Legalizēt tiešām būs grūti, gan juridiski, gan arī finanses prasīs diezgan solīdas. Agrāk pirms daudziem gadiem šis process bija juridiski vienkāršāks, šobrīd ir mainījušies pārbūves noteikumi. Fiziski iebūvēt bmw motoru, bez ierobežojumiem sportam ir vienkāršāk kā to izdarīt, lai varētu legalizēt.
Robim var piekrist par pirmo un otro punktu!
Reduktors nav tik švaks, problēmas ir tad ja nepareizi salikts, ar pusasīm ir tā, ka atkarīgs no ražošanas laika, ir izturīgas un ir neizturīgas, bremzes ir pat ļoti labas ja viss tiek sakopts, daļas nav ar defektiem, bet ja tiek pievirpoti bremžu trumuļi komplektā ar lokiem (protams tas viss jauns) bremzes ir pasaka
Tie paši VFTS 160zs brauca ar daudzām standarta detaļām piekarē, transmisijā
ar laiku daudzas daļas izgatavoja paši, bet tas ir cits stāsts.