Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderators: Micuks, wipers

 
Daniels876
Vazists
Topic Author
Posts: 3
Joined: 06 Jun 2019, 11:15

Vaz 1.8is dzinēja svaps

06 Jun 2019, 11:22

Labdien. Pirms sāku kau ko meklēt un darīt. Meklēju vajadzīgo informāciju. Man jautājums vai kāds jau kau ko tādu ir darījis? Vēlme būtu arī lai varētu TA iziet. Kas ir vajadzīgs priekš pārbūves? Cik grūti ir dabūt projektu priekš pārbūves? Vai varbūt ir kau kādi labāki dzinēja ieteikumi, bez Fiat?
 
User avatar
robs
Vazists
Posts: 186
Joined: 12 May 2013, 15:21
Automašīna: VAZ 2106 racing edition
Location: Rīga - Valmiera

Re: Vaz 1.8is dzinēja svaps

06 Jun 2019, 17:20

Par TA un pārbūvi precīzi nepateikšu, bet TA dabūt ar citu motoru būs grūti. 
Manas domas: 
1. Žigulim ir jābūt ar savu motoru. Izveidojot frankenšteinu, tiek pazaudēta liela daļa no žiguļa fīlinga. Ja gribi BMW motoru, pērc BMW. 
2. VAZ dzinējus salīdzinoši viegli var uztūnēt līdz kādiem 100-120 zs. Tici man, ar to pietiks. VAz ar 120-130 zs vienkārši lido! Pats braucu!
3 Pie lielas jaudas sāksies problēmas ar reduktoru, pusasīm, bremzēm utt. Ja gribi žigulī likt 200+ zs motoru, visi mezgli būs jāmaina jo VAZ ir projektēts uz 50zs. 
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3304
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Vaz 1.8is dzinēja svaps

06 Jun 2019, 19:23

Legalizēt tiešām būs grūti, gan juridiski, gan arī finanses prasīs diezgan solīdas. Agrāk pirms daudziem gadiem šis process bija juridiski vienkāršāks, šobrīd ir mainījušies pārbūves noteikumi. Fiziski iebūvēt bmw motoru, bez ierobežojumiem sportam ir vienkāršāk kā to izdarīt, lai varētu legalizēt.
Robim var piekrist par pirmo un otro punktu!
Reduktors nav tik švaks, problēmas ir tad ja nepareizi salikts, ar pusasīm ir tā, ka atkarīgs no ražošanas laika, ir izturīgas un ir neizturīgas, bremzes ir pat ļoti labas ja viss tiek sakopts, daļas nav ar defektiem, bet ja tiek pievirpoti bremžu trumuļi komplektā ar lokiem (protams tas viss jauns) bremzes ir pasaka :) Tie paši VFTS 160zs brauca ar daudzām standarta detaļām piekarē, transmisijā :) ar laiku daudzas daļas izgatavoja paši, bet tas ir cits stāsts.
Image
 
User avatar
robs
Vazists
Posts: 186
Joined: 12 May 2013, 15:21
Automašīna: VAZ 2106 racing edition
Location: Rīga - Valmiera

Re: Vaz 1.8is dzinēja svaps

07 Jun 2019, 10:36

Paturpinot par 3. punktu. Kā piemēru varam paskatīties LV autokrosa čempionāta VAZ klasi - visiem aptuvenā jauda ir 160-180zs un visi aizmugurē ir salikuši Volvo vai Pajero tiltus. Arī piekare un bremzes tiek uzlabota pamatīgi lai ar šādu jaudu nobrauktu kaut vai vienu sezonu bez remontiem. 

Pirms 30 gadiem VFTS brauca ar to kas bija pieejams nevis ar to kas bija labākais. 
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3304
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Vaz 1.8is dzinēja svaps

07 Jun 2019, 13:10

Rīcība "visi" dara tā nav faktisks pierādījums tam, ka reduktori vai bremzes ir sliktas! Mūsdienās ir ļoti maz speciālistu, kuri māk pareizi salikt reduktoru, sportam un ielas braukšanai ir savas atšķirības par, kurām daudziem pat saprašanas nav. Tā kā "visu" darbība pierāda tikai to,ka dara kā vienkāršāk.
Kas tieši bremzēm pamatīgi ir jāuzlabo?
Jā tā ir brauca ar to kas bija pieejams, bet brauca un rādīja labus rezultātus :)
Image
 
Daniels876
Vazists
Topic Author
Posts: 3
Joined: 06 Jun 2019, 11:15

Re: Vaz 1.8is dzinēja svaps

16 Jun 2019, 11:02

Paldies visiem kas atbildēja. Par piekari, tiltiem, bremzēm zinu ka pietiek(protams ja labā stāvoklī) . Vārīgā vieta ir pusasis. Un par žiguļa būtību- dabūt žiguli līdz 130 zirgiem ir dārgāk nekā taisīt 2 līmeņa pārbūvi (un arī daudz ekonomiskāk patēriņa ziņā?) . Un tomēr žigulis kas griež ar trešo un atstāj bmw markas automašīnas aiz muguras ir daudz labāk nekā sapuvusi žurka. Un vēl viena lieta braukt pa trasi nav tas pats kas braukt pa ceļu un ik pa brīdim iespiest.
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3304
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Vaz 1.8is dzinēja svaps

16 Jun 2019, 16:25

Neviena no standarta žurkām vai citiem bmw modeļiem izņemot M sēriju un būvētos (izmaksas attiecīgi lielāks) "negriež ar trešo" ja nu ar vienriteni uz slapja līkumā :lol:
Kādreiz arī plānoju un sapņoju par dažādiem risinājumiem, bet sen jau esmu sapratis, ka visa žiguļa burvība ir kad tas ir daudz maz oriģināls un vislielākie ponti būs tad kad žigulis ar oriģinālo forsēto motoru "sakrāmēs" citas markas 8-)
Jebkurā gadījumā pārbūves projekts kopā ar swapu izmaksās ne mazāk kā žiguļa standarta motora forsēšana un iespējas ir daudz, līdz pat 2.0l motora būvei.
Image
 
Daniels876
Vazists
Topic Author
Posts: 3
Joined: 06 Jun 2019, 11:15

Re: Vaz 1.8is dzinēja svaps

16 Jun 2019, 21:32

Bmw markas moduļi negriež ar trešo tam es piekrītu(standarta). Bet man patīk visi kantainie tai skaitā audi 80,, 90 tikai quattro. Bmw ir jau pārāk noiets etaps tāpēc gribas ko jaunu. Izmaksas es teikšu kā ir tās pašas. Un par tām pašām izmaksām labāk braucu ar 1.8is žiguli nekā ar forsētu. Un visa topika mērķis bija vai kāds jau ko tādu ir darījis?
 
User avatar
Micuks
Vazists
Posts: 3304
Joined: 18 Sep 2008, 09:02
Automašīna: VAZ-21063
Telefons: 26737955
Location: Rīga
Contact:

Re: Vaz 1.8is dzinēja svaps

17 Jun 2019, 00:23

Lai iedabūtu žigulī bmw motoru ir jāveic neatļautas pārbūves tas nozīmē to, ka šo motoru iekš žiguļa oficiāli iedabūt nav iespējams. Iespēja vienīgi var būt ja ir labi draugi, radi vai ļoti biezs maks, bet arī tas nav veiksmes trumpis jo pagājušogad ir mainījušies pārbūves noteikumi. Vienkāršāk ir ieswapot priekšpiedziņas 16 vārststīgo motoru, kuram ir liels potenciāls forsēšanā. Agrāk sliktākā gadījumā vajadzēja piereģistrēt cita modeļa motoru, bet arī uz to pievēra acis. Šobrīd arī šis proces iet zem pārbūves projekta, bet daudz vienkāršāks.

Kas attiecas uz 1.8is swapu tad darījuši cilvēki ir, cik atceros tad motora leņķis iekš bmw ir lielāks nekā to var žigulī sagāzt tāpēc ir jāpārtaisa eļļas karteris un eļļas ņēmējs, bet tā ir mazākā problēma.
Teikšu atklāti, pārbūvju gribētāji ir bijuši daudz, bet reāli neviens no gribētājiem to nav izdarījis, pat priekšpiedziņas 16 vārstīgā motora swaps šķiet sarežģīts kad iedziļinās sīkāk, bet sapņo par bmw motora swapu. Tas nav domāts kā aizvainojums, tā ir realitāte par šiem gadiem kamēr esmu saistīts ar vaz.

Ja ir mērķis ne tikai sapnis tad iesaku doties uz pārbūves kantori, kur cilvēki kas ar to nodarbojas konkrēti pateiks vai šāda pārbūve ir iespējama un kādi dokumenti ir vajadzīgi!
Image
 
User avatar
pusautomats
Vazists
Posts: 627
Joined: 12 Jul 2013, 11:36
Automašīna: VAZ-21061, Golf MK3
Telefons: 29584245
Location: Rīga

Re: Vaz 1.8is dzinēja svaps

18 Jun 2019, 09:51

Nu pa lielam ir tā. Es savā bijušajā žigulī ieswapoju 16v špricinieku no priekšpiedziņas vaz. 93hp, patēriņš ap 7l gāja ļoti labi, jaunais saimnieks tā pat kā es pirms tam kabina bembjus tikai tā. Par manu swapu interesējās daudzi, brauca skatīties, rakstīja privāti, zvanīja. Nu bet diemžēl cik man zināms tad neviens tā arī neko neuztaisīja. Un tas ir salīdzinoši super viegls swaps. Dzinējs pie kārbas der, motora kronšteini der orģinālie. Vajadzīgi minimāli virpošanas darbi, dzeses cauruļu metināšana un izbūve, elementāras zināšanas elektronikā lai saslēgtu vadus vadîbai. Ja iepriekšējos gadus uz skati braucu bēdu nezinādams, tad tagad tas viss vairs nebūtu iespējams. Kà jau Micuks minēja ir mainījušies likumi un mans kādreiz pirmās pārbūves projekts nu skaitās otrā pārbūve kura reģistrācijas izmaksas ir ap 1000€. Tad iedomājies cik maksās is swaps ja tur neder ne dzinēja, ne kārbas kronšteini, pilnīgi viss ir jāpārbūvē.

Cita lieta ja taisa trasei, liec kaut no kamaza motoru, bet lai visa būtu legāli tas viss beigās izies kosmosa ciparos.
Kas ar Žiguli nav braucis, auto vadīt nemāk.