Nu tad sveiki, velejamies padalities ari mes ar savu projektu! Visu vasaru tika nobraukts ar lada samara 2108, gaja labi, bet garaža metajas vaz 21011 1.3 motors. gribejas pariet uz pakalpiedzinu. Ta vien paradijas iespeja iegadaties būri, samera sakarigs, ka neka visiem žikšiem ir kads caurums kurš bus jaaizlapa, ta nu iegadajoties būri bija jasak ko darit.
Buris ir 1974 gada, nav nekads jaunais, bet loti sarusejis ari nebija priekš šiem gadiem.
Motortelpā bija viens vadu jūklis...
sakuma tika iznemts salons lai apskatitos kas notiek ar arkam, gridu, sliekšniem.
Iznemot visu ara protams atklajas ka grida bus jalapa ciet, par laimi arkas bija nelieli caurumini par kuriem tik loti nebija jauztraucas.
Bagāžniekam abās pusēs apakša gan nebija smuka...
izfleksejam izdilušos gabalus lai var likt jaunu segumu virsu.
. Dzenot iekša garaža tika konstatetas nepatikamas skanas pie priekšejam arkam, aluminija aizsargs bija salocits un bremžu kluci bija sablokejušies. izdomajam pagaidam nonemt nost.
Kamer metinatajs bija aiznemts un nevareja uzreiz sametinat griidu un arkas, keramies klat pie motora, iepriekšejais saimnieks teica ka motoram braucot esot tikški, sapratam ka ta varetu but kede kas ir izstaipita, nonemot kedes vaku konstatejam ka kedes mierinatajs ir galigi izdilis, nomainot mierinataju, kede nospriegojas...
Nakamo ko izdarijam, sametinajam reduktoru lai jauda ir vienāda uz abiem ratiem.
tikmer ari grida tika sametinata...
pagaidām darbi ir apstājušies jo gaidam cilvēku kas palīdzēs motoru iecelt, ir protams daži jautajumi- piemeram, kads butu vislabakais variants bakai un vai 2101 žiksim nak parplude atpakal uz baku jo šlaukas ienakošas pie bākas nebija.
par talako darba gaitu un jautajumiem updeitošu