Page 2 of 3

Re: vai ir jēga likt, lielakus varstus ja nemaina sadaleni

Posted: 08 Feb 2011, 22:41
by vaz2105vaz
nu liec ar karburatoru!

Re: vai ir jēga likt, lielakus varstus ja nemaina sadaleni

Posted: 08 Feb 2011, 22:43
by Traktorist
bet kā ar t.a. ar šprici var neiziet
Kapēc? Nekur nav pateikts ka ja karburatora vietā ir uzstadīta iesmidzinašanas sistēma tad TA nebūs. Taču rupnica ražo žīguļus ar šprici, tad tev arī drikst uzlikt tadu pašu motoru kā no rupnīcas un mierīgi braukt.

Re: vai ir jēga likt, lielakus varstus ja nemaina sadaleni

Posted: 08 Feb 2011, 23:12
by volcens
nu skaidrs, sakiet ja kāds zin kādi ir jaudas parametri 1.7 i motoram, un ja kas, kur čipot un cik tas maksa? man saab izmaksāja nočipot otrajā reizē 50ls

Re: vai ir jēga likt, lielakus varstus ja nemaina sadaleni

Posted: 08 Feb 2011, 23:21
by Traktorist
IMHO, čipošana ir tukša naudas izmešana.

Re: vai ir jēga likt, lielakus varstus ja nemaina sadaleni

Posted: 09 Feb 2011, 09:16
by Миша
IMHO, čipošana ir tukša naudas izmešana.
:rofl: It ipasi žigulim...

Re: vai ir jēga likt, lielakus varstus ja nemaina sadaleni

Posted: 09 Feb 2011, 10:42
by klievis
Jus man paskaidrojat -kur var dzimt tādas idejas žiguli standartā čipot, un vispār ,kāda mārutka pēc ir standarts jāčipo? man vēl neviens nav varējis uzrādīt stenda mērijumus pirms čipošanas un pēc čipošanas -tāpat kā stāsts par konisko filtru un taisno izplūdi vazam +30zs:) :rofl: :rofl: :rofl:

Re: vai ir jēga likt, lielakus varstus ja nemaina sadaleni

Posted: 09 Feb 2011, 11:45
by plaza
Jus man paskaidrojat -kur var dzimt tādas idejas žiguli standartā čipot, un vispār ,kāda mārutka pēc ir standarts jāčipo? man vēl neviens nav varējis uzrādīt stenda mērijumus pirms čipošanas un pēc čipošanas -tāpat kā stāsts par konisko filtru un taisno izplūdi vazam +30zs:) :rofl: :rofl: :rofl:
Klievi ar mehāniku Tu draudzējies , bet ar elektroniku gan nē jo no tās bail kā no uguns. Jebkuram vadības blokam , ja konkrēti piestrādā var atrast kaut ko klāt pie zirgiem un pie griezes monenta ,jo paskaidrošu kāpēc. Katrs ražotājs atstāj milzīgu rezervi , lai dzinējs būtu muļķa drošs un to nebūtu iespējams nobendēt. "ipaši paliela rezerve tiek atstāta aizdedzes līknei , līdz ar to pamats ko dara visi tjūneri ir optimalizē aizdedzes līkni un ļidz ar to arī ir iespējams palielināt benzīna padeves daudzumu , kas savukārt dod jaudas un griezes momenta palielināšanos. It īpaši jau rezervi atstāj Krievi zinot nopērkamā benzīna kvalitāti dažādos reģionos.
Ar VAZ šprices motoru ir vienas ziepes ka tiek komplektēti ar milzum lielu vadības bloku daudzumu un ne visiem iespējams tikt klāt pie vadības programmām tai skaitā ir pat tādi kuri neļaujas arī dzelžu dēļ veikt kādas izmaiņas un nākas uzstādīt programmējamo vadības bloku.

Patreiz ir tāda iespēja ,ka programmējamo vadības bloku iespējams dabūt par 150 Ls un ja dzinējam ir jau no rūpnīcas tie paši vadi , tad tikai spraud klāt un var regulēt ko vēlas.Sliktākajā gadījumā jāapmaina vadi un viss notiekas.

Re: vai ir jēga likt, lielakus varstus ja nemaina sadaleni

Posted: 09 Feb 2011, 14:12
by klievis
OK PIEŅEMSIM KAD ES NEKO NESAPROTU!
TAD LŪDZU IZDRUKU STUDIJĀ!!!!!!!!!!! -PARASTU ŅIVU 1.7 PIRMS UN PĒC ČIPOŠANAS-UN CIK TAS IZMAKSĀJA!

Re: vai ir jēga likt, lielakus varstus ja nemaina sadaleni

Posted: 09 Feb 2011, 14:33
by Micuks
"ipaši paliela rezerve tiek atstāta aizdedzes līknei , līdz ar to pamats ko dara visi tjūneri ir optimalizē aizdedzes līkni un ļidz ar to arī ir iespējams palielināt benzīna padeves daudzumu , kas savukārt dod jaudas un griezes momenta palielināšanos
Paskaidro lūdzu sīkāk, kā tieši izpaužās "aizdedzes līknes rezerve" un kā tieši tiek optimizēta aizdedzes līkne?

Re: vai ir jēga likt, lielakus varstus ja nemaina sadaleni

Posted: 09 Feb 2011, 23:17
by plaza
"ipaši paliela rezerve tiek atstāta aizdedzes līknei , līdz ar to pamats ko dara visi tjūneri ir optimalizē aizdedzes līkni un ļidz ar to arī ir iespējams palielināt benzīna padeves daudzumu , kas savukārt dod jaudas un griezes momenta palielināšanos
Paskaidro lūdzu sīkāk, kā tieši izpaužās "aizdedzes līknes rezerve" un kā tieši tiek optimizēta aizdedzes līkne?
Ir pietiekami liela atstarpe grādu ziņā ko var palielināt aizdedzi līdz detonācijas robežai vienā otrā režimā , tas ir trīsdimensiju telpiskais grafiks , kur mainīgie lielumi ir apgriezieni ---droseles stāvokļa atvērums un aizdedzes leņķis . Es jau te vienā topikā grafiku ieliku. Realitātē no rūpnīcas ir daudz mazāki apsteidzes leņķi , ne kā tos varētu likt , lai nenodarītu pāri dzinējam. Optimālā aizdedzes līkne nav taisna pie kaut kādiem grādiem bet gan mainīgs grafiks praktiski visu laiku . ko grūti iegut ar sadalītāju.