Galvenais noteikums sporta motoram ir maksimālās spēles detaļām....visam jābūt brīvam...lai viegli griestos !
Visumā šitā tēma ir apspriedes vērta tāpēc nolēmu uztaisīt atsevišķu topic, lai nepierakstītu LadaRX2107 topicu.
Par lielajām spēlēm un neprecizitāti esmu dzirdējis vairākkārt jo sevišķi piekares ziņā, padomju laikos sportisti esot likuši padilušus lodbalstus priekšējā piekarē, padilušus stūres šarnīrus, lai stūrējās vieglāk. Citi pārtaisījuši, reiz pirku no vīra gados, padomju laika rallista kasti ar daļām, kur bija pārtaisītie lodbalsti, lai viegli kustās.
Par motora lielajām pielaidēm arī dzirdēts, piemēram virzuļgrupai esot tas viens moments, kad cilindri izdiluši un virzulim maza pretestība, bet kompresija vēl ir un tas ir tas brīdis kad motors griežas vis labāk. Bet paskatot dokumentālās filmas par F1 tur tieši otrādi termo atstarpi taisa vēl mazāku, pat izplūdes kolektoram no iekšpuses visas savienojumu metinājuma šuves izslīpē perfekti taisnas.....