pirkt, bet jebkurā gadījumā censties piepildīt savu sapni, labāk piepildīts sapnis un ar iespēju ablomīties kā nepiepildīts un ar domu kā būtu ja būtu, tagad ir tā iespēja to izdarīt.