6 years ago
Sen šeit meklēju to starpplāksni, tā arī neko sakarīgu neatradu un gāju citu ceļu. Manuprāt, labāku, jo atkrita problēmas ar sajūga izspiedējgultni un starteri (dīzeļa variantā ļoti svarīgi). Mans variants bija audi kārbas zvana piemetināšana pie vaz zvana pakaļsienas. Man gan tā ņiva ir priekš bezceļa un nav projekta. Ja gribi to visu oficiāli, tad ieteiktu vispirms painteresēties par saskaņošana pusi. Iesaku izvēlēties dzinēju, kuram eļļas sūknis ir kartera priekšpusē, nevis kā audi/vw aizmugurē, jo ar to būs vislielākās problēmas uztaisīt normāli. Tur pat uz milimetriem nesanāk, reduktoru neapgraizot, nepalaižot zemāk un dzinēju nepaceļot augstāk, kas pēctam saskaņojot pārbūvi varētu radīt problēmas.
Bet vai tas būs tā vērts, ja kārba, visdrīzāk, paliks tā pati?