Page 2 of 2

Re: cik lielu atstarpi jaliek reguleejot vaarstus

Posted: 28 Aug 2013, 01:28
by Micuks
Taa lai ir juutama pretestiiba, bet nedriikst buut smagi, taustsm ir jaabiidas viegli, bet biidot jaabuut pretestiibai.

Re: cik lielu atstarpi jaliek reguleejot vaarstus

Posted: 28 Aug 2013, 07:25
by Ruu@uto
melnis
Motoriem, kam jātur lielāka slodze(sporta) nelika kkādus 0,20mm? Tur tās temperatūras bišķ lielākas
=======================
Principā mēdza likt drusku lielākas atstarpes, operējot ar standarta plato taustu - kā šeit pareizi
norādīja, taustu jāvar izvilkt ar nelielu piepūli , bet, tāpat, kā regulējot uz 0.15, atpakaļ viņš neiet. 8-)
kad braucām ar 7mm vārstu kātiem, eksperimentāli tika konstatēts, ka ļoti labi iet arī ar 0.15, metāla
apjoms, kuram plesties, galvenokārt izplūdes vārstam, ta mazāks...

Vazists
cik stingri tam taustam tur jāiet iekša kad vārstus regulē :?:
====================
Skatīt augstāk! :)

savam ar vakar regulēju ar to 0,15mm taustu, visu izdariju tā kā tajaā grāmatā ''Mans auto.. žiguļi"
raxtits, tik kkā vārsti bisk grab tomēr.
===================
VAZiem (klasikai) mēdz būt tāda lieta, kura gan sastopama pamatā dzinējiem, kuri daudz "noskrējuši",
īpaši, ja braukts ar "ne visai" eļļām: dilst abas detaļas pārī "rokeris / regulēšanas skrūves sfēriskais gals",
tas kļūst "nesfērisks". Šai gadījumā, grozot regulēšanas skrūvi, Rokeris nedaudz sašķiebjas, un, sadales
vārpstai griežoties, vispirms "pieplok" pie tās virsmas ar vieglu klikšķi, tikai pēc tam sākas vārsta pacelšana.
Principā kaut kādā mērā to varēja "ārstēt" ar karstā stāvoklī viskozāku motoreļļu, teiksim xxW-40 vai xxW-50,
bet rezultāts ne vienmēr bija 100% ...
Kas attiecas uz regulēšanas secību, atceros VAZ instrukcijas tekstu līdz šai dienai :D Uzgriež dzinēju "pa
metkām", atzīme uz sadalenes zobrata ir pret atzīmi uz tās korpusa, šai stāvoklī regulē vārstus 6 un 8. Tad
pagriež kloķvārpstu, lai atzīme uz zobrata padriežas par 90 grādiem, regulē vārstus 4 un 7, vēl 90 grādi (atkal atzīme uz kloķvārpstas šķīvja) - vārsti 1 un 3, vēl 90 grādi - 2 un 5. Viss , protams AUKSTAM dzinējam, kā te
pareizi atgādināja! Labu veiksmi! :D