Page 2 of 2

Re: Tātad, reizi pār visām reizēm!!!!

Posted: 08 Nov 2011, 09:34
by Micuks
Vajag reālus mērījumus, pacentīšos uztaisīt stendu ar svariem, lai reāli izmērītu, citādi jau var rakstīt visu ko jo pats tu to reāli pēc formulas nēsi realizējis dzīvē ar reāliem mērījumiem!

Re: Tātad, reizi pār visām reizēm!!!!

Posted: 08 Nov 2011, 17:00
by girts.bricis
Vajag reālus mērījumus, pacentīšos uztaisīt stendu ar svariem, lai reāli izmērītu, citādi jau var rakstīt visu ko jo pats tu to reāli pēc formulas nēsi realizējis dzīvē ar reāliem mērījumiem!
nu domāju, ka ja stends būš pareizs, tad būs+/- līdzīgi, bet uz mašīnas var atšķirties, jo tur var nespiest tieši no augšas bet leņķi(piem līkumā), un tad izrēķināt tas projekcijas ir nereāli,

Re: Tātad, reizi pār visām reizēm!!!!

Posted: 08 Nov 2011, 17:03
by girts.bricis
bet ja godīgi es savam vaz nozāģēju atsperes, aizmugurē cietības ziņā neko nejūt, nu vismaz šūpinot vai braucot,kā bija tā ir vēl tagad
tas ir tapēc, ka tu nebrauc līgani bet mašīna šupojās un tad tev uz atsperes kuzavs nespiež ar pilnu spēku
turklāt balstoties uz taviem pierakstiem sanāk ja nozāģē pusi atsperes tā paliek divreiz cietāka? tas ir ja es pareizi iebraucu ...bet vai tad tu žigulim griezīsi atsperes uz pusi īsākas? un nogriežot 1.5 vijumus no 9 atšķirība ir nejūtama :)
nu ja nogriezīsi , tad būs. Lai atrisinātu to zemuma problēmu, var jau arī kko palikt starp atsperēm un kuzavu.

Re: Tātad, reizi pār visām reizēm!!!!

Posted: 08 Nov 2011, 17:12
by Micuks
Neko diži nepareizu tur īsti nevar izdarīt :D
Taisīšu vārstu atsperēm, ko līdzīgu kā šim čalim http://www.youtube.com/user/WerwWolf666 ... apFjbvcaXo
Uz vārstu atsperēm arī paeksperimentēs jo būtību tas nemainīs, nav man liekas vaza atsperes un tik lielu arī taisīt negribās jo arī svari attiecīgi vajadzīgi......
Atšķirties tur nekas nevar, ja praksē gara atspere būs mīkstāka un īsa stiprākā vai ja īsa mīkstāka tad tā arī būs uz auto......