Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderators: Micuks, wipers

 
User avatar
rallyfan
Vazists
Posts: 2433
Joined: 05 Jan 2008, 23:37
Automašīna: VAZ 21074
Location: Liepāja

Re: Ar Vaz Dzintara volga pasākumā !

02 Apr 2010, 20:12

17-19 septembrī biķernieku trasē Dzintara volga.
Būs arī Vaz klases 1300 un 1600. Ir radusies vēlme uzbūvēt šosejas Vaz 1600 un piedalīties!
/
Un tu domā ka spēsi uzbūvēt motoru šīm sacensībās :lol:
Un bez kārbas tur arī nav ko darīt :lol:
Tas tev nav pļurināt pa dubļiem un sniegu.
Vai tu par VAZ motoru bez galvas blīves vispār esi dzirdējis nemaz nerunājot par redzēšanu -- vispirms vajag apsvērt iespējas un tad izmest izaicinājumu :oops:
Garažā runāja,ka Kalnins savai Kapeikai tā taisīšot,bet galvas līmes,tikai uz hermētiku,redzēsim,kas sanāks!Tad jau lai viņš pats pastāsta.
 
normunc
Vazists
Posts: 49
Joined: 29 Jan 2009, 00:06

Re: Ar Vaz Dzintara volga pasākumā !

02 Apr 2010, 21:06

17-19 septembrī biķernieku trasē Dzintara volga.
Būs arī Vaz klases 1300 un 1600. Ir radusies vēlme uzbūvēt šosejas Vaz 1600 un piedalīties!
/
Un tu domā ka spēsi uzbūvēt motoru šīm sacensībās :lol:
Un bez kārbas tur arī nav ko darīt :lol:
Tas tev nav pļurināt pa dubļiem un sniegu.
Vai tu par VAZ motoru bez galvas blīves vispār esi dzirdējis nemaz nerunājot par redzēšanu -- vispirms vajag apsvērt iespējas un tad izmest izaicinājumu :oops:
Gudri dirst nav malku cirst.
Kā domā sacensībās bez kārbas piedalīties? Vai pedāļus mīsi?

Domāju, ka tu pat pusi nezini no tā ko "elf" zin.
Last edited by normunc on 03 Apr 2010, 10:03, edited 1 time in total.
 
User avatar
AndrisV
Vazists
Posts: 118
Joined: 15 Sep 2009, 00:07

Re: Ar Vaz Dzintara volga pasākumā !

03 Apr 2010, 02:26

2 grupas mašīnām tak tur var darīt cik vien lien un vēl mazliet, ok karburators un kolektori paliek. Nu jā, ātrumkastei sanāk ka jābūt sinhronizētajai un es tā saprotu, ka tomēr 4nicei, bet nu zobus jau var krustot, tā ka neredzu problēmas. Tik cik rubļi velk.

P.S. "Visi" ir spēcīgi vārdi, ar mani diezvai ir darīšana bijusi.
 
klievis
Vazists
Posts: 535
Joined: 10 Jan 2009, 10:29

Re: Ar Vaz Dzintara volga pasākumā !

03 Apr 2010, 08:59

17-19 septembrī biķernieku trasē Dzintara volga.
Būs arī Vaz klases 1300 un 1600. Ir radusies vēlme uzbūvēt šosejas Vaz 1600 un piedalīties!
/
Un tu domā ka spēsi uzbūvēt motoru šīm sacensībās :lol:
Un bez kārbas tur arī nav ko darīt :lol:
Tas tev nav pļurināt pa dubļiem un sniegu.
Vai tu par VAZ motoru bez galvas blīves vispār esi dzirdējis nemaz nerunājot par redzēšanu -- vispirms vajag apsvērt iespējas un tad izmest izaicinājumu :oops:
vot šito es ar īsti nesaproti -kapēc jātaisa kautkas tāds -motors bez galvas blīves- tas izklausas bēc liela sviesta vai kautkādas 1980gada metodes kad nebija iespējams nopirkt blīvi..man liekas kad jābūt laimiģam kad tādu metodi nau redzējis:)man liekas PLAZA kad tu domā vienu citu veco metodi -nevis bez blīves bet ar tiem kapara riņķiem -tas arī nau mūsdienīgi:)
 
plaza
Vazists
Posts: 420
Joined: 12 Apr 2009, 11:50

Re: Ar Vaz Dzintara volga pasākumā !

03 Apr 2010, 10:35

vot šito es ar īsti nesaproti -kapēc jātaisa kautkas tāds -motors bez galvas blīves- tas izklausas bēc liela sviesta vai kautkādas 1980gada metodes kad nebija iespējams nopirkt blīvi..man liekas kad jābūt laimiģam kad tādu metodi nau redzējis:)man liekas PLAZA kad tu domā vienu citu veco metodi -nevis bez blīves bet ar tiem kapara riņķiem -tas arī nau mūsdienīgi:)
:lol:Kapara riņķi -- tur nav nekāda starpība kā tikai blīvējamais materiāls un vēl čakars liels, pie kam tur tāpat paliek izgriezta standarta blīve, un blokā jāiegriež speciāla grope ar arkompensācijas rievām.
Galva bez blīves -- tā atvainojos nav 80 gadu metode, bet gan pagājušā gadsimta 30- 40 gadu metode, kuru izmantoja ASV armijas Studbekeros un lidmašīnās(NOSu arī jau tajā laikā jeņķi izmantoja, lai iegūtu īslaicīgu jaudas pieaugumu lidmašīnām).Ļoti plaši izmanto arī sporta dzinēju būvē līdz momenntam kad izdomāja , ka čaulas var arī ieskrūvēt dzinēja bloka galvā un tad vis vēl vairāk okei. Tikai viens mazs bet, tas maksā un ne mazu naudiņu
http://www.race-parts.eu Sporta rezerves daļas VAZ a/m
 
plaza
Vazists
Posts: 420
Joined: 12 Apr 2009, 11:50

Re: Ar Vaz Dzintara volga pasākumā !

03 Apr 2010, 10:37

Domāju, ka tu pat pusi nezini no tā ko "elf" zin.
Tā informācijai-- tur tā Vaz klasikas bilde "Stroķacs tramplīnā SS Vecpils" AndraV galerijā ir manējā Un dzinējs kā reiz tajos mačos bija uzbūvēts bez galvas blīves :D

Varam padiskutēt arī kāpēc pirmie VAZ motori tīri FIAT izpildījumā bija ar iepresētu leģēta čuguna čaulu, kā arī kā izmainās lieta čuguna metāla struktūra presēšanas rezultātā.
http://www.race-parts.eu Sporta rezerves daļas VAZ a/m
 
klievis
Vazists
Posts: 535
Joined: 10 Jan 2009, 10:29

Re: Ar Vaz Dzintara volga pasākumā !

03 Apr 2010, 19:17

jā nu ko tik gan aiz garlaicības nedara- tiikkai gribu zināt ar kādām metodēm man būtu jāpierunā klients lai atļauj man par viņa naudu uztaisīt tādu dārgu un īslaicīgi darbojošos eksperimentu:)
arī tāpat daudz kur apgrozos un daudz dzirdēts un redzēti visādi nostāsti un darbības paņēmieni :) reizēm man sāk likties un sajūta tāda kad daudzi kas taisa un inženierē dzinējus vispār neko nejēdz un pašam sāk lities kad saklausoties visas šitādas lietas -kad maniem būvētiem dzinējiem vispār nedrīkst'tu ierūkties...:))))))))))))))))))) bet prakse gan rāda gluži ko citu :)viss rūc un darbojas :)

plaza -ieliec kādu bildi kā tās skrūvējamās čaulas iestiprinās tiešām interesē ,aizdomas ir kad tas varētu būt no apakšas , bet tur pamatīgi jāpārtaisa bloks laikam
 
User avatar
AndrisV
Vazists
Posts: 118
Joined: 15 Sep 2009, 00:07

Re: Ar Vaz Dzintara volga pasākumā !

03 Apr 2010, 20:43

Ainu filosofēt un muldēt var daudz. Normālu motoru tur var uzbūvēt neatejot no kases (pat ar visām kolektoru un kurbuļatoru problēmām), jautājums ir vai kādam to vajadzēs. Jo nu man kautkā šķiet, ka patrakos, patrakos un finālā čušš vien no tā visa būs (nu - tā kā mūsu šosejā ir pieņemts :D).
 
User avatar
elf
Vazists
Topic Author
Posts: 906
Joined: 06 Mar 2009, 11:10
Automašīna: Lada 4x4 , Ņiva
Telefons: 26526521
Location: Alūksne
Contact:

Re: Ar Vaz Dzintara volga pasākumā !

06 Apr 2010, 09:45

17-19 septembrī biķernieku trasē Dzintara volga.
Būs arī Vaz klases 1300 un 1600. Ir radusies vēlme uzbūvēt šosejas Vaz 1600 un piedalīties!
/
Un tu domā ka spēsi uzbūvēt motoru šīm sacensībās :lol:
Un bez kārbas tur arī nav ko darīt :lol:
Tas tev nav pļurināt pa dubļiem un sniegu.
Vai tu par VAZ motoru bez galvas blīves vispār esi dzirdējis nemaz nerunājot par redzēšanu -- vispirms vajag apsvērt iespējas un tad izmest izaicinājumu :oops:
Hi....ir būvēti motori bez galvas blīves,kur galva tiek pievilkta tikai ar 8.00kg.
Kārba ar ir būvēta, kur pilnīgi visas detaļas tika uzprojektētas un izgatavotas no jauna.Un galvenais ka viņa nelūza!
Ja interesē varu Tevi pamācīt kā tas jādara :lol:
 
plaza
Vazists
Posts: 420
Joined: 12 Apr 2009, 11:50

Re: Ar Vaz Dzintara volga pasākumā !

18 Apr 2010, 17:22

:D :D :D
Vazam bloka galvu pievilkt ar 8 kg -- kāda tad tam jēga un priekš kam tad tādu dzinēju būvēt, tad jau vienkāršāk uzliec blīvi izslīpē cilindrus un brauc vesels, gan jau pieetiekami labs būs :clap:
Elf -- ja esi Vaza motorus būvējis bez blīves tad baigi intresē kā izdevās nodrošināt ūdens cirkulāciju , lai 1 cilindrs nedzesētos par daudz un pēdējais atkal nepārkarstu -- mums kaut kā grūti izdevās to atrisināt. :angel:
To cik tādi VAZ motori Latvijā uzbūvēti apm zinu un arī kas tos būvēja . Šādai dzinēja būvniecībā milzums zemūdens akmeņu, galvenais ka vajag milzu laiku patērēt un lērums tehnisku zināšanu vajag un lai būtu teicams rezultāts.
Par VAZ kārbām --- Kaut cik sakarīgu kārbu varēja tikai Ēriks Vefā uzbūvēt kādreiz, tagad milzums problēmu ar cementēšanu un rūdīšanu. Patreiz reāli būvē tikai Kuļikovskis , bet Ivaram darba pāri par galvu. To ko būvē Amatniekā ir pilnīgs sūds --- uzliekot tur būvētu kārbu uz jaudas stenda var redzēt ka transmisijas zudumu rezultātā uz riteņiem ir par 10-15% mazāk jaudas.
Ja dzinējam jaudas tā pamazāk -- tad kārbu var savākt pat sametinot starpvārpstu no standartā pieejamiem zobratiem un viss bumbās .
Par pārējo atļaušos pasmaidīt :angel:

Vienu gan ELF varētu izskaidrot kā pareizi lai klasikas motoram uzliek un pievelk sadales vārpstu :angel:
http://www.race-parts.eu Sporta rezerves daļas VAZ a/m

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests