Vazam bloka galvu pievilkt ar 8 kg -- kāda tad tam jēga un priekš kam tad tādu dzinēju būvēt, tad jau vienkāršāk uzliec blīvi izslīpē cilindrus un brauc vesels, gan jau pieetiekami labs būs
Elf -- ja esi Vaza motorus būvējis bez blīves tad baigi intresē kā izdevās nodrošināt ūdens cirkulāciju , lai 1 cilindrs nedzesētos par daudz un pēdējais atkal nepārkarstu -- mums kaut kā grūti izdevās to atrisināt.
To cik tādi VAZ motori Latvijā uzbūvēti apm zinu un arī kas tos būvēja . Šādai dzinēja būvniecībā milzums zemūdens akmeņu, galvenais ka vajag milzu laiku patērēt un lērums tehnisku zināšanu vajag un lai būtu teicams rezultāts.
Par VAZ kārbām --- Kaut cik sakarīgu kārbu varēja tikai Ēriks Vefā uzbūvēt kādreiz, tagad milzums problēmu ar cementēšanu un rūdīšanu. Patreiz reāli būvē tikai Kuļikovskis , bet Ivaram darba pāri par galvu. To ko būvē Amatniekā ir pilnīgs sūds --- uzliekot tur būvētu kārbu uz jaudas stenda var redzēt ka transmisijas zudumu rezultātā uz riteņiem ir par 10-15% mazāk jaudas.
Ja dzinējam jaudas tā pamazāk -- tad kārbu var savākt pat sametinot starpvārpstu no standartā pieejamiem zobratiem un viss bumbās .
Par pārējo atļaušos pasmaidīt
Vienu gan ELF varētu izskaidrot kā pareizi lai klasikas motoram uzliek un pievelk sadales vārpstu