Page 2 of 3

Re: Gaisa filtrs

Posted: 05 Dec 2010, 18:01
by ervins
man ar visu kartera ventilaaciju pareizajaa vietaa iz4akareeja padeb***lie mašiinu lauzeeji sigudas ta

Re: Gaisa filtrs

Posted: 05 Dec 2010, 18:19
by orangeman
nja nav jegas risket.

Re: Gaisa filtrs

Posted: 05 Dec 2010, 19:47
by Tortex
Par to ieguvumu kā nu kurš saka. Cits jūt šķirbu, cits nē. Ir vēl tie sēņveidīgie filtri. Šitajā rakstā: http://402.lv/news.php?cmd=article&artid=14 Tur gan minēts par koniskajiem, bet komentāros viens lietotājs ieminējās par sēnēm.

ROLIIC - pa cik tādu dabūji? Un cik ilgi sūtīja??

Re: Gaisa filtrs

Posted: 05 Dec 2010, 19:54
by -krievins-
Jā, tie koniskie ir labi!! ;)

Re: Gaisa filtrs

Posted: 05 Dec 2010, 19:57
by roliic
man vinju atveda kopaa ar visiem paareejiem pribambasiem ko man vajadzeeja- ja nemaldos maksaa ja ap 35 ls
zinu ka var zigulju veikalos ar pasuutiit lai atved tik jaaparaada bilde kaads vinsh izskataas
valmieraa ir te taada viena iestaade kaa CIEDRA kuri tgd arii sagaadaa sporta daljas ziguljiem

Re: Gaisa filtrs

Posted: 05 Dec 2010, 21:12
by plaza
Par šo filtra ideju.--- Būs problēmas ziemā , jo karburatora dzinējam nepieciešams siltais gaiss , kas padodas pa siltā gaisa cauruli no kolektora uz filtra korpusu. Ja ziemā nebūs ši pribambasa tad karburators sāks aizsalt un var pat aizdegties. Vasarā nekādu problēmu , tikai jādomā kā izvadīt kartera gāzes kaut kur uz leju.Tikai reāli šāda iespēja izmantot ir sporta vajadzībām , jo dzinējam eļla tiek mainīta stipri bieži. Ielas braukšanai bez papildus kartera gāzu atsūkšanas ar laiku pasliktinās eļļas kavalitāte kas samazina eļas pielietojuma ilgumu.

Re: Gaisa filtrs

Posted: 06 Dec 2010, 22:41
by Tortex
Par šo filtra ideju.--- Būs problēmas ziemā , jo karburatora dzinējam nepieciešams siltais gaiss , kas padodas pa siltā gaisa cauruli no kolektora uz filtra korpusu. Ja ziemā nebūs ši pribambasa tad karburators sāks aizsalt un var pat aizdegties. Vasarā nekādu problēmu , tikai jādomā kā izvadīt kartera gāzes kaut kur uz leju.Tikai reāli šāda iespēja izmantot ir sporta vajadzībām , jo dzinējam eļla tiek mainīta stipri bieži. Ielas braukšanai bez papildus kartera gāzu atsūkšanas ar laiku pasliktinās eļļas kavalitāte kas samazina eļas pielietojuma ilgumu.
No kolektora? Vai no cilindru bloka (ja tu domā to metrīgo 20 mm trubu)? :think:

Re: Gaisa filtrs

Posted: 07 Dec 2010, 00:32
by plaza
Par šo filtra ideju.--- Būs problēmas ziemā , jo karburatora dzinējam nepieciešams siltais gaiss , kas padodas pa siltā gaisa cauruli no kolektora uz filtra korpusu. Ja ziemā nebūs ši pribambasa tad karburators sāks aizsalt un var pat aizdegties. Vasarā nekādu problēmu , tikai jādomā kā izvadīt kartera gāzes kaut kur uz leju.Tikai reāli šāda iespēja izmantot ir sporta vajadzībām , jo dzinējam eļla tiek mainīta stipri bieži. Ielas braukšanai bez papildus kartera gāzu atsūkšanas ar laiku pasliktinās eļļas kavalitāte kas samazina eļas pielietojuma ilgumu.
No kolektora? Vai no cilindru bloka (ja tu domā to metrīgo 20 mm trubu)? :think:
No kolektora nāk karburatora apsildes gaiss , bet no bloka kartera ventilācija :mrgreen:

Re: Gaisa filtrs

Posted: 11 Dec 2010, 18:51
by ervins
maneejam vazam ir tas karburators kuram ir vel apsilde ar tosolu un ar šitādu gaisa filtru jau kaadu 3. ziemu braukaaju bez iipašaam probleemaam. vieniigi pagaajusajaa ziemaa 1x 1 dienu ta ka bij ap -20 un vaagis pusdienu aaraa nostaveeja tad kameer motors kaartigi neuzsila brauksana bij taada jociga ta it kaa karburatoram kaukas buutu aizsalis

Re: Gaisa filtrs

Posted: 12 Dec 2010, 18:53
by plaza
maneejam vazam ir tas karburators kuram ir vel apsilde ar tosolu un ar šitādu gaisa filtru jau kaadu 3. ziemu braukaaju bez iipašaam probleemaam. vieniigi pagaajusajaa ziemaa 1x 1 dienu ta ka bij ap -20 un vaagis pusdienu aaraa nostaveeja tad kameer motors kaartigi neuzsila brauksana bij taada jociga ta it kaa karburatoram kaukas buutu aizsalis
Vai Tu papétíji káds ir benzína patéri'n's :mrgreen: